Zoals hij nu klinkt is het niet de Wilders die normaal geschetst wordt.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:11 schreef Gitank2 het volgende:
Heeft Wilders iets gehad of is ie gewoon relaxed omdat het hele campagnevoeren nu voorbij is?
Opeens? Ik ken hem niet anders dan zo.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:11 schreef horned_reaper het volgende:
Jeetje was is Wilders opeens poeslief!
Dat was hij bij Ruud de Wild op de radio ook al...hij kwam opeens heel mild en symphatiek over.quote:
Zei ie dan? Was ff @ RTLquote:Op donderdag 10 juni 2010 00:11 schreef miss_dynastie het volgende:
Hehe, eentje die eerlijk zegt wat ie van het aftreden vindt zonder huilie-huilie.
Richting stage om 8:00quote:
Handigquote:Op donderdag 10 juni 2010 00:12 schreef cablegunmaster het volgende:
http://www.nu.nl/verkiezingen/uitslag/
quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:12 schreef Desunoto het volgende:
Geert Wilders doet dit echt niet slecht nee. Dat moet je zelfs als anti-PVV'er toegeven.
Maar nog hoop ik dat ze wat zakken...
Hij heeft ook wel door dat hij afhankelijk is van anderen en moet inbinden om uberhaupt een kans te maken.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:11 schreef Gitank2 het volgende:
Heeft Wilders iets gehad of is ie gewoon relaxed omdat het hele campagnevoeren nu voorbij is?
quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:12 schreef Desunoto het volgende:
Geert Wilders doet dit echt niet slecht nee. Dat moet je zelfs als anti-PVV'er toegeven.
Maar nog hoop ik dat ze wat zakken...
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 10 juni 2010 00:13 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Je zou eigenlijk vrij moeten krijgen na zo'n dag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |