Jij baggert lekker door andersquote:
Volgens mij heeft de Hoge Raad bepaalt dat deze uiting niet kan. Jeweetwel, de hoogste rechter en zo.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:43 schreef zquing het volgende:
[..]
Waarom niet? Iedereen heeft recht op zijn eigen standpunten, het gaat erom hoe je ze uit
Wat denk je van de PVV?quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:46 schreef MrBadGuy het volgende:
VVD doet het verbazingwekkend goed in het zuiden.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:47 schreef Politiek het volgende:
Rita doet het goed in de peilingen, proest
Tja, ik snap het wel, maar ik vind het prima binnen onze democratie passenquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:46 schreef zquing het volgende:
Ik snap niet wat iedereen tegen de SGP heeft
quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:47 schreef Tamashii het volgende:
@TNA, jaaa oke. Jij ook Cohen gedaan? Cohen for president.
Kom ji daar vandaan.quote:
Andere lay-out dan de baggerlay-out.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:47 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
hoe krijg je die dino ????? bij je naam
Ja dat weet ik, ik vind alleen jammer dat 't op die manier moest.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:46 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Volgens mij heeft de Hoge Raad bepaalt dat deze uiting niet kan. Jeweetwel, de hoogste rechter en zo.
Ik heb daar één keer eerste gestaan, toen ik me suf spamde over Joran in de autoquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:47 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Zullen we wel zien in de dagcijfers straks.
Ik snap niet wat mensen in de SGP zienquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:46 schreef zquing het volgende:
Ik snap niet wat iedereen tegen de SGP heeft
Na de reclame, dat dan weer welquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:48 schreef Piktussendedeur het volgende:
Mooi geen reclame meer op rtl.
Nee daar heb je paaspopquote:
Eens.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:48 schreef Toad het volgende:
Ik heb het al in het vorige topic gezegd, maar ik vind het echt raar dat Rutte niet zijn gezicht laat zien bij het slotgesprek. Zo'n debatje stelt toch niet zoveel voor. Je feliciteert Wilders, Halsema en Pechtold. Je zegt dat het formeren moeilijk gaat worden, maar dat we nu nog weinig kunnen zeggen.
Dat er idd. weinig valt te zeggen, oke. Maar doe dan niet zo moeilijk door niet te komen.
Je staat er al in met 75+ postsquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:48 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik heb daar één keer eerste gestaan, toen ik me suf spamde over Joran in de auto
traditie en fatsoenquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:48 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik snap niet wat mensen in de SGP zien
Inderdaad, PvdA en het CDA nog een keer samen.quote:
Ik een stuk of 10 keer. Meestal bewust, 1 keer snapte ik er geen zak van.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:48 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik heb daar één keer eerste gestaan, toen ik me suf spamde over Joran in de auto
quote:
Het stelt niks voor, maar het gaat nu ook nergens over en de uitslag is niet eens bekend. We hebben slechts een exitpoll.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:48 schreef Toad het volgende:
Ik heb het al in het vorige topic gezegd, maar ik vind het echt raar dat Rutte niet zijn gezicht laat zien bij het slotgesprek. Zo'n debatje stelt toch niet zoveel voor. Je feliciteert Wilders, Halsema en Pechtold. Je zegt dat het formeren moeilijk gaat worden, maar dat we nu nog weinig kunnen zeggen.
Dat er idd. weinig valt te zeggen, oke. Maar doe dan niet zo moeilijk door niet te komen.
Ze is wel lekker.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:49 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik hoop toch zo dat die Thieme alsnog eruit sodemietert. Wat een figuur
Ja doe gewoon nietquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:49 schreef Arcee het volgende:
[..]
Inderdaad, PvdA en het CDA nog een keer samen.
De PvdD haalt veel stemmen in steden waar mensen eigenlijk totaal niks van het houden van dieren weten..quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:49 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik hoop toch zo dat die Thieme alsnog eruit sodemietert. Wat een figuur
"Deze user gebruikt een fossiele lay-out"quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:49 schreef horned_reaper het volgende:
Waarom hebben allemaal users dino's achter hun username!?
Gebruiken oude layout. Tenminste, de meesten. Ik had er eerst ook een terwijl ik gewoon de baggerlayout gebruik, maar dat is gefixt.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:49 schreef horned_reaper het volgende:
Waarom hebben allemaal users dino's achter hun username!?
Helaas zit die site op dat punt flink ernaast.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:48 schreef Dastan het volgende:
[..]
Zeven procent. Volgens http://www.verkiezingensite.nl/tk2010/ .
crew only op 't momentquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:50 schreef Lespaulspelert het volgende:
Waarom kan ik geen new layout selecteren maar blijft ie op baggerlayout?
Of de rest is gewoon traag?quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:51 schreef marcodej het volgende:
Amsterdam belachelijk snel. Kan haast niet.
Waarvoor hulde!quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:52 schreef Mummiepak het volgende:
[..]
En daar pakken wij (D66) toch mooi even een flinke winst.
Let's get the party started.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:52 schreef Mummiepak het volgende:
[..]
quote:
Mij ook. Ik gun het hem zoooooo erg.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:52 schreef ThePianoMan het volgende:
Wat een schattige man is die Job toch eigenlijkLijkt me zo'n aardige man.
Stemmen op een persoon in plaats van het programmaquote:
YEAH D66 doet het idd goedquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:52 schreef Mummiepak het volgende:
[..]
Geen F5 meer, maar met auto-reload..quote:
Ik heb niet eens mogen stemmen, knuppel.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:53 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Stemmen op een persoon in plaats van het programma![]()
hey, waar kan ik die instellen? Ikke moet nog F5'enquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:54 schreef capricia het volgende:
[..]
Geen F5 meer, maar met auto-reload..
15quote:
Haha, een soort sesamstraat..quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:54 schreef ThePianoMan het volgende:
Kijk dat domme mens op Ned3, niemand die daar naar kijkt.
Volgens mij stemmen de meeste mensen op de Pvv waar juist weinig allochtonen wonen, alhoewel gemeeenteraadsverkiezingen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:52 schreef Jane het volgende:
Amsterdam
Relatief weinig PVV. En je kunt toch moeilijk zeggen dat daar geen allochtonen wonen.
Ik ga voor die 10 zetels hoor, kijk maar naar de gemeenteverkiezingen, we zitten in 50 gemeentes in de raad....quote:
Links is alleen groot hierom. Anders hadden we dik Rutte als premier.quote:In 2006 stemden 80% van de allochtonen PvdA, kleine percentages stemden GroenLinks en SP.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:55 schreef TNA het volgende:
Hoe zou Cohen sms'en?
G-g-feliciteerd Rutte, ik k-ken mijn ei-ei-eigen uitslag nog niet. G-groet, Job.
Welke is dat dan? Ik F5 me nog rot??quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:54 schreef capricia het volgende:
[..]
Geen F5 meer, maar met auto-reload..
JP komt niet, hij stuurt de nummer 2.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:55 schreef marcodej het volgende:
Het wordt gewoon het afscheidsinterview van JP.
Crew only op dit moment...komt eraan..nog ff geduld.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:55 schreef RvLaak het volgende:
[..]
hey, waar kan ik die instellen? Ikke moet nog F5'en
Prachtig.quote:
Waar staat ie dan? PM is een optiequote:Op woensdag 9 juni 2010 23:55 schreef capricia het volgende:
[..]
Crew only op dit moment...komt eraan..nog ff geduld.
Oppositiedebatquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:56 schreef Arcee het volgende:
Wilders, Roemer, Bijleveld en Rouvoet doen het debat.
Iederen behalve Paars dus, doet moet wel iets betekenen.
dik Geert jongen, jammer voor je liberalismusquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:55 schreef aarsschimmel het volgende:
[..]
Links is alleen groot hierom. Anders hadden we dik Rutte als premier.
Een 'debat' van nog meer niks dusquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:56 schreef Arcee het volgende:
Iederen behalve Paars dus, dat moet wel iets betekenen.
Hope so!quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:56 schreef Arcee het volgende:
Iederen behalve Paars dus, dat moet wel iets betekenen.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:55 schreef aarsschimmel het volgende:
[..]
Links is alleen groot hierom. Anders hadden we dik Rutte als premier.
14 zetels tot nu toequote:Op woensdag 9 juni 2010 23:56 schreef Mummiepak het volgende:
[..]
Prachtig.
Ik denk dat we wel een beetje gaan inleveren nog, maar desalniettemin een schitterend resultaat.
Die doet sowieso niet mee, Bijleveld doet ipv hem mee.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:54 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Balkenende mag straks in zn eentje debatteren
helaas wel....quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
SGP heeft altijd dezelfde vaste stemmers
quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:56 schreef fratsman het volgende:
Altijd weer die geile mokkels bij de SGP.![]()
Dat je een sms ontvangt:quote:
Al die biljetten zijn gewoon in de NZ-lijn gekieperd en ze hebben wat verzonnen. Easy.quote:
En met eigen familie.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:57 schreef Politiek het volgende:
SGP ers neuken met hun ondergoed aan
quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:58 schreef eriksd het volgende:
[..]
Al die biljetten zijn gewoon in de NZ-lijn gekieperd en ze hebben wat verzonnen. Easy.
Omdat die mensen vaak wel veel kinderen krijgen...quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:58 schreef Hard_Feesten het volgende:
Waarom hoopt de SGP ineens op 3 zetelsIk heb totaal niet van ze gehoord in de campagneperiode, en volgens mij zijn het altijd dezelfde mensen die op die partij stemmen.
Daarom hebben ze allemaal 10 kinderen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:57 schreef Politiek het volgende:
SGP ers neuken met hun ondergoed aan
Ja inderdaadquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:58 schreef Hard_Feesten het volgende:
Waarom hoopt de SGP ineens op 3 zetelsIk heb totaal niet van ze gehoord in de campagneperiode, en volgens mij zijn het altijd dezelfde mensen die op die partij stemmen.
Waarna Rita terugsmst dat ie weer eens de verkeerde cijfers heeft onthoudenquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:57 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Dat je een sms ontvangt:
Ik
Daarna:
we
Daarna
e
Daarna
et
Daarna
he
Daarna
het
daarna
no-no
daarna
g ni
daana
nieni
en dan
etetetet
Jezus dat je daar de moeite voor genomen hebtquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:57 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Dat je een sms ontvangt:
Ik
Daarna:
we
Daarna
e
Daarna
et
Daarna
he
Daarna