14 zetels tot nu toequote:Op woensdag 9 juni 2010 23:56 schreef Mummiepak het volgende:
[..]
Prachtig.
Ik denk dat we wel een beetje gaan inleveren nog, maar desalniettemin een schitterend resultaat.
Die doet sowieso niet mee, Bijleveld doet ipv hem mee.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:54 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Balkenende mag straks in zn eentje debatteren
helaas wel....quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
SGP heeft altijd dezelfde vaste stemmers
quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:56 schreef fratsman het volgende:
Altijd weer die geile mokkels bij de SGP.![]()
Dat je een sms ontvangt:quote:
Al die biljetten zijn gewoon in de NZ-lijn gekieperd en ze hebben wat verzonnen. Easy.quote:
En met eigen familie.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:57 schreef Politiek het volgende:
SGP ers neuken met hun ondergoed aan
quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:58 schreef eriksd het volgende:
[..]
Al die biljetten zijn gewoon in de NZ-lijn gekieperd en ze hebben wat verzonnen. Easy.
Omdat die mensen vaak wel veel kinderen krijgen...quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:58 schreef Hard_Feesten het volgende:
Waarom hoopt de SGP ineens op 3 zetelsIk heb totaal niet van ze gehoord in de campagneperiode, en volgens mij zijn het altijd dezelfde mensen die op die partij stemmen.
Daarom hebben ze allemaal 10 kinderen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:57 schreef Politiek het volgende:
SGP ers neuken met hun ondergoed aan
Ja inderdaadquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:58 schreef Hard_Feesten het volgende:
Waarom hoopt de SGP ineens op 3 zetelsIk heb totaal niet van ze gehoord in de campagneperiode, en volgens mij zijn het altijd dezelfde mensen die op die partij stemmen.
Waarna Rita terugsmst dat ie weer eens de verkeerde cijfers heeft onthoudenquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:57 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Dat je een sms ontvangt:
Ik
Daarna:
we
Daarna
e
Daarna
et
Daarna
he
Daarna
het
daarna
no-no
daarna
g ni
daana
nieni
en dan
etetetet
Jezus dat je daar de moeite voor genomen hebtquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:57 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Dat je een sms ontvangt:
Ik
Daarna:
we
Daarna
e
Daarna
et
Daarna
he
Daarna