Boeit me niet als ie maar opzout. Dood hoeft ie ook weer nietquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
Hoe prijzen we Balkenende netjes het graf in
Joh!quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
Kangoeroe is als je een oude lay-out gebruikt!
Kopieermachine nog niet uitgevonden in Rotterdamquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:29 schreef Deisyy het volgende:
In Rotterdam konden sommige mensen niet stemmen omdat de stembiljetten op waren
ja erg toch moeten ze dan niet opnieuw stemmen in Rotterdam, omdat het niet eerlijk gegaan is met minder stembiljetten??/quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:29 schreef Deisyy het volgende:
In Rotterdam konden sommige mensen niet stemmen omdat de stembiljetten op waren
Dat was voor mij echt een nieuwtje! Ik ben zelf een dino, ik hoor het al!quote:
Ik ben ook blij dat hij weg is, die vervelende autistquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Boeit me niet als ie maar opzout. Dood hoeft ie ook weer niet
En geneens een Dinoquote:
als ik pagina ververs dan draait dat rondje alleen maar en balkje wordt heel langzaam groen, dan ligt het toch aan mijn comp. hoor, als ik iets anders erbij open dan lijkt het schiphol hier wel zo blaast dat ding.quote:
Ikke niet hoor.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:33 schreef Deisyy het volgende:
In de rij om te stemmen in Amsterdam![]()
[ afbeelding ]
Dan is ie hard aan het werk.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
als ik pagina ververs dan draait dat rondje alleen maar en balkje wordt heel langzaam groen, dan ligt het toch aan mijn comp. hoor, als ik iets anders erbij open dan lijkt het schiphol hier wel zo blaast dat ding.
CDA is de grote verliezer hè, die hoort er eigenlijk niet meer in thuisquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:35 schreef Jian het volgende:
Waarom sluiten ze steeds die mogelijke VVD PvdA CDA combinatie uit, wil Ferry dan niet ofzo ?
Daar ben je te jong voorquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:36 schreef FANN het volgende:
effe kijken of ik ook zo'n beessie achter mijn naam heb...
komt iequote:Op woensdag 9 juni 2010 23:35 schreef Jian het volgende:
Waarom sluiten ze steeds die mogelijke VVD PvdA CDA combinatie uit, wil Ferry dan niet ofzo ?
zo werkt het niet Teun, regeren doe je met 75 + 1. De PvdA heeft ook verlorenquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
CDA is de grote verliezer hè, die hoort er eigenlijk niet meer in thuis
waarom niet ? maar let wel...maar 1 koekje bij de koffie...want hollanders hé!quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:39 schreef Toverheks het volgende:
vraag me oprecht af, als Rutte premier wortdt of hij zijn vriend ook meeneemt op de koffie bij Beatrix.
Lekker belangrijkquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:39 schreef Toverheks het volgende:
vraag me oprecht af, als Rutte premier wordt of hij zijn vriend ook meeneemt op de koffie bij Beatrix.
Ik weet 't, maar als je zo'n draai om je oren krijgt, dan moet je toch wel drie keer nadenken of je het zou moeten willen. Natuurlijk vertegenwoordigen ze ook nog steeds een flink deel van de bevolking, dat is waar.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:39 schreef Jian het volgende:
[..]
zo werkt het niet Teun, regeren doe je met 75 + 1. De PvdA heeft ook verloren
Nee, want het gerucht gaat dat ze inderdaad zo conservatief is als ze klinkt. Ze was ook verre van voorstander van het homo-huwelijk et cetera. Bron relnicht@RTL Boulevard!quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:39 schreef Toverheks het volgende:
vraag me oprecht af, als Rutte premier wordt of hij zijn vriend ook meeneemt op de koffie bij Beatrix.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:40 schreef Laysa het volgende:
[..]
waarom niet ? maar let wel...maar 1 koekje bij de koffie...want hollanders hé!
Come to mamaquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:41 schreef FANN het volgende:
laatste voyeur![]()
Fotoboek van ssebass
halllllllllllloooooooooo![]()
![]()
![]()
hij hep dat onderschrift van Pietje in zijn fobo staanquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:41 schreef FANN het volgende:
laatste voyeur![]()
Fotoboek van ssebass
halllllllllllloooooooooo![]()
![]()
![]()
ja terwijl er foto`s in omloop zijn van friso in belgie in leuke clubs, staat ie lekker te bekken met een leuk vriendje is algemeen bekend in de belgische kringen en erom heen ( inside informatie) was voor zijn huwelijk met mabelquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, want het gerucht gaat dat ze inderdaad zo conservatief is als ze klinkt. Ze was ook verre van voorstander van het homo-huwelijk et cetera. Bron relnicht@RTL Boulevard!
Ooooooooooooooooo das Pietjes zn kloon dusquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:43 schreef FANN het volgende:
[..]
hij hep dat onderschrift van Pietje in zijn fobo staan
onderaan dat stukkie wat ie heeft geschreven![]()
mijn hobby's zijn puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje :S
Ik dacht dat Bea zelf de koffie in schonkquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou ja, die butler moet toch weten of ie 1 of 2 kopjes moet neerzetten
Ik denk dat ze in die combinatie nog redelijk wat te vertellen hebben ook, zij moeten het cement vormen tussen PvdA en VVD moet je maar denken. En het CDA is nooit vies van het pluchequote:Op woensdag 9 juni 2010 23:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik weet 't, maar als je zo'n draai om je oren krijgt, dan moet je toch wel drie keer nadenken of je het zou moeten willen. Natuurlijk vertegenwoordigen ze ook nog steeds een flink deel van de bevolking, dat is waar.
Dat had ik laatst ook, dat mijn computer zo'n herrrie maakte. Mijn zwager kwam langs en wat bleek? Hij zat vol met stof. Hij heeft de stofzuiger er op gezet en hij was daarna bladstil.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
als ik pagina ververs dan draait dat rondje alleen maar en balkje wordt heel langzaam groen, dan ligt het toch aan mijn comp. hoor, als ik iets anders erbij open dan lijkt het schiphol hier wel zo blaast dat ding.
Dat was Juultje en als je geluk had mog je ook nog spruitjes mee etenquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht dat Bea zelf de koffie in schonk
ik denk dat Ian het heeft gejatquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mijn tekst gejat, maar dat is copyright by Ian.
nog een koekje Balk ?quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:45 schreef Coos het volgende:
Wat zal Beatrix ook blij zijn dat ze die kluivenduiker niet meer over de vloer krijgt.
Dikke miljoenen binnen krijgen en de butler mag maar per persoon 1 kopje koffie zetten! Die adel ook altijd!quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou ja, die butler moet toch weten of ie 1 of 2 kopjes moet neerzetten
ja is ook verledenweek gebeurd, maar is gewoon op en dat radartje maakt me een herrie, vooral als ik stream of iets anders erbij open.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat had ik laatst ook, dat mijn computer zo'n herrrie maakte. Mijn zwager kwam langs en wat bleek? Hij zat vol met stof. Hij heeft de stofzuiger er op gezet en hij was daarna bladstil.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:47 schreef Jian het volgende:
Als ik die uitslagen zo zie scoort die PVV wel erg goed, 't zal me echt niks verbazen als het hoger uitvalt
[sgp modus]quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja terwijl er foto`s in omloop zijn van friso in belgie in leuke clubs, staat ie lekker te bekken met een leuk vriendje is algemeen bekend in de belgische kringen en erom heen ( inside informatie) was voor zijn huwelijk met mabel
Ik dacht veel minder.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:49 schreef FANN het volgende:
[..]
had echt niemand dat verwacht hier dat Wilders veel stemmen zou krijgen?
dat moet je ook nu niet meer drinken gekkiequote:Op woensdag 9 juni 2010 23:46 schreef FANN het volgende:
ik drink me ongans aan die ijscoffe en daar wordt je me een partij hyper van
Nou niet zóveel. Hij was juist zo lekker aan het dalen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik schatte zelf zo'n 20quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:49 schreef FANN het volgende:
[..]
maar tis ook nog eens heel lekkerquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
dat moet je ook nu niet meer drinken gekkie
ja FANN had ik verwacht, onderhuids is er veel gemopper op * de buitenlanders* etc ja jammer wilders heeft gewoon gewonnen in amsterdam.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:49 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ken het....ik vind het ook erg lekkerquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:52 schreef FANN het volgende:
[..]
maar tis ook nog eens heel lekker
het smaakt een beetje naar mocca milkshake vind ik
Ruim onder het landelijk gemiddelde.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:51 schreef Toverheks het volgende:
uitslagen Amsterdam zei het Wilders heeft veel stemmen
verbaasd me echt helemaal niksquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja FANN had ik verwacht, onderhuids is er veel gemopper op * de buitenlanders* etc ja jammer wilders heeft gewoon gewonnen in amsterdam.
Heb net mokkagebakje op.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:52 schreef FANN het volgende:
[..]
maar tis ook nog eens heel lekker
het smaakt een beetje naar mocca milkshake vind ik
Kees moet om 10 uur op bed Pietjequote:Op woensdag 9 juni 2010 23:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
Is er eigenlijk een camera bij de SGP? Ik heb die hele lijsttrekker nog nooit op tv gezien.
Van der Staaij? Die heb je de afgelopen tijd vast wel eens gezienquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
Is er eigenlijk een camera bij de SGP? Ik heb die hele lijsttrekker nog nooit op tv gezien.
Ik wel, bij KvdB, om te vertellen dat Israel groot gelijk had om dat Gaza-schip te enteren en een stuk of negen man dood te knallen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het is nog niet voorbijquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:52 schreef Coos het volgende:
Ik denk dat Rita nog maar helemaal alleen in dat zaaltje zit.
Jawel hoor, ik heb dat de hele tijd verwacht. Heb altijd aan de (betrekkelijke) anonimiteit van de kieshokjes gedacht+ dat mensen niet zo makkelijk vertellen dat ze PVV stemmen, omdat dat toch 'not done' is blijkbaar.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:49 schreef FANN het volgende:
[..]
quote:
ja maar toch meer dan er werd verwacht, 1 op de 10 stemde op Wilders.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ruim onder het landelijk gemiddelde.
Voor Amsterdam is het echt meer als ik had verwacht.....quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ruim onder het landelijk gemiddelde.
Rita ligt al in bed met een goed Boekquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:52 schreef Coos het volgende:
Ik denk dat Rita nog maar helemaal alleen in dat zaaltje zit.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Rita ligt al in bed met een goed Boek
* emigreren naar Australie in 3 dagen*
Ghèhèhèquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Rita ligt al in bed met een goed Boek
* emigreren naar Australie in 3 dagen*
Dan moet je toch beter opletten Pietjequote:Op woensdag 9 juni 2010 23:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Eh ja, ik poste per ongeluk door een slotje heen.
Ik ga dr niet voor wakker blijven heurquote:Op donderdag 10 juni 2010 00:03 schreef Coos het volgende:
Nog net geen 10% van de stemmen geteld.![]()
Dat wordt echt laat.
zei ik tochquote:Op donderdag 10 juni 2010 00:03 schreef Coos het volgende:
Dat wordt echt laat.
Ja vervelend, wil wakker blijven maar ik val bijna om.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:03 schreef Coos het volgende:
Dat wordt echt laat.
En ik....En ik....En ik....quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
Een debat zoals Wilders dat graag ziet, met zichzelf.
Ik ga wel mijn uiterste best doen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:04 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik ga dr niet voor wakker blijven heur
Ja? Genoeg wijn in huis dus?quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ga wel mijn uiterste best doen.
Ja ik ook, de 10% uitslag.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja? Genoeg wijn in huis dus?![]()
Nah, nee hoor, ik wacht tot een uur 1, en dan geloof ik het wel.
x3quote:
Slaapze!quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:14 schreef Lavenderr het volgende:
Blijf nog heel even, maar de vermoeidheid en de wijn eist zijn tol, dus ik wens jullie alvast een goede nacht
Jahquote:Op donderdag 10 juni 2010 00:18 schreef Jian het volgende:
Denk je dat je van JP af bent, gaan ze m herhalen
Misschien komt ie terug met een prequel!quote:
moet kunnen, nog een paar grote steden erbij hopelijk, dan moet het redelijk representatief zijn !quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:21 schreef Coos het volgende:
16.8% geteld nu, dus kom maar op met die tussenstand.
Slaap lekker!quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja? Genoeg wijn in huis dus?![]()
Nah, nee hoor, ik wacht tot een uur 1, en dan geloof ik het wel.
Nâh, ben toch wel blij dat die kasthomo hoogstwaarschijnlijk geen premier wordt.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
Kutpeilingen.
Hmmm..quote:
PvdA grootst, dan beginnen ze dus te formeren.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:38 schreef Jian het volgende:
76 dus, Waarom reppen die idioten daar nu niet over. Je kan daar wel niet blij mee zijn, maar het is toch op z'n minst noemenswaardig
Links tuigquote:Op donderdag 10 juni 2010 00:38 schreef Jian het volgende:
76 dus, Waarom reppen die idioten daar nu niet over. Je kan daar wel niet blij mee zijn, maar het is toch op z'n minst noemenswaardig
Zou het waar zijn??quote:maandag 7 juni 2010
Om die jeugdige hallelujah-horde van de EO geen domper te bezorgen op hun jaarlijkse joeldag en ook de dag des Heren niet te bezoedelen zijn we zo vriendelijk geweest om verder nieuws over de dangerous liaisons van Eimert van Middelkoop over het weekend heen te tillen. Maar om nou nog langer te wachten op de mainstream dagvodden en andere professionele begrafenisondernemingen lijkt ons wat overdreven. We zijn geen gekke Henkie. Volgens onze diepe strot in Den Haag weten ze het namelijk wel. Bij De Telegrof zelfs al meer dan een jaar, mogelijk dankzij hun warme connecties bij de MIVD. Maar blijkbaar laat het professionele journaille deze dampende fecalie liever onberoerd. Waarom dan wel de Gepetto van Jan Pinoccio Balkendende werd geloosd na een nummertje containerwippen in Afbaardistan is wat raadselachtig. Want net als bij Jumping Jack Flesh was ook Eimert's chantabiliteit aan de orde.
Al in 2008 zouden MIVD-smurfen in zeer kleine kring gewag hebben gemaakt van hun bezorgdheid over de liaison van hun hoogste baas met een mevrouw van de afdeling PZ op een kazerne in de regio Eindhoven. En niet zozeer vanwege de mogelijkheid dat Russische of Chinese onverlaten de duimschroeven tevoorschijn zouden halen, maar meer hun bevriende Amerikaanse en Britse collega's. En het zou niet bij deze ene uitglijer zijn gebleven. Over welk gevalletje onze minister van Oorlog het had toen hij in de commissie Stiekem in 2009 ontkende dat zijn vlees zwak was geweest weten we niet. Om daar achter te komen moeten we misschien wachten op het volgende Binnenhofvodje van Weekendwerker Van der Linden en zijn cronies bij HP/De Tijd als er weer verkiezingen op til zijn. Carry on and stay tuned.
Die is een staatsgreep aan het voorbereiden, niet goedschiks dan maar kwaadschiksquote:Op donderdag 10 juni 2010 00:41 schreef Coos het volgende:
Maar het valt echt op dat we Rita niet meer zien.
Zou ze al in het trapgat hangen?
Niet Linksquote:Op donderdag 10 juni 2010 00:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Die is een staatsgreep aan het voorbereiden, niet goedschiks dan maar kwaadschiks
Ik hoop 't, daar gaan we vast nog lol aan belevenquote:Op donderdag 10 juni 2010 00:43 schreef Coos het volgende:
Eimert![]()
Daar las ik van de week nog iets over.![]()
[..]
Zou het waar zijn??
Fraude Pietje. Ik zeg fraude.quote:
quote:
Teletekst laat 0,4% voorsprong voor de PvdA zien.quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:57 schreef Coos het volgende:
En nu iets totaal anders.
http://www.telegraaf.nl/b(...)d_door_mannen__.html
Cohen kan aardig voetballenquote:Op donderdag 10 juni 2010 00:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik denk dat het uiteindelijk op strafschoppen gaat uitdraaien.
Bundy-lookquote:Op donderdag 10 juni 2010 01:01 schreef Coos het volgende:
Balkenende zit nu in een oude joggingbroek aan zijn zak te voelen. Het kan weer. @tk2010
about 1 hour ago via TweetDeck
Nee ik kan nog niet naar bed.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
Slaap je al Coos? Het verschil is 0,2% met 45.8% geteld, wtf
.
So truequote:Op donderdag 10 juni 2010 01:43 schreef Coos het volgende:
Een beetje entrepeneur gaat effe met een onsje coke langs bij de VVD en de PvdA.![]()
Ze motte tog een beetje wakker blijven.
M'n huisnummerquote:Op donderdag 10 juni 2010 01:52 schreef Scrutinizer het volgende:
31, dat is wel een mooi Nederlands getal
Ik lag er ook naar te kijken en het water staat alweer in m'n bekquote:Op donderdag 10 juni 2010 02:16 schreef FANN het volgende:
Het eerste wat ik zie nu ik weer kijk is dat ze met een schaal haring rondgaan![]()
bij mij dus nietquote:Op donderdag 10 juni 2010 02:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik lag er ook naar te kijken en het water staat alweer in m'n bek
Nee man, te spannendquote:Op donderdag 10 juni 2010 02:20 schreef Coos het volgende:
31 - 31 nog steeds. Pietje is zeker al omgevallen?
VVD staat voor, maar die restzetel met die verbinding gaat ons nekkenquote:
Och, 29000 voor nu, een zetel zal wel zo'n 50 a 60000 stemmen zijn, schat ik in. Ik weet niet hoeveel stemmen er nog uit het buitenland komen, maar dat zijn waarschijnlijk voornamelijk VVD-stemmers. Al met al heb ik nog wel hoopquote:Op donderdag 10 juni 2010 02:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
VVD staat voor, maar die restzetel met die verbinding gaat ons nekken!
dat seg ik toch !quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:33 schreef Jian het volgende:
46000 stemmen uit het buitenland dus ! Die worden morgen bekend gemaakt
Ach, qua verschil komt dat dus nooit boven de 5000 uit.quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:33 schreef Jian het volgende:
46000 stemmen uit het buitenland dus ! Die worden morgen bekend gemaakt
Weet ik niet, er werd gezegd dat het met name veel pensionados betreft en dat zijn per definitie VVD-stemmersquote:Op donderdag 10 juni 2010 02:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ach, qua verschil komt dat dus nooit boven de 5000 uit.
Het kan de beste overkomenquote:Op donderdag 10 juni 2010 02:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Fredje Teeven, voor al uw feesten en partijen.
Moeten we niet te veel inleggen, want boven de 450 euro moet er kansspelbelasting over betaald worden.quote:Op donderdag 10 juni 2010 08:56 schreef MeraViglioSa het volgende:
Mogge.Nou, dat wordt nog wat de komende dagen/weken.
Wie denkt dat VVD, PvdA en PVV samen gaan regeren? Zullen we een poule organiseren?![]()
Ik zag 'm vanochtend op het nieuws en wil 'm ook. Best leuk om werkloos naar te kijkenquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:01 schreef Noek het volgende:
Zo'n bord. Wat kost dat?
Dat is gewoon een hendig sjiek ding.
En dan zo alles wegschuiven met één vinger.quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zag 'm vanochtend op het nieuws en wil 'm ook. Best leuk om werkloos naar te kijken.
Ik denk dat ik vandaag ga tekenen voor de voorgestelde regeling. En dan ben ik gewoon nog af en toe aanwezig hier en doe ik het meeste van wat ik heb toegezegd nog te doen, lekker vanaf thuis.
Uitslag Eindhoven. SP op 4 maakt de nummer 3 een beetje goed.quote:PvdA:21116 stemmen: ± 30 zetels (20,7%) | 24163 s. 30 z. 20,5%
VVD:18289 stemmen: ± 26 zetels (17,9%) | 15997 s. 20 z. 13,6%
Partij voor de Vrijheid:16721 stemmen: ± 24 zetels (16,4%) | 6967 s. 8 z. 5,9%
SP:14252 stemmen: ± 20 zetels (13,9%) | 27810 s. 35 z. 23,6%
CDA:10817 stemmen: ± 15 zetels (10,6%) | 27929 s. 35 z. 23,7%
Democraten 66:8890 stemmen: ± 12 zetels (8,7%) | 3008 s. 3 z. 2,6%
GROENLINKS:8110 stemmen: ± 11 zetels (7,9%) | 6063 s. 8 z. 5,1%
ChristenUnie:1386 stemmen: ± 2 zetels (1,4%) | 2250 s. 2 z. 1,9%
Partij voor de Dieren:1333 stemmen: ± 2 zetels (1,3%) | 2059 s. 2 z. 1,7%
TROTS OP NEDERLAND:517 stemmen (0,5%) | - s. -%
LOL!quote:
Waar vind je die? Ben benieuwd naar het CDA-bolwerk hier.quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Uitslag Eindhoven. SP op 4 maakt de nummer 3 een beetje goed.
http://www.ed.nl/quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:05 schreef Noek het volgende:
Waar vind je die? Ben benieuwd naar het CDA-bolwerk hier.
Nee met Gert boekbespreking gehouden tot half 2 ofzo en toen moest ik nog het eerste hoofdstuk lezen van Millennium 3.quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:13 schreef Noek het volgende:
[..]
Heb je gewacht op een nieuw charismatisch leider?
Nou, sterkte.quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
http://www.ed.nl/
Kun je eerst op provincie en dan op gemeente specificeren.
Ga ik nu kijken of we en masse gaan tekenen of dat we nog een bezwaartje op de barricades gooien.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:43 schreef FANN het volgende:
[..]
hij hep dat onderschrift van Pietje in zijn fobo staan
onderaan dat stukkie wat ie heeft geschreven![]()
mijn hobby's zijn puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje :S
Alleen de laatste aanpassing van het fobo van Ssebass is van 13 juni 2009.....quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mijn tekst gejat, maar dat is copyright by Ian.
Ja, grappig zo'n dinosaurus naast je naam, ik zou bijna overwegen om terug te gaan naar FOK!silverquote:
Show me the money roepen en dan springen op een tafel!quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
http://www.ed.nl/
Kun je eerst op provincie en dan op gemeente specificeren.
Ga ik nu kijken of we en masse gaan tekenen of dat we nog een bezwaartje op de barricades gooien.
Schattig. Wanneer moeten jullie hem inleveren?quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:16 schreef CarOnline het volgende:
Nee met Gert boekbespreking gehouden tot half 2 ofzo en toen moest ik nog het eerste hoofdstuk lezen van Millennium 3.
Heel vervelend, maar wat doe je er aan he.
Dat "wie 'm het eerst uit heeft" was een grapje hè.quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:16 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee met Gert boekbespreking gehouden tot half 2 ofzo en toen moest ik nog het eerste hoofdstuk lezen van Millennium 3.
Heel vervelend, maar wat doe je er aan he.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:23 schreef Gert het volgende:
Heb 't jochie vanochtend afgeleverd in een enorme sporthal met honderden kinderen, waar het mij nét lukte om zijn juf te vinden, met meer toeval dan beleid. Sportdag. Heb nog een tijd van een afstandje zitten kijken of alles goed ging en hij niet meteen weer verdwaalde. Nou ja op hoop van zegen dan maar, 't is tenslotte een christelijke school.
Bij mij in Schubbekutteveen de PVV op 4, das al triest hoog, maar gelukkig ouderwets het CDA op 1, de SGP op 2 (met 19,6% van de stemmen) en de VVD op 3.quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:22 schreef Noek het volgende:
[..]
Show me the money roepen en dan springen op een tafel!![]()
Thanks!
PVV op drie hier. Wat stom!
Ik vind het maar niks.quote:
Maar echt hè, moslims zijn de speld in de hooiberg hier. En dan toch zo'n last van de islam hebben. Best knap!quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:27 schreef Leandra het volgende:
Bij mij in Schubbekutteveen de PVV op 4, das al triest hoog, maar gelukkig ouderwets het CDA op 1, de SGP op 2 (met 19,6% van de stemmen) en de VVD op 3.
Tsss steek de draak er maar mee!quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:22 schreef Noek het volgende:
[..]
Schattig. Wanneer moeten jullie hem inleveren?
Die hebben dan ook vast geen PVV gestemd omdat ze zo'n last hebben van moslims, maar om de andere zeer goede partijpuntenquote:Op donderdag 10 juni 2010 10:31 schreef Noek het volgende:
[..]
Maar echt hè, moslims zijn de speld in de hooiberg hier. En dan toch zo'n last van de islam hebben. Best knap!
SGP staat laag hier maar good old CDA scoort toch nog als een malle. Dat meende ik al te zien aan alle posters voor het raam. Ik ben een oplettende fietser, u ziet.
Ze hebben geen last van de islam maar dat willen ze graag zou houden.quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:31 schreef Noek het volgende:
[..]
Maar echt hè, moslims zijn de speld in de hooiberg hier. En dan toch zo'n last van de islam hebben. Best knap!
SGP staat laag hier maar good old CDA scoort toch nog als een malle. Dat meende ik al te zien aan alle posters voor het raam. Ik ben een oplettende fietser, u ziet.
Maar had hem dan weer meegenomen. Daaag, zoek maar een ander kind om te vertrappen, de mijne laten jullie heel. Sportdag voor 4-jarigen is best raar hoor. Nergens in de bijbel staat dat het moet. Haal hem maar weer op.quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind het maar niks.![]()
Maar ja, hij is al vier. Hij zoekt de tram naar huis maar straks.
Shit ja, natuurlijk. Dat is ook!quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:33 schreef Gert het volgende:
Ze hebben geen last van de islam maar dat willen ze graag zou houden.![]()
Dan wordt hij gelijk het sukkeltje van de klas omdat hij van zijn pappa niet naar de sportdag mag.quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:33 schreef Noek het volgende:
[..]
Maar had hem dan weer meegenomen. Daaag, zoek maar een ander kind om te vertrappen, de mijne laten jullie heel. Sportdag voor 4-jarigen is best raar hoor. Nergens in de bijbel staat dat het moet. Haal hem maar weer op.
Ja, daar ging ik ook bijna nat.quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:32 schreef Marrije het volgende:
Die hebben dan ook vast geen PVV gestemd omdat ze zo'n last hebben van moslims, maar om de andere zeer goede partijpunten
Ja, ik snap het ook niet, in Limburg overal de PVV de grootste.... hoe zo'n enorm buitenlander overlast probleem hebben ze daar helemaal?? En nee, het gaat er bij mij niet in dat ze PVV gestemd hebben wegens de "sociale standpunten" van de PVV, want die zijn er misschien op papier wel, maar in de praktijk doen die er weinig toe, het blijft feitelijk een one-issue-partij.quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:31 schreef Noek het volgende:
[..]
Meid! Dat klinkt smashing!quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:38 schreef CarOnline het volgende:
Oh Noek, gister Eindelijk even bij Action naar binnen gewipt, I looove silliconenkit van een euro, mijn nieuwe fietsbel, 48 haarclips en bruine benen creme.
Moet alleen nog ff 2 olielampen ophalen, wist niet zeker of ik ze leuk vond, maar wel dus.
Voor unter de carport. Bij de nieuwe kaars. In de versgehoogglansde lantaarn. Hoogglanslakspuitbus voor 2 euro
Wees blij dat je in Nederland woont Gert, in Amerika of Engeland had je nu gewoon een rechts kabinet gehad, klaar ! (vertaald naar links en rechts)quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze hebben geen last van de islam maar dat willen ze graag zou houden.![]()
VVD+PVV+CDA toch een meerderheid dus... ik ga niet meer stemmen ook hoor, het maakt tóch niks uit!
Mag hij wel antwoord geven zonder overleg met Wilders?quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:40 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, daar ging ik ook bijna nat.Zal weleens vragen aan de eerste de beste PVV-boer: Noem er eens één?
Dat breekt zo lekker de week.
Het zijn 4-jarigen, Lies. Dat zíjn sukkeltjes.Gert moet er een beetje stoer bij kijken en dan is het opeens daadkrachtig.quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:39 schreef liesje1979 het volgende:
Dan wordt hij gelijk het sukkeltje van de klas omdat hij van zijn pappa niet naar de sportdag mag.![]()
Wat moet ik mij eigenlijk voorstellen bij een sportdag voor 4jarigen?
Jaja, dat zijn de momenten die het leven leuk maken!quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:42 schreef Noek het volgende:
[..]
Meid! Dat klinkt smashing!![]()
De bruine benencreme niet op den gezicht flatsen hè. Voor je het weet koekt het aan in je wenkbrauwen en dan heb je oranje/bruine strepen boven je ogen. Dat verwijder je bijna niet. Ik heb dat live meegemaakt met mijn broer en zelfs met chloor viel dat niet mee.
Er heerst hier geen overlegcultuur, dat scheelt dus het zal geen enkel probleem voor hem zijn om tot een goed antwoord te komen. De verwachting is: "Wann gezeur! "quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:43 schreef Leandra het volgende:
Mag hij wel antwoord geven zonder overleg met Wilders?
quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, ik snap het ook niet, in Limburg overal de PVV de grootste.... hoe zo'n enorm buitenlander overlast probleem hebben ze daar helemaal?? En nee, het gaat er bij mij niet in dat ze PVV gestemd hebben wegens de "sociale standpunten" van de PVV, want die zijn er misschien op papier wel, maar in de praktijk doen die er weinig toe, het blijft feitelijk een one-issue-partij.
Maar goed, een hoop dom volk in het land helaas.... en vrijwel allemaal in de zuidelijke provincies, dus misschien moeten we die 3 maar aan België doneren.
Wel humor gisteravond trouwens, dat er bij de PVV niemand iets mocht zeggen voordat Wilders zelf gereageerd had.... en dat moet 22 capabele kamerleden leveren?![]()
Wilders vindt zelf dus nu al dat er niemand capabel genoeg is om een reactie te geven, ben benieuwd hoe snel hij overwerkt raakt als er 22 man in de rij staat om te vragen wat ze wel en niet mogen en moeten zeggen in de kamer
Ik zag nog hele leuke UK football shirtjes maar dat is een beetje raar nu om te dragen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:46 schreef CarOnline het volgende:
Jaja, dat zijn de momenten die het leven leuk maken!
Bedankt voor de tip, maar ik was het ook niet van plan.
Ik ben al aardig verkleurd, behalve mn benen, die blijven engels!
Hier wel. Hij ligt nu op de grond want hij valt steeds uit de coniferen. Hebben de wormen ook eens feest!quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:51 schreef liesje1979 het volgende:
Caro, hadden ze bij jouw Action nog van die kleine lampionnetjes? Zo'n ketting? Ik was laatst iets te enthousiast wat takken aan het wegknippen en die vielen precies op mijn snoer en nu is hij door de helft.![]()
Volgens mij heeft mijn action ze niet meer en het is nét iets te ver om er even heen te fietsen om te kijken, dus als ze ze bij jou nog hadden geeft mij dat goede hoop.
Dansen! Er klom een mevrouw op het podium en die ging hele hippe bewegingen maken en al die kids meedoen. Behalve die van mij natuurlijk, die stond met z'n Cars-rugzakje om nog een beetje eenzaam te zijn. Maar als die eenmaal de kat uit de boom gekeken heeft dan klimt-ie op het podium "Yo bitch".quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dan wordt hij gelijk het sukkeltje van de klas omdat hij van zijn pappa niet naar de sportdag mag.![]()
Wat moet ik mij eigenlijk voorstellen bij een sportdag voor 4jarigen?
Eh, nou...quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:52 schreef Noek het volgende:
[..]
Hier wel. Hij ligt nu op de grond want hij valt steeds uit de coniferen. Hebben de wormen ook eens feest!
Moet ik wat voor je kopen?
Brabant:quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:41 schreef Leandra het volgende:
Maar goed, een hoop dom volk in het land helaas.... en vrijwel allemaal in de zuidelijke provincies, dus misschien moeten we die 3 maar aan België doneren.
Zumba zeker?quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:54 schreef Gert het volgende:
Dansen! Er klom een mevrouw op het podium en die ging hele hippe bewegingen maken en al die kids meedoen. Behalve die van mij natuurlijk, die stond met z'n Cars-rugzakje om nog een beetje eenzaam te zijn. Maar als die eenmaal de kat uit de boom gekeken heeft dan klimt-ie op het podium "Yo bitch".
Joh wees blij dat je d'r niet met een ander zag zoenen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:44 schreef Pearlbitch het volgende:
Fuckerdefuck!!
Zit ik naar het nieuws te kijken, item waar reizigers op Den Haag CS worden gevraagd naar hun mening, zie ik ineens mijn vriendin op de achtergrond naar de trein gaan.
Wil ik het opnemen, laten ze ineens andere opnamen zien..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee het was yo dit en yo dat, het leek op een MTV-rapclip uit de jaren 80.quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:55 schreef Noek het volgende:
[..]
Zumba zeker?![]()
Arme drommel!Beter doet die wat echt coole moves, zal ze leren, die zumba-losers.
Is goed hoor, ik hoor het wel!quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Eh, nou...
Ik ga in ieder geval dit weekend zelf nog even hier kijken maar als ze op zijn en bij de xenos ook, dan mag je een PM verwachten
Wat belachelijk van conifeer, is de actionmeuk niet goed genoeg voor hem ofzo?
Even in de goede volgorde gezet, het stond verkeerd op de sitequote:Op donderdag 10 juni 2010 10:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Brabant:
VVD 21,0%
PVV 17,4%
CDA 16,3%
PvdA 16,1%
SP 13,4%
GL 5,5%
Valt dus ook wel mee
Nee, dat is streetdance, bodyjam, urban dance..blabla.quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:57 schreef Gert het volgende:
Nee het was yo dit en yo dat, het leek op een MTV-rapclip uit de jaren 80.
Of is dat zumba?
Ik wilde het niet meteen zeggenquote:Op donderdag 10 juni 2010 10:59 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Even in de goede volgorde gezet, het stond verkeerd op de siteJe hebt dus gelijk Lea
Blij? Dat zou me een mooie vrijbrief geweest zijn...quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Joh wees blij dat je d'r niet met een ander zag zoenen.
Jij hebt weleens een foto van ',m gezien met z'n rugzakje hè? Die pak je toch zo in? Ik ga hem NU weer halen!!! Met hun Gestapo sportdag.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:00 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, dat is streetdance, bodyjam, urban dance..blabla.
Dat is wel tof!
Maar ik zie hem zo staan met z'n knapzakkie.BREEKT!
* De_Kardinaal schrijft een mooie vrijbrief!quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:03 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Blij? Dat zou me een mooie vrijbrief geweest zijn...
Wegens vermeend zuur zijn??quote:
Zeker lang geleden dat je in Roermond/Heerlen/Venlo/Kerkrade bent geweest zeker?quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, ik snap het ook niet, in Limburg overal de PVV de grootste.... hoe zo'n enorm buitenlander overlast probleem hebben ze daar helemaal??
Ja! Ik had het dus ook gedaan, serieus.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij hebt weleens een foto van ',m gezien met z'n rugzakje hè? Die pak je toch zo in? Ik ga hem NU weer halen!!! Met hun Gestapo sportdag.![]()
O nee, daar wordt-ie hard van. Maar stom is dat hè, dat je dan nog even staat te kijken om het hoekje en de neiging zó groot is om 'm weer mee te nemen.
Of je vertelt het ons gewoon, dat scheelt toch gauw weer een dagje reizen nah.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:05 schreef Pearlbitch het volgende:
Zeker lang geleden dat je in Roermond/Heerlen/Venlo/Kerkrade bent geweest zeker?
Moet je voor de gein es doen. Er gaat een wereld voor je open.
Sommige werelden kan je beter verborgen houden! En die streek is er één van!quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:05 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zeker lang geleden dat je in Roermond/Heerlen/Venlo/Kerkrade bent geweest zeker?
Daarom wilde je het opnemen natuurlijkquote:Op donderdag 10 juni 2010 11:03 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Blij? Dat zou me een mooie vrijbrief geweest zijn...
Als ze landelijk 3de zijn dan vind ik het idd nogal tekenend dat in de provincies Limburg en Brabant 1ste en 2de zijn.quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:59 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Even in de goede volgorde gezet, het stond verkeerd op de siteJe hebt dus gelijk Lea
Ja, en ze zitten natuurlijk dicht bij Duitsland, maar dan zonder de schaamte voor het verleden.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:05 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het kwam er zo lekker bozig uitquote:Op donderdag 10 juni 2010 11:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wegens vermeend zuur zijn??
Nee hoor, helemaal niet zuur, ik had na al die sukkels die in 2002 op de LPF gestemd hadden wel verwacht dat de PVV groot zou worden, daarom had ik ook in tegenstelling tot iedere eerdere verkiezing deze keer niet op de VVD gestemd.
Ik vind het ook niet onprettig dat de VVD het toch zo goed gedaan heeft, maar ik vind het wel triest dat ik kennelijk in een land woon waar zo'n groot deel van het volk kennelijk zo kortzichtig is, en zo'n gebrek aan gevoel voor geschiedenis heeft.
Limbabwanen zijn Belgen die slecht Duits spreken.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en ze zitten natuurlijk dicht bij Duitsland, maar dan zonder de schaamte voor het verleden.
Tjaquote:Op donderdag 10 juni 2010 11:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als ze landelijk 3de zijn dan vind ik het idd nogal tekenend dat in de provincies Limburg en Brabant 1ste en 2de zijn.
Ik mag er nog wel komen. Ga ook nog een aantal dingen afmaken en oppakken. Zo maken we elk jaar een beursspecial in juli en die schrijf ik ook nog.quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:19 schreef CarOnline het volgende:
Nou, sterkte.
Toch kut als je ergens niet meer mag komen terwijl je er jaren gewerkt hebt.
Hé!quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:41 schreef Leandra het volgende:
Wilders noemde in de afgelopen debatten, zodra er een open vraag kwam (bijv: wat zou u willen veranderen de komende kabinetsperiode), áltijd als eerste: migratiestop en "einde aan de islamisering". Ja ze hebben meer programmapunten maar ze profileren zich zeer nadrukkelijk op dat ene punt.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:21 schreef Jian het volgende:
Dat de PVV zich zal ontpoppen als slechts een "one-issue" partij vind ik persoonlijk populistisch, gebral op voorhand, evenals "de geschiedenis" etc. etc. Ik geloof dat ze wel degelijk sterk onderbouwde punten hebben op andere terreinen die wellicht kunnen bijdragen. Ik geloof ook dat er mensen zijn die daar naar gekeken hebben, Mensen in de zorg, ouderen, etc. Ik geloof ook niet dat er alleen maar laag opgeleide analfabeten op de PVV hebben gestemd, hetgeen ook wel bleek uit de grafieken van gisterenavond (er zat juist een heel evenwichtige spreiding in qua inkomens bijvoorbeeld) Ik denk dat er ook veel strategische stemmers zijn geweest.
Het zijn lang allemaal geen sukkels. Ik blijf het maar herhalen, de grootste sukkels zijn de toonaangevende figuren bij de zittende partijen. Daar ligt de oorzaak van een grote PVV, niet bij de stemmersquote:Op donderdag 10 juni 2010 11:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wegens vermeend zuur zijn??
Nee hoor, helemaal niet zuur, ik had na al die sukkels die in 2002 op de LPF gestemd hadden wel verwacht dat de PVV groot zou worden, daarom had ik ook in tegenstelling tot iedere eerdere verkiezing deze keer niet op de VVD gestemd.
Ik vind het ook niet onprettig dat de VVD het toch zo goed gedaan heeft, maar ik vind het wel triest dat ik kennelijk in een land woon waar zo'n groot deel van het volk kennelijk zo kortzichtig is, en zo'n gebrek aan gevoel voor geschiedenis heeft.
Ik kan alleen maar zeggen dat ik Geert Wilders geen domme jongen vind en dat ik hem ook nooit heb onderschat, daaruit voortvloeiend zou het me buitengewoon verbazen als hij zich alleen maar zou richten op het punt islamisering omdat ik inschat dat hij echt wel inziet dat hij het daarmee op de langere termijn echt niet redt. Voor wat betreft die kiezer, daar maak ik (deels) gewoon een andere inschattingquote:Op donderdag 10 juni 2010 11:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Wilders noemde in de afgelopen debatten, zodra er een open vraag kwam (bijv: wat zou u willen veranderen de komende kabinetsperiode), áltijd als eerste: migratiestop en "einde aan de islamisering". Ja ze hebben meer programmapunten maar ze profileren zich zeer nadrukkelijk op dat ene punt.
Ik geloof er persoonlijk geen flikker van dat er veel kiezers zijn die vooral ook vanwege de ándere programmapunten op de PVV hebben gestemd. Het kan de kiezers niet ontgaan zijn dat de lijsttrekker het in de Tweede Kamer over een "kopvoddentax" heeft gehad, en ze vinden dat niet genant en kwaadaardig genoeg om alleen al daarom niet op de PVV te stemmen. Ik denk zelfs dat een groot deel van de PVV-stemmers het prachtig vond. "Klare taal".
Jij ook gefeliciteerd Coos, je beseft het nog niet, maar het is beter zoquote:Op donderdag 10 juni 2010 11:51 schreef Coos het volgende:
Pietje, Jian gefeliciteerd.
Maar het vormen van een stabiele coalitie gaat nog wat voeten in de aarde hebben.
Als de PVV mee gaat regeren krijgen we ongetwijfeld weer LPF-toestanden.
Ik ben d'r klaar voor.
AOWquote:Op donderdag 10 juni 2010 12:05 schreef Scrutinizer het volgende:
De WAO is nu al geen breekpunt meer voor de PVV. Dat is snel
quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het zijn lang allemaal geen sukkels. Ik blijf het maar herhalen, de grootste sukkels zijn de toonaangevende figuren bij de zittende partijen. Daar ligt de oorzaak van een grote PVV, niet bij de stemmers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |