Boeit me niet als ie maar opzout. Dood hoeft ie ook weer nietquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
Hoe prijzen we Balkenende netjes het graf in
Joh!quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
Kangoeroe is als je een oude lay-out gebruikt!
Kopieermachine nog niet uitgevonden in Rotterdamquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:29 schreef Deisyy het volgende:
In Rotterdam konden sommige mensen niet stemmen omdat de stembiljetten op waren
ja erg toch moeten ze dan niet opnieuw stemmen in Rotterdam, omdat het niet eerlijk gegaan is met minder stembiljetten??/quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:29 schreef Deisyy het volgende:
In Rotterdam konden sommige mensen niet stemmen omdat de stembiljetten op waren
Dat was voor mij echt een nieuwtje! Ik ben zelf een dino, ik hoor het al!quote:
Ik ben ook blij dat hij weg is, die vervelende autistquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Boeit me niet als ie maar opzout. Dood hoeft ie ook weer niet
En geneens een Dinoquote:
als ik pagina ververs dan draait dat rondje alleen maar en balkje wordt heel langzaam groen, dan ligt het toch aan mijn comp. hoor, als ik iets anders erbij open dan lijkt het schiphol hier wel zo blaast dat ding.quote:
Ikke niet hoor.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:33 schreef Deisyy het volgende:
In de rij om te stemmen in Amsterdam![]()
[ afbeelding ]
Dan is ie hard aan het werk.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
als ik pagina ververs dan draait dat rondje alleen maar en balkje wordt heel langzaam groen, dan ligt het toch aan mijn comp. hoor, als ik iets anders erbij open dan lijkt het schiphol hier wel zo blaast dat ding.
CDA is de grote verliezer hè, die hoort er eigenlijk niet meer in thuisquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:35 schreef Jian het volgende:
Waarom sluiten ze steeds die mogelijke VVD PvdA CDA combinatie uit, wil Ferry dan niet ofzo ?
Daar ben je te jong voorquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:36 schreef FANN het volgende:
effe kijken of ik ook zo'n beessie achter mijn naam heb...
komt iequote:Op woensdag 9 juni 2010 23:35 schreef Jian het volgende:
Waarom sluiten ze steeds die mogelijke VVD PvdA CDA combinatie uit, wil Ferry dan niet ofzo ?
zo werkt het niet Teun, regeren doe je met 75 + 1. De PvdA heeft ook verlorenquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
CDA is de grote verliezer hè, die hoort er eigenlijk niet meer in thuis
waarom niet ? maar let wel...maar 1 koekje bij de koffie...want hollanders hé!quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:39 schreef Toverheks het volgende:
vraag me oprecht af, als Rutte premier wortdt of hij zijn vriend ook meeneemt op de koffie bij Beatrix.
Lekker belangrijkquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:39 schreef Toverheks het volgende:
vraag me oprecht af, als Rutte premier wordt of hij zijn vriend ook meeneemt op de koffie bij Beatrix.
Ik weet 't, maar als je zo'n draai om je oren krijgt, dan moet je toch wel drie keer nadenken of je het zou moeten willen. Natuurlijk vertegenwoordigen ze ook nog steeds een flink deel van de bevolking, dat is waar.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:39 schreef Jian het volgende:
[..]
zo werkt het niet Teun, regeren doe je met 75 + 1. De PvdA heeft ook verloren
Nee, want het gerucht gaat dat ze inderdaad zo conservatief is als ze klinkt. Ze was ook verre van voorstander van het homo-huwelijk et cetera. Bron relnicht@RTL Boulevard!quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:39 schreef Toverheks het volgende:
vraag me oprecht af, als Rutte premier wordt of hij zijn vriend ook meeneemt op de koffie bij Beatrix.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:40 schreef Laysa het volgende:
[..]
waarom niet ? maar let wel...maar 1 koekje bij de koffie...want hollanders hé!
Come to mamaquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:41 schreef FANN het volgende:
laatste voyeur![]()
Fotoboek van ssebass
halllllllllllloooooooooo![]()
![]()
![]()
hij hep dat onderschrift van Pietje in zijn fobo staanquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:41 schreef FANN het volgende:
laatste voyeur![]()
Fotoboek van ssebass
halllllllllllloooooooooo![]()
![]()
![]()
ja terwijl er foto`s in omloop zijn van friso in belgie in leuke clubs, staat ie lekker te bekken met een leuk vriendje is algemeen bekend in de belgische kringen en erom heen ( inside informatie) was voor zijn huwelijk met mabelquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, want het gerucht gaat dat ze inderdaad zo conservatief is als ze klinkt. Ze was ook verre van voorstander van het homo-huwelijk et cetera. Bron relnicht@RTL Boulevard!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |