Wilde 't net neerplempenquote:
Wij zijn hipperdepipquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:19 schreef Civilian het volgende:
[..]
Wilde 't net neerplempen
*jeej* ik gebruik een moderne layout
Over een tijdje staat de boom er weer. Geen paniekquote:
Je had toch een schildpadje?quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:21 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Over een tijdje staat de boom er weer. Geen paniek
En waarom? Vanwege het weer? Daar maken wij nu geen zorgen om want volgende week zitten we rond 40 graden en ik weet het niet of ik weer terug kom.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:19 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Wij zijn hipperdepip
* Flappekz schaamt zich voor Nederland
Vanwege 1,5 miljoen Wilders-aanhangers. Minimaal.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:22 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
En waarom? Vanwege het weer? Daar maken wij nu geen zorgen om want volgende week zitten we rond 40 graden en ik weet het niet of ik weer terug kom.
En daarvoor de boom van Escherquote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:26 schreef nectarientje het volgende:
[..]
En daarvoor de boom van EscherIk wissel nog wel eens tussen die drie. Ik had 'vroegah' echt een schitterend gifje met een nectarientje en de tekst 'n is for nectarine' maar die ben ik kwijt -O_
Hij brengt dingen een beetje kort door de bocht. Maar beroering is misschien wel goed voor de kamer die in slaap lijkt te vallen bij het discussieren van tig dingen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:26 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Vanwege 1,5 miljoen Wilders-aanhangers. Minimaal.
Die vent is binnenkort dood denk ik
Oh ja stemmen vandaag.... Ik volg deze nieuws niet.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:26 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Vanwege 1,5 miljoen Wilders-aanhangers. Minimaal.
Die vent is binnenkort dood denk ik
Dat is nou ook precies het probleem:quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:30 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hij brengt dingen een beetje kort door de bocht. Maar beroering is misschien wel goed voor de kamer die in slaap lijkt te vallen bij het discussieren van tig dingen.
Toen ik nog op school zat 100 jaar geleden hadden we ook een halfgare ei in de klas, altijd lachen met die opmerkingen en vragen die soms nergens op sloegen, dat maakte het schoolgaan draaglijker en bracht me energie/movitatie om door te gaan
Hij is niet kort door de bocht..quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:30 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hij brengt dingen een beetje kort door de bocht. Maar beroering is misschien wel goed voor de kamer die in slaap lijkt te vallen bij het discussieren van tig dingen.
Toen ik nog op school zat 100 jaar geleden hadden we ook een halfgare ei in de klas, altijd lachen met die opmerkingen en vragen die soms nergens op sloegen, dat maakte het schoolgaan draaglijker en bracht me energie/movitatie om door te gaan
In Schotland is het weer nog slechter dan hierquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:30 schreef summer29 het volgende:
[..]
Oh ja stemmen vandaag.... Ik volg deze nieuws niet.![]()
Anders ga je toch lekker met GotC verhuizen naar Schotland.Ik ben ook tegen Wilders maar ik denk dat ik niet zoveel last van krijg of toch wel?
Nee, zolang je geen moslim bent nietquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:30 schreef summer29 het volgende:
[..]
Oh ja stemmen vandaag.... Ik volg deze nieuws niet.![]()
Anders ga je toch lekker met GotC verhuizen naar Schotland.Ik ben ook tegen Wilders maar ik denk dat ik niet zoveel last van krijg of toch wel?
Ben gelukkig ook geen moslim!!quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:32 schreef Civilian het volgende:
[..]
Nee, zolang je geen moslim bent niet
Is dat niet de essentie van kort door de bocht gaan? Dat je dingen niet hebt/kan onderbouwd? Het te simpel stelt?quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:32 schreef Civilian het volgende:
[..]
Hij is niet kort door de bocht..
Hij kan helemaal niks onderbouwen, dus hij flapt er maar van alles uit.
Als die man nog kon uitleggen van waarom en met een normale reden aan kan komen, dan had ik nog begrip kunnen opbrengen voor z'n standpunten
Anders ga je toch ook mee met ons naar Tunesie! Maar daar is wel rond 40 graden en overleef je dan? Of kies je toch voor Schotland?quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:32 schreef Flappekz het volgende:
[..]
In Schotland is het weer nog slechter dan hier
Ook niet verstandig. In Den Haag en Rotterdam verwacht ik PVV ook heel erg grootquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:36 schreef SolidasRock het volgende:
Laten we een zelfstandige land van Zuid-Holland maken?
Ik kies voor Spanjequote:Op woensdag 9 juni 2010 23:37 schreef summer29 het volgende:
[..]
Anders ga je toch ook mee met ons naar Tunesie! Maar daar is wel rond 40 graden en overleef je dan? Of kies je toch voor Schotland?
Holland-Am-Mehr?quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:36 schreef SolidasRock het volgende:
Laten we een zelfstandige land van Zuid-Holland maken?
Daar is ook rond 40 graden, mijn beste vriendin haar vader zit nu lekker in Spanje met 40 graden warm. Ik denk dat je beter voor Frankrijk moet kiezen, daar valt temperatuur reuze mee... In ieder geval daar niet boven 30 graden warm.quote:
Maar ik ben verliefd op 1 dorpje in Spanje, ben ik al heeeeeel vaak geweestquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:40 schreef summer29 het volgende:
[..]
Daar is ook rond 40 graden, mijn beste vriendin haar vader zit nu lekker in Spanje met 40 graden warm. Ik denk dat je beter voor Frankrijk moet kiezen, daar valt temperatuur reuze mee... In ieder geval daar niet boven 30 graden warm.
Ken ik niet, wel schitterend uitzicht. Ik heb zelf ook speciale herinneringen aan Blankenberge in Belgie.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:42 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Maar ik ben verliefd op 1 dorpje in Spanje, ben ik al heeeeeel vaak geweest
[ afbeelding ]
Javea
Lijkt dat een beetje op Javea?quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:47 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ken ik niet, wel schitterend uitzicht. Ik heb zelf ook speciale herinneringen aan Blankenberge in Belgie.
Ik ga zo maar eens verder kijken in bed denk ikquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:52 schreef Civilian het volgende:
[..]
NOS, Politiek 24:
http://nos.nl/nieuws/live/politiek24/
Goh ik wist niet dat je ook verliefd ben op deze mooie omgeving. Kies tussen GotC of deze omgeving, op beide verliefd zijn kan tuurlijk niet.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:42 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Maar ik ben verliefd op 1 dorpje in Spanje, ben ik al heeeeeel vaak geweest
[ afbeelding ]
Javea
Dat begreep ik van Marv... Dat is voordelig voor jullie, geen hotel voor julliequote:Op woensdag 9 juni 2010 23:47 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Lijkt dat een beetje op Javea?
In Javea hebben we ook familie, dat scheelt
Mjah politiek kon me geen ene steek interesseren. Maar sinds ik Maandag bij dat debat ben geweest, begint die interesse wel te groeienquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:53 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik ga zo maar eens verder kijken in bed denk ik
Ik kies voor die omgeving, samen met GotCquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:54 schreef summer29 het volgende:
[..]
Goh ik wist niet dat je ook verliefd ben op deze mooie omgeving. Kies tussen GotC of deze omgeving, op beide verliefd zijn kan tuurlijk niet.![]()
[..]
Dat begreep ik van Marv... Dat is voordelig voor jullie, geen hotel voor jullie
Javea dacht ik eerst aan Java waar ik geboren ben maar zo heet dus plaatsje in Spanje.
Ik volg het met vlagen eigenlijkquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:54 schreef Civilian het volgende:
[..]
Mjah politiek kon me geen ene steek interesseren. Maar sinds ik Maandag bij dat debat ben geweest, begint die interesse wel te groeienHad ik nooit van mezelf verwacht lol
Ik had 't nog nooit gevolgdquote:
Ik zou het vaker moeten volgen eigenlijk, ik ben uiteindelijk in dienst van dat zooitjequote:Op donderdag 10 juni 2010 00:02 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ik had 't nog nooit gevolgdKga die stoffige zooi wel vaker volgen nu
En daar ben je zoooo blij meequote:Op donderdag 10 juni 2010 00:02 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik zou het vaker moeten volgen eigenlijk, ik ben uiteindelijk in dienst van dat zooitje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn excuses voor bovenstaande post, ik ben namelijk emotioneel autistisch :')
quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:07 schreef Knuffelzacht het volgende:
ik volg lekker niet de verkiezingen op tv... daar heb ik femke, mark en geert voor op twitter =)
quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:16 schreef Marvelous het volgende:
slapen is voor mietjes.... hoe staat het? ik hoop niet dat de pvda erg goed uit de bus komt?PvdA wel redelijk. CDA nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
ik wil geen pvdaquote:
Troost je.. Balkenende is wel per direct en volledig gestoptquote:Op donderdag 10 juni 2010 00:21 schreef Marvelous het volgende:
[..]
ik wil geen pvda
Ik vind dat hard werkende mensen het goed mogen hebben! zou houden de economie tenminste op juiste hoogte!
Neuh, was toevallig ff wakker...nu weer verder slapenquote:Op donderdag 10 juni 2010 02:04 schreef Knuffelzacht het volgende:
blijven jullie nou echt op voor de uitslag?
Als alle stemmen geteld zijnquote:Op donderdag 10 juni 2010 02:05 schreef Marvelous het volgende:
wanneer is de uitslag dan?
heb net de film exam gekeken! als je van psycho thrillers houd, is deze geweldig! super mooi om te zien...
jij moet zo je bed weer uit, ga slapen man!!quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:53 schreef Knuffelzacht het volgende:
* Knuffelzacht gaat er vandoor!
vind het wel weer genoeg geweest voor vandaag... 3 harry potter films gekekennu alle 6 gehad
morgen beginnen met pirates! of the matrix triology... hmmm denk....
quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:46 schreef Marvelous het volgende:
ik stapte vandaag met annnet in de randstadreeel, en de bestuurder zat annnnet helemaal na te kijken! (blond, beetje blokhead.. rond 30?)
rr3 ingestapt op valkenbosplein rond 16.25quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
![]()
![]()
je gebruikt je tijd nuttig idd
![]()
[..]
Welke lijn en welke halte?
quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:11 schreef Marvelous het volgende:
[..]
rr3 ingestapt op valkenbosplein rond 16.25
jammer!!quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:26 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Aha dan weet ik het niet, ik begon pas met rijden rond 1800, wel op lijn 3 maar wie het geweest is kan ik niet zeggen
Dat was a_a met pruik op.quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:46 schreef Marvelous het volgende:
ik stapte vandaag met annnet in de randstadreeel, en de bestuurder zat annnnet helemaal na te kijken! (blond, beetje blokhead.. rond 30?)
quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:26 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Aha dan weet ik het niet, ik begon pas met rijden rond 1800, wel op lijn 3 maar wie het geweest is kan ik niet zeggen
Ben je nou speciaal overgegaan op de baggerlayout om dat fossiel?quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:34 schreef Jill-RMC het volgende:
Tsss ga een keer vroeg naar bed, ben ik meteen een fossiel
En echt WTF is die bagger layout? Vin die oude vuuuuul mooier
Wijsneusquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:44 schreef MissMSX het volgende:
[Wijsneusmodus]
Een dinosaurier is natuurlijk heel wat anders dan een fossiel.
[/Wijsneusmodus]
Ik heb er 1 gespotquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:40 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Naast de nicknames, bij iedereen die een oude layout gebruikt
Ik ben al bevallig genoegquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:44 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Wijsneus![]()
Ga jij eens ff lekker bevallen
Neequote:Op donderdag 10 juni 2010 09:57 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Dus ik klik op volg topic....komt hij niet in mijn actieve topics....dan maar even zo
Iedereen een beetje bekomen van de stemming?
Uiteraardquote:
quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:50 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
ik moest bij mij aan de overkant stemmen. Ik had de Senseo aangezet, stemmen en thuiskomen met warme koffie! Top hahaha
Als je gaat rollen zal het wellicht nog sneller gaanquote:Op donderdag 10 juni 2010 10:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik moest wel wat verder. En ik loop niet zo snel meer. Hier zou de koffie koud geweest zijn bij thuiskomst
Tegenover mijn werk kon ik ook stemmen in het bejaardentehuis...ben daar maar gaan kijken, was nog rustig ook gelukkig. Vriendlief moest nog wel stemmen na zijn werk, maar ook hij had geluk met de drukte. In onze buurt waren erg weinig stemlokalen, had wel verwacht dat het een gekkenhuis was. Misschien kwam het door dat heerlijke weerquote:Op donderdag 10 juni 2010 11:03 schreef CaLeX het volgende:
Lekker op het stadhuis gegaan voor ik aan het werk ging![]()
ff kijken hoe druk het was en dat viel gelukkig mee
Maar dat doet pijnquote:Op donderdag 10 juni 2010 11:01 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Als je gaat rollen zal het wellicht nog sneller gaan
Topickill more likelyquote:
Altijd jijquote:Op donderdag 10 juni 2010 12:12 schreef SolidasRock het volgende:
Beetje stil hier...![]()
Enne... als ik een sms ontvang terwijl ik in buitenland zit, wie draait voor de overgrenzende kosten op? En als ik zelf sms verstuur?
Voor het ultieme vakantiegevoelquote:Op donderdag 10 juni 2010 12:17 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dan moet ik maar mijn mobiel thuis laten.
Is dat zo? dacht altijd dat je alle kosten over de grens zelf moest ophoesten? Da's met bellen wel zo toch?quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:21 schreef admiraal_anaal het volgende:
Als jij een sms ontvangt in het buitenland van iemand uit Nederland kost dat je niks extra. Maar sms jij vanuit het buitenland naar Nederland dan zijn de kosten voor jou. Bij je provider op de website kan je ook zien wat de kosten daarvoor zijn.
Ja, met bellen wel. Smsjes ontvangen is gratisquote:Op donderdag 10 juni 2010 12:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Is dat zo? dacht altijd dat je alle kosten over de grens zelf moest ophoesten? Da's met bellen wel zo toch?
quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Is dat zo? dacht altijd dat je alle kosten over de grens zelf moest ophoesten? Da's met bellen wel zo toch?
quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:45 schreef Flappekz het volgende:
Heeft er hier iemand ervaring met digitale tv op meerdere tv's in huis?
Van Ziggo?quote:
Ow echt? Dat valt me dan weer meequote:Op donderdag 10 juni 2010 12:54 schreef tuintegel het volgende:
Nee je mag maximaal drie kaarten/smartcards op 1 abo hebben . Alleen je moet dan wel zelf extra decoders kopen.
En Ziggo is lekker snel, tenminste hier welquote:Op donderdag 10 juni 2010 12:56 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ow echt? Dat valt me dan weer mee
En als ik nou eens over ga naar alles-in-1-extra met een nieuwe decoder erbij....heb ik 2 decoders, en heul heul snel internet.
Alleen nog ff overleggen met de baas
Bestel maar!quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:56 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ow echt? Dat valt me dan weer mee
En als ik nou eens over ga naar alles-in-1-extra met een nieuwe decoder erbij....heb ik 2 decoders, en heul heul snel internet.
Alleen nog ff overleggen met de baas
Snelheid is idd dikke primaquote:Op donderdag 10 juni 2010 12:57 schreef Civilian het volgende:
[..]
En Ziggo is lekker snel, tenminste hier wel
2,3MBp/s met 't middelabo'tje
Zelfde als de spoilerplaatjegrap poosje geleden, dat men maar tig keren op spoiler klikt maar er gebeurd niks.quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:59 schreef Civilian het volgende:
Oh en Flap.. Kheb je TVPplaatje ff gejat
Levert leuke reacties op!
[3FM #2108] Waar we nog nababbelen over de verkiezingen
Die hebben we nietquote:Op donderdag 10 juni 2010 12:59 schreef SolidasRock het volgende:
Die decoders heb je niet nodig als je tv een ingebouwde CI+ module hebt.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:59 schreef Civilian het volgende:
Oh en Flap.. Kheb je TVPplaatje ff gejat
Levert leuke reacties op!
[3FM #2108] Waar we nog nababbelen over de verkiezingen
Ik doe t voor de helft van het geldquote:Op donderdag 10 juni 2010 13:02 schreef Civilian het volgende:
Zo, maar 's richting zieleknijper
Haat 't als ik midden op de dag een afspraak heb.. Kost me gelijk een hele dag qua werk
Kijk, daar doe ik het voor. Ik wil hem meenemen om 1 sms of zo te kunnen sturen, misschien noodgeval of de vraag of alles goed gaat met de kat, niet om tig smsjes te sturen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:21 schreef admiraal_anaal het volgende:
Als jij een sms ontvangt in het buitenland van iemand uit Nederland kost dat je niks extra. Maar sms jij vanuit het buitenland naar Nederland dan zijn de kosten voor jou. Bij je provider op de website kan je ook zien wat de kosten daarvoor zijn.
De helft van 0 is nog steeds 0quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:03 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik doe t voor de helft van het geld
Oke, ik dacht gelezen te hebben dat je tv in de slaapkamer stuk was en je een nieuwe had gekocht of zoug aan kopen. Iedereen hier vertelt wat en ik hou het soms niet meer bijquote:
Dan moet je je afspraken beter makenquote:Op donderdag 10 juni 2010 13:04 schreef Civilian het volgende:
[..]
De helft van 0 is nog steeds 0
Doelde er meer op dat ik door zo'n afspraak niet naar mn werk kanDat schiet niet op
Dat klopt ook helemaal. Alleen heeft ie een ingebouwde DVB-T tuner (voor digitenne). Voor Ziggo moet je een DVB-C+ tuner ofzo hebbenquote:Op donderdag 10 juni 2010 13:04 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Oke, ik dacht gelezen te hebben dat je tv in de slaapkamer stuk was en je een nieuwe had gekocht of zoug aan kopen. Iedereen hier vertelt wat en ik hou het soms niet meer bij
Als je meer water drinkt in het vliegtuig, moet je toch ook alleen maar meer pissenquote:Op donderdag 10 juni 2010 13:06 schreef SolidasRock het volgende:
Ik heb gelezen in de voorwaarden dat ik slechts 100 ml water (of andere drank) mee mag nemen in de handbagage...
0.5 of op zijn minst 0.33 had ik prima gevonden. Jammer. Ik kijk regelmatig naar australische douane tv-serie. Daar zie je ook veel eten en drinken weggegooid worden en boetes uitgedeeld worden. Dus ik ga niet risico nemen toch een groter flesje mee te nemen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:07 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Als je meer water drinkt in het vliegtuig, moet je toch ook alleen maar meer pissen
Had daar weinig inspraak bijquote:Op donderdag 10 juni 2010 13:05 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dan moet je je afspraken beter maken
Niet gek eigenlijk hoorquote:Op donderdag 10 juni 2010 13:06 schreef SolidasRock het volgende:
Ik heb gelezen in de voorwaarden van vliegtuig dat ik slechts 100 ml water (of andere drank) mee mag nemen in de handbagage...
En, heb je het al besteld?quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:01 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Overleggen met de baas zei ik toch?
Ja, maar niet de alles-in-1-extra. Beginnen met de alles-in-1-plus. Die heeft nu 20mb internet en gaat heel binnenkort naar 30mb. Das dan 3 keer zo snel als nu.quote:
en dan krijg je ook telefoon toch? dat heb ik nu, maar alleen voor de 30mbit... telefoon heb ik nog steeds niet gekocht! maar wel een 070 nummer die ik niet meer weetquote:Op donderdag 10 juni 2010 13:19 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ja, maar niet de alles-in-1-extra. Beginnen met de alles-in-1-plus. Die heeft nu 20mb internet en gaat heel binnenkort naar 30mb. Das dan 3 keer zo snel als nu.
Binnen een week ontvangen we een nieuw modem en een extra digitale ontvanger. En dat alles voor maar 5 euro per maand meer dan nu
Nice!quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:19 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ja, maar niet de alles-in-1-extra. Beginnen met de alles-in-1-plus. Die heeft nu 20mb internet en gaat heel binnenkort naar 30mb. Das dan 3 keer zo snel als nu.
Binnen een week ontvangen we een nieuw modem en een extra digitale ontvanger. En dat alles voor maar 5 euro per maand meer dan nu
Doe gewoon een blikje of flesje spa in je tasquote:Op donderdag 10 juni 2010 13:06 schreef SolidasRock het volgende:
Ik heb gelezen in de voorwaarden van vliegtuig dat ik slechts 100 ml water (of andere drank) mee mag nemen in de handbagage...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
Ja klopt, maar of we dat gaan gebruiken....denk t nietquote:Op donderdag 10 juni 2010 13:22 schreef Marvelous het volgende:
[..]
en dan krijg je ook telefoon toch? dat heb ik nu, maar alleen voor de 30mbit... telefoon heb ik nog steeds niet gekocht! maar wel een 070 nummer die ik niet meer weet
misschien ik wel, geloof dat die telefoons niet zo duur zijn.... en het is wel gratiz bellen naar andere ziggo telefonie patientjesquote:Op donderdag 10 juni 2010 13:24 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ja klopt, maar of we dat gaan gebruiken....denk t niet
Uhu! Moet m alleen ff aanpassen nog, voor jouw geliefde tvkanalen....maar misschien doe ik dat pas als dit allemaal geregeld is. Ik kan me voorstellen dat ze fout gaat als ik bij Ziggo 2 bestellingen tegelijk plaatsquote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:24 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Doe gewoon een blikje of flesje spa in je tas
en bij opmerkingen van de douane doe je gewoon net of je hem niet hoortSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die telefoon moet dat toch ook op je modem aangesloten worden?quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:27 schreef Marvelous het volgende:
[..]
misschien ik wel, geloof dat die telefoons niet zo duur zijn.... en het is wel gratiz bellen naar andere ziggo telefonie patientjes
ja klopt, is gewoon zo`n telefoon met utp kabel... moet er nog steeds 1 aanschaffen, eens even zoeken wat dat kostquote:Op donderdag 10 juni 2010 13:29 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Die telefoon moet dat toch ook op je modem aangesloten worden?
Daar heb ik ook echt geen flauw idee van eigenlijkquote:Op donderdag 10 juni 2010 13:30 schreef Marvelous het volgende:
[..]
ja klopt, is gewoon zo`n telefoon met utp kabel... moet er nog steeds 1 aanschaffen, eens even zoeken wat dat kost
telefoon met utpkabel lijkt me sterk of op zn minst vreemdquote:Op donderdag 10 juni 2010 13:30 schreef Marvelous het volgende:
[..]
ja klopt, is gewoon zo`n telefoon met utp kabel... moet er nog steeds 1 aanschaffen, eens even zoeken wat dat kost
Dasmooi, ik heb mn telefoonaansluiting weggewerktquote:Op donderdag 10 juni 2010 13:34 schreef Civilian het volgende:
[..]
telefoon met utpkabel lijkt me sterk of op zn minst vreemd
is t niet gewoon zo'n blokplugje voor de telefoonkabel?
daar heb je eigenlijk gelijk in... zo ff achter in me modem kijken!.. maar ben benieuwd wat voor telefoon ik voor ziggo moet kopenquote:Op donderdag 10 juni 2010 13:34 schreef Civilian het volgende:
[..]
telefoon met utpkabel lijkt me sterk of op zn minst vreemd
is t niet gewoon zo'n blokplugje voor de telefoonkabel?
quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:48 schreef Marvelous het volgende:
ik vond deze wel stoer:
http://www.vergelijk.nl/vaste_telefonie/grundig/illion_lite_h1/
maar werkt dat wel met ziggo?
Die is fucking vetquote:Op donderdag 10 juni 2010 13:53 schreef Marvelous het volgende:
[..]
en deze?
http://www.vergelijk.nl/vaste_telefonie/brondi/vintage_20_black/
quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:53 schreef Marvelous het volgende:
[..]
en deze?
http://www.vergelijk.nl/vaste_telefonie/brondi/vintage_20_black/
ik heb er echt geen kaas van gegeten, waar moet een telefoon allemaal aan voldoen om te kunnen voldoen in de modem?quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:58 schreef Marvelous het volgende:
[..]
ik heb er echt geen kaas van gegeten, waar moet een telefoon allemaal aan voldoen om te kunnen voldoen in de modem?
quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:58 schreef Marvelous het volgende:
[..]
ik heb er echt geen kaas van gegeten, waar moet een telefoon allemaal aan voldoen om te kunnen voldoen in de modem?
dus een hele oude telefoon kan ook gewoon? (nog zo`n echte ouderwetse?)quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:07 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
[..]
Zolang er een RJ14 plug aan zit voldoet ie (das het plugje wat je in het modem moet klikken)
quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:10 schreef Marvelous het volgende:
[..]
dus een hele oude telefoon kan ook gewoon? (nog zo`n echte ouderwetse?)
ok, Dus als ik de super oude telefoon die van mijn opa is geweest wil gebruiken, moet ik eerst even een handige harry vinden!quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:17 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Dat is mogelijk alleen moet je kijken of de telefoon wel de tone-dial optie heeft. De oude draaischijf telefoons hebben allemaal een pulse dial functie wat niet gaat werken op modems...... Veel oudere telefoons hebben ook de optie pulse of tone dial. Ook als je telefoon geen tone dial functie heeftis het nog mogelijk alleen danmoet je een printplaatje inbouwen die pulse naar tone omgooit.
Nu hebben we het wel over de echte oude PTT telefoons met draaischijf he. De nieuwe telefoons met draaischijf hebben standaard de optie pulse/tone
Pulse functie kan je wel gebruiken als je een kpn lijn hebt (en ook niet over adsl maar als je enkel een telefoonlijn hebt
Op zich wel mooi ja, maar ik zou het zonde vinden als er aan zoiets wordt gesleuteld...quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:51 schreef Marvelous het volgende:
[..]
ok, Dus als ik de super oude telefoon die van mijn opa is geweest wil gebruiken, moet ik eerst even een handige harry vinden!
toevallig staat er bij mijn ouders nog zo`n antiek zwart ding die ik mag gebruiken! zou het wel gaaf vinden om die ook werkend in huis te hebben... naast evt een nieuwere draadloze ofzo.. Antiek in huis is mooi, maar dan moet het wel werkend zijn vind ik!
ach, dat zit in het binnenwerk, zie je niks van!quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:52 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Op zich wel mooi ja, maar ik zou het zonde vinden als er aan zoiets wordt gesleuteld...
Dat hoop ik dan maar, zou eeuwig zonde zijn...quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:00 schreef Marvelous het volgende:
[..]
ach, dat zit in het binnenwerk, zie je niks van!
Arnoud krijgt dat er heus wel netjes in
quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:51 schreef Marvelous het volgende:
[..]
ok, Dus als ik de super oude telefoon die van mijn opa is geweest wil gebruiken, moet ik eerst even een handige harry vinden!
toevallig staat er bij mijn ouders nog zo`n antiek zwart ding die ik mag gebruiken! zou het wel gaaf vinden om die ook werkend in huis te hebben... naast evt een nieuwere draadloze ofzo.. Antiek in huis is mooi, maar dan moet het wel werkend zijn vind ik!
Onze payback-time komt nog welquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:12 schreef GotC het volgende:
Zeg, onwijs leuk dat jullie daarheen gaan enzo, maar wij blijven hier achter he
.
En we gaan jullie wel missen hoorquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:12 schreef GotC het volgende:
Zeg, onwijs leuk dat jullie daarheen gaan enzo, maar wij blijven hier achter he
.
We hebben geen geldboom op onze rugquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:17 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
En we gaan jullie wel missen hoorJe kunt nu nog vakantie boeken en gezellig met ons mee. En van rond 33 graden genieten.
![]()
Voor de nieuwsgierigaagjes, zodra we terug komen zien jullie paar foto's hier op de fok.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:24 schreef SolidasRock het volgende:
Oke oke, ik dacht trouwens dat Flap verschil konden zien tussen haar en mijn postjes
Maar we maken het naderhand weer goed. We nodigen jullie uit voor een biertje of zo en gaan we fotos kijken of naar de boulevard of zo. (zien we dan nog wel)
Ik ben goedkoper, en kost minder tijdquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:09 schreef Civilian het volgende:
Ola
PsyQJe moet haast werkloos zijn om bij hun een behandelplan te volgen
kwam ze met deeltijdbehandeling aanzetten met 3 dagdelen per week
+ nog eens 'n training ernaast..
Idioten lol.. Als ik iets moet is 't meer werken, en niet minder
Als je niks kost, primaquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:10 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik ben goedkoper, en kost minder tijd
Ik behandel alleen in kroegenquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:11 schreef Civilian het volgende:
[..]
Als je niks kost, primaKost me nu ook niks, behalve dus 3 volledige werkdagen
Behandel je ook op locatie?
Puik, wanneer heb je een gaatje vrij?quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:12 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik behandel alleen in kroegenKost je wellicht een paar biertjes
De zaken gaan zo goed dat ik pas na de 22ste een gaatje hebquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:13 schreef Civilian het volgende:
[..]
Puik, wanneer heb je een gaatje vrij?
Bummer.. Maar de 22e is ook primaquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:14 schreef Flappekz het volgende:
[..]
De zaken gaan zo goed dat ik pas na de 22ste een gaatje heb
Na de 22ste hequote:
lol! Dan de 24e doen? (of 23e) Dan is 't ook weekendquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:20 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Na de 22ste he
22 juni voor 23.59 uur moeten mn beide papers ingeleverd zijn....en mijn kennende, ben ik dan ook precies klaar![]()
Weekend?quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:23 schreef Civilian het volgende:
[..]
lol! Dan de 24e doen? (of 23e) Dan is 't ook weekend
Wel timing trouwens als je bijna op de valreep klaar bentKen 't wel
Juist.. comment taken.. 25e of 26e dusquote:
24 kan ook wel hoor, vanaf de 25ste heb ik vakantiequote:Op donderdag 10 juni 2010 19:28 schreef Civilian het volgende:
[..]
Juist.. comment taken.. 25e of 26e dus
Ik nietquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:29 schreef Flappekz het volgende:
[..]
24 kan ook wel hoor, vanaf de 25ste heb ik vakantie
We regelen dan wel ff een behandeling-met-bierquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:31 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ik niet
Doe niet aan vakantie dit jaar..
Of weekend for that matter, vrijnemen moet ik toch wel
Top!quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:35 schreef Flappekz het volgende:
[..]
We regelen dan wel ff een behandeling-met-bier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.... die is gelukkig wel makkelijk te onthouden!
net ff een beetje getest, maar dat werkt best.. bellen met ziggo!
Mijn excuses voor bovenstaande post, ik ben namelijk emotioneel autistisch :')
quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:04 schreef Marvelous het volgende:
wouw, kom net achter mijn huis telefoon nr!Vergeet je nu niet aan te melden bij t belmeniet registet, nu je nummer hierstaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.... die is gelukkig wel makkelijk te onthouden!
net ff een beetje getest, maar dat werkt best.. bellen met ziggo!
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
ach, ik ben nooit thuis... en soms is het wel lachen om die lui gek te krijgenquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:07 schreef Civilian het volgende:
[..]
Vergeet je nu niet aan te melden bij t belmeniet registet, nu je nummer hierstaat
ik niet, stofzuigen... schoonmaken, bier drinken! en samen met arrow rock en de stofzuiger!quote:
Ik had graag mee gegaan, maar ik moet werkenquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:17 schreef tuintegel het volgende:
Ik denk dat ik morgenavond gewoon lekker op stap ga , zodra mijn spierpijn van het schuren,verven en spullen in elkaar zetten over is , en nu even zappen op de tv
Mocht je je bedenken dan begin ik meestal in de Paap (is best gezellig daar!)quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:19 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Ik had graag mee gegaan, maar ik moet werken
quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:17 schreef tuintegel het volgende:
Ik denk dat ik morgenavond gewoon lekker op stap ga , zodra mijn spierpijn van het schuren,verven en spullen in elkaar zetten over is , en nu even zappen op de tv
lijkt me echt heel leuk! jammer dat ik echt geen vrij kan nemenquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:26 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Mocht je je bedenken dan begin ik meestal in de Paap (is best gezellig daar!)
Jij krijgt morgen een belangrijke groep mensen op je werkquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:48 schreef Marvelous het volgende:
[..]
lijkt me echt heel leuk! jammer dat ik echt geen vrij kan nemen
ja, idd... de 2 belangrijkste van ons leven samen met wat van jou collega`s!quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:48 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Jij krijgt morgen een belangrijke groep mensen op je werk
Wel leuk hoorquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:53 schreef Marvelous het volgende:
[..]
ja, idd... de 2 belangrijkste van ons leven samen met wat van jou collega`s!
dan hebben wij de zelfde hobby!!quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:55 schreef tuintegel het volgende:
oeh jij moest een limo besturen morgen toch? dat lijkt mij stiekem wel heel leuk , maar ik vind autorijden sowieso leuk ongeacht welke auto
FTDquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:56 schreef tuintegel het volgende:
Is er hier trouwens iemand die Supernatural seizoen vijf al heeft ? Ik heb wel 3 en 4 .
Ook goedemorgenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 01:12 schreef Knuffelzacht het volgende:
mogguh aa
Damn cougar town.... toffe serie
vandaag wat meer pijn gehad, ook pijnstillers genomen maar ben ook ong 2 uur weg geweest om naar manueel therapeut en terug te gaan (en te pinnen) dus op zich niet zo vreemd dat dat wat meer pijn deed....quote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 01:12 schreef Knuffelzacht het volgende:
mogguh aa
Damn cougar town.... toffe serie
quote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 01:16 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
vandaag wat meer pijn gehad, ook pijnstillers genomen maar ben ook ong 2 uur weg geweest om naar manueel therapeut en terug te gaan (en te pinnen) dus op zich niet zo vreemd dat dat wat meer pijn deed....
moet weer proberen wat meer te lopen en te zitten en oefening te doen (om en om been naar borst trekken)
Wel lekker dat je effe eruit bent geweestquote:Op vrijdag 11 juni 2010 01:16 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
vandaag wat meer pijn gehad, ook pijnstillers genomen maar ben ook ong 2 uur weg geweest om naar manueel therapeut en terug te gaan (en te pinnen) dus op zich niet zo vreemd dat dat wat meer pijn deed....
moet weer proberen wat meer te lopen en te zitten en oefening te doen (om en om been naar borst trekken)
zwanger?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 01:19 schreef GotC het volgende:
[..]
Wel lekker dat je effe eruit bent geweest. En idd niet gek als het dan meer pijn doet
En AA, ik ben idd aan het werk. Moest gisteravond ook, maar was halverwege m'n dienst naar huis gegaan omdat ik constant boven de wc hing![]()
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 01:17 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
hey hallo
Erg veel last van je rug?
[..]
Kom net uit mijn werk, kan niet slapen, dus op Fok rondhangen, modtaken doen, baggeren en andere vervelen
En jij aan het werk?
[..]
Ik ken nog wel wat oefeningen![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 01:22 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
last van me rug wordt wat minder maar hindert nog wel en regelmatig nog veel pijn
en dat geloof ik graag dat je die weet
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 01:24 schreef Knuffelzacht het volgende:
Kztje gaat maar slapen... voorgenomen om eerder te slapen dan gister...(toen was het na 3en
) dus is dit mooie tijd
trusten lieverds
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 01:19 schreef GotC het volgende:
[..]
Wel lekker dat je effe eruit bent geweest. En idd niet gek als het dan meer pijn doet
En AA, ik ben idd aan het werk. Moest gisteravond ook, maar was halverwege m'n dienst naar huis gegaan omdat ik constant boven de wc hing![]()
Prima hoorquote:Op vrijdag 11 juni 2010 01:33 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Zal ik onze zoon even een weekje komen brengen bij jullie, kunnen jullie oefenen
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 01:34 schreef GotC het volgende:
[..]
Prima hoorIs wel een heerlijk ventje om te zien!
Wat heb ik gezegd!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 01:39 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
* admiraal_anaal stapt nu in auto op weg naar GotC's werk met Levi
Ook goedemorgen! ik zie vanaf mijn balkon niks! niet eens de grond!quote:
Ik word ome Marvelous!!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 01:19 schreef GotC het volgende:
[..]
Nee , die hadden wel seizoen drie en vier al . Vijf is te lang geleden gepost. VandAar dat ik dacht als ik iemand hier nu wat lege dvdtjes geef , wil diegeen misschien wel zo lief zijn om. Ze erop te zettenquote:
Al dronken?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:02 schreef GotC het volgende:
Zo, lekker op de bank met een Jillz en Dexter aan
Maar ik hou nog steeds van jequote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:28 schreef Flappekz het volgende:
[..]
rrrrrrrrrrrrrrriiiiiiiiiiiiiiiiiiiight
maar genoeg andere mannen nietquote:
Stomquote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:48 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
maar genoeg andere mannen niet![]()
mogguh
Ik zal je geruststellen...ook niet voor een pindaquote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:49 schreef MissMSX het volgende:
Bah, dit is toch geen weer voor een blanke?
ik ben ook net 10 min. wakker... moet nog warmdraaienquote:
Ik zou maar weer gewoon gaan slapen als ik jou wasquote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:51 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik ben ook net 10 min. wakker... moet nog warmdraaien
die overweging heb ik ook gemaaktquote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:51 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik zou maar weer gewoon gaan slapen als ik jou was
Ik ook, maar toen merkte ik ineens dat ik op mn werk zatquote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:56 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
die overweging heb ik ook gemaakt
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:01 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik ook, maar toen merkte ik ineens dat ik op mn werk zat
Gast, ze is zuster, je weet toch wat daarmee gebeurt?quote:
Heb je de zusterpakjes in Nederland weleens gezien?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:35 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Gast, ze is zuster, je weet toch wat daarmee gebeurt?
[ afbeelding ]
Owh shit, is dat hetquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:48 schreef CaLeX het volgende:
Die dragen ze ook alleen in de personeelskantine
En ze had niet eens door dat er een pinda onder die baard verstopt zatquote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:10 schreef SolidasRock het volgende:
Een mooi meisje besluit zelfmoord te plegen. Ze staat op het punt te springen van een brug tot ze achter zich hoort roepen: HO, STOP! DOE HET NIET! Ze draait zich om en ziet de kerstman staan. De kerstman vraagt wat er scheelt. Ze zegt: mijn man heeft mij verlaten voor mijn beste vriendin. Mijn baas heeft mij ontslagen en mijn auto en huis zijn in beslag genomen door de belastingsdienst.
De kerstman zegt: welnu, dan is dit mijn kerstkado voor jou, jouw man wacht weer op je thuis, Er is een ingesproken boodschap van je baas met excuses en salarisverhoging. De belastingdienst stuurt een brief waarin staat dat er een rekenfout is geweest en je krijgt 1 miljoen en je auto en huis.
Dat meisje zegt: dat is geweldig! Hoe kan ik u bedanken? De kerstman zegt: tsja, ik mag geen sex daar waar ik leef.... Dusse.... Dat meisje is ongelooflijk dankbaar en gaat gelijk aan de slag. Na afloop zegt die kerstman: hoe oud ben je eigenlijk als ik vragen mag? Dat meisje antwoord met: 23, hoezo? De kerstman zegt: "23 en dan nog zo goedgelovig zijn ook" en wandelt weg.....
Moest ik aan denken toen er over naiviteit gesproken werd
geniet van de rust... die heb je straks heeeeeeeeeeeeeeel lang nietquote:
Nou, naar wat ik ervan heb kunnen zien is de babykamer een geluidsdichte kamer.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:06 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
geniet van de rust... die heb je straks heeeeeeeeeeeeeeel lang niet
volgeplakt met eierdoosjes?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:09 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nou, naar wat ik ervan heb kunnen zien is de babykamer een geluidsdichte kamer.
Gelukkig verzenden de onlinesextools-winkels hun pakketjes altijd afzenderloos.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:09 schreef Jill-RMC het volgende:
Die knakkers van TNT-post geven je pakketjes ook maar aan iedereen. Kan me nog voorstellen dat ze zoiets afgeven aan je directe buren, de overburen gaat ook nog wel. Maar gewoon mijn post een straat verderop afgeven en geen eens de eerste de beste straat die je vanaf mijn huisadres tegenkomt in die richting![]()
Maar goed, zo leer je je buurtgenoten kennenWonen ontzettend aardige mensen halverwege de Roerstraat
Die het ook raar vinden dat pakketjes voor mij bij hun gedumpt worden.
Waarom dan?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:50 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Het AD komt zo foto's van onze straat maken.... weet niet of ik dat nou leuk of juist niet leuk vind
Waarom ik het of niet leuk vind?quote:
Aha, daaromquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:04 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Waarom ik het of niet leuk vind?
edit; Oh wacht... ik heb niet eens gezegd idd WAAROM ze komen..... het kleurt hier oranje
Yep en aan de ene kant vind ik het wel grappig maar aan de andere kant..... de krant, kom op hé er zijn belangrijkere dingen in de wereld dan een straat met oranje muk. Heel Nederland staat er vol mee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |