Arranged elo dan maar boosten?quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:54 schreef backgammon het volgende:
Ik kan niet uit solo qeue elo komen met een pre-made
altijd, maar dan moet je wel een team hebben, ik heb zo'n 30man in mn friend list maar daar heb ik geen VOIP meequote:Op woensdag 5 januari 2011 16:59 schreef ems. het volgende:
[..]
Arranged elo dan maar boosten?
Sowieso lijkt dat me een stuk leuker dan solo queue.
Yep, vooral als de EU servers offline zijn. Enige nadeel is de ietwat hoge ping.quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:24 schreef totalvamp het volgende:
speelt er hier ook iemand op de US servers?
Ik speel zelf vaak met Fiddlesticks en ben nu level 15totnutoe altijd games gewonnen als de teams gelijk waren. Vaak verloren door spelers die het hele spel afk zijn of gewoon weggaan.
De volle bak helaas.quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:59 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Hoe duur is ze ? Zag er uit als een geinige hero.
Ik heb wel weer 8400 punten. Ik ben alleen niet echt overtuigd van de endgame kwaliteiten inderdaad . Maar goed, heb net 2 potjes gespeeld met haar in het team en één keer tegen haar. Alle drie waren het wel nette scores. Denk een gevalletje: wachten tot ze gratis isquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:25 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
De volle bak helaas.
Is wel een leuke champ, gelukkig niet al te makelijk en wel leuk om eens een snipe ulti te hebben die geen magic dealed.
Panth's ult?quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:21 schreef backgammon het volgende:
probleem met die nieuwe champs is altijd dat ze nog een update krijgen.
En panth's ult... omfg nu heb je alle tijd om weg te komen...
en casting time?quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:40 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Panth's ult?
Het enige wat veranderd is, is dat je teammates het nu te zien krijgen wanneer Panth begint met channelen en waar hij dan op richt.
Moet je fiddle eens gaan spelen met zijn ulti...quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:41 schreef backgammon het volgende:
[..]
en casting time?
ik moet nog uitzoeken of het me lukt om tegelijk mn ult met shen op hem te gebruiken om in eens met 2man te landen. maar dat probeer ik wel een keertje uit
(ik lees net dat de tijd niet verandert is maar het voelt toch aan of hij 2sec langer duurt :/ )
Die tijd is nog altijd hetzelfde. Je moet het nu zo bekijken.quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:41 schreef backgammon het volgende:
[..]
en casting time?
ik moet nog uitzoeken of het me lukt om tegelijk mn ult met shen op hem te gebruiken om in eens met 2man te landen. maar dat probeer ik wel een keertje uit
(ik lees net dat de tijd niet verandert is maar het voelt toch aan of hij 2sec langer duurt :/ )
Naar een of andere fatso kijken terwijl je zelf ook kan spelen?quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:17 schreef backgammon het volgende:
bij fiddle duurt het altijd te lang
btw; hier is de link: http://www.clgaming.net/index.php?page=livestream
Hij speelt nu Caitlyn
Beetje voorbarige conclusie lijkt me.quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:30 schreef ems. het volgende:
Caitlynn is vrij waardeloos kan ik concluderen na 3 potjes ertegen gespeeld te hebben.
je eigen scoren heb je dus helemaal niks aan als je verliest.quote:Op donderdag 6 januari 2011 03:34 schreef xminator het volgende:
Doe ik weer eens ranked, kom ik met mensen van 1495 elo. Denk ik kunnen ze wel een potje spelen. Blijken het toch ontiegelijke ramdebielen te zijn.. Uiteindelijk zelf wel 11-4-8 maar als hun feeden en niet killen kan je vrij weinig doen... ahh
Ach zo kan je wel een discussie over elke champ gaan voeren.quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:52 schreef ems. het volgende:
Niet echt, ik speelde tegen best degelijke Caitlynn's en early-early game kan die ook best irritant zijn. Midgame is haar damage echter al te verwaarlozen (tenzij ze een belachelijk goede farm heeft gehad) en late game is haar damage (en CC) helemaal niets als je het vergelijkt met ranged carries, zelfs niet al ze een redelijke farm heeft gehad.
Daarnaast is die trap mwah, dat netje wack en de ult ronduit zwak. In vrijwel alles wat ze doet wordt ze overschaduwd door andere classes.
Neemt niet weg dat ze wel sterk kan zijn hoor, maar er is eigenlijk geen goede reden om haar in je team te verkiezen boven de veel betere all-round alternatieven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |