abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 januari 2011 @ 16:56:16 #176
328555 backgammon
All that Jazz
pi_90887724
Nee nog niks... zal wel over een maandje of 2 zijn gok ik zo
hey sexy, ooohhh you already know!
pi_90887912
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 16:54 schreef backgammon het volgende:
Ik kan niet uit solo qeue elo komen met een pre-made :)
Arranged elo dan maar boosten? :P

Sowieso lijkt dat me een stuk leuker dan solo queue.
Conscience do cost.
  woensdag 5 januari 2011 @ 17:11:12 #178
328555 backgammon
All that Jazz
pi_90888598
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 16:59 schreef ems. het volgende:

[..]

Arranged elo dan maar boosten? :P

Sowieso lijkt dat me een stuk leuker dan solo queue.
altijd, maar dan moet je wel een team hebben, ik heb zo'n 30man in mn friend list maar daar heb ik geen VOIP mee
pi_90892686
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 12:24 schreef totalvamp het volgende:
speelt er hier ook iemand op de US servers?

Ik speel zelf vaak met Fiddlesticks en ben nu level 15 :) totnutoe altijd games gewonnen als de teams gelijk waren. Vaak verloren door spelers die het hele spel afk zijn of gewoon weggaan.
Yep, vooral als de EU servers offline zijn. Enige nadeel is de ietwat hoge ping.
  woensdag 5 januari 2011 @ 19:29:40 #180
328555 backgammon
All that Jazz
pi_90897008
ik vind dood gaan zo'n tijdverspilling :p

Post jullie MH van vandaag ook eens :)
pi_90900770
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 12:59 schreef Thormodo het volgende:

[..]

Hoe duur is ze ? Zag er uit als een geinige hero.
De volle bak helaas.
Is wel een leuke champ, gelukkig niet al te makelijk en wel leuk om eens een snipe ulti te hebben die geen magic dealed.
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
  woensdag 5 januari 2011 @ 21:01:28 #182
164101 Thormodo
Nu inclusief tweede aap!
pi_90903021
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 20:25 schreef Ame_thyst het volgende:

[..]

De volle bak helaas.
Is wel een leuke champ, gelukkig niet al te makelijk en wel leuk om eens een snipe ulti te hebben die geen magic dealed.
Ik heb wel weer 8400 punten. Ik ben alleen niet echt overtuigd van de endgame kwaliteiten inderdaad . Maar goed, heb net 2 potjes gespeeld met haar in het team en één keer tegen haar. Alle drie waren het wel nette scores. Denk een gevalletje: wachten tot ze gratis is :).
  woensdag 5 januari 2011 @ 21:21:20 #183
328555 backgammon
All that Jazz
pi_90904195
probleem met die nieuwe champs is altijd dat ze nog een update krijgen.

En panth's ult... omfg nu heb je alle tijd om weg te komen...

Edit: check CLgaming.. HotshotGG gaat is aan het streamen en hij is op dreef met zn gezeur.. :P word leuk als hij gaat trollen :)

[ Bericht 53% gewijzigd door backgammon op 05-01-2011 21:36:39 ]
pi_90905545
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 21:21 schreef backgammon het volgende:
probleem met die nieuwe champs is altijd dat ze nog een update krijgen.

En panth's ult... omfg nu heb je alle tijd om weg te komen...
Panth's ult?
Het enige wat veranderd is, is dat je teammates het nu te zien krijgen wanneer Panth begint met channelen en waar hij dan op richt.
Doe eens niet.
  woensdag 5 januari 2011 @ 21:41:35 #185
328555 backgammon
All that Jazz
pi_90905589
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 21:40 schreef Necrodeath het volgende:

[..]

Panth's ult?
Het enige wat veranderd is, is dat je teammates het nu te zien krijgen wanneer Panth begint met channelen en waar hij dan op richt.
en casting time?

ik moet nog uitzoeken of het me lukt om tegelijk mn ult met shen op hem te gebruiken om in eens met 2man te landen. maar dat probeer ik wel een keertje uit
(ik lees net dat de tijd niet verandert is maar het voelt toch aan of hij 2sec langer duurt :/ )
pi_90906913
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 21:41 schreef backgammon het volgende:

[..]

en casting time?

ik moet nog uitzoeken of het me lukt om tegelijk mn ult met shen op hem te gebruiken om in eens met 2man te landen. maar dat probeer ik wel een keertje uit
(ik lees net dat de tijd niet verandert is maar het voelt toch aan of hij 2sec langer duurt :/ )
Moet je fiddle eens gaan spelen met zijn ulti...

[ Bericht 0% gewijzigd door Ame_thyst op 05-01-2011 22:07:31 ]
pi_90907608
Fiddle en dan? :o
Conscience do cost.
  woensdag 5 januari 2011 @ 22:17:48 #188
328555 backgammon
All that Jazz
pi_90908032
bij fiddle duurt het altijd te lang :P

btw; hier is de link: http://www.clgaming.net/index.php?page=livestream
Hij speelt nu Caitlyn
pi_90910638
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 21:41 schreef backgammon het volgende:

[..]

en casting time?

Die tijd is nog altijd hetzelfde. Je moet het nu zo bekijken.

Je allies zien de cirkel op het moment dat je begint met channelen. Je tegenstanders zien de cirkel pas op het moment dat je gesprongen hebt. Casting time is niet veranderd. Het is alleen voor je ALLIES makkelijker te zien waar je landt.
pi_90912494
Caitlynn is vrij waardeloos kan ik concluderen na 3 potjes ertegen gespeeld te hebben.
Conscience do cost.
pi_90914820
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 22:17 schreef backgammon het volgende:
bij fiddle duurt het altijd te lang :P

btw; hier is de link: http://www.clgaming.net/index.php?page=livestream
Hij speelt nu Caitlyn
Naar een of andere fatso kijken terwijl je zelf ook kan spelen?
:')
pi_90914940
Het doel ontgaat je duidelijk ^_^
Conscience do cost.
pi_90915308
Fiddle is zo gaaf om te spelen. Als je bijvoorbeeld E goed timed kun je ermee 50% HP weghalen bij 2 champs. Dan blijft hij maar bouncen.

Drain is OP op het begin en kan soms op 1 bar na alle leven weghalen. Het nadeel van fiddle is dat je wel dichtbij moet komen en je afhankelijk bent op je timing met stuns enzo. Een drain starten en dan gestunned worden is niet zo leuk.

Voor degene die op de US server speelt voeg "Totalvamp" toe
pi_90915394
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 00:13 schreef ems. het volgende:
Het doel ontgaat je duidelijk ^_^
Welke doel, gewoon gaan spelenn maarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
pi_90915934
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 23:30 schreef ems. het volgende:
Caitlynn is vrij waardeloos kan ik concluderen na 3 potjes ertegen gespeeld te hebben.
Beetje voorbarige conclusie lijkt me.
Voor hetzelfde geld heb je tegen mensen gespeeld die haar net gekocht hebben en nog niet eens een practice match oid gespeeld hebben, en dus item-/skillbuild (en de champion in het algemeen) nog niet helemaal door hebben.
Doe eens niet.
pi_90916520
Niet echt, ik speelde tegen best degelijke Caitlynn's en early-early game kan die ook best irritant zijn. Midgame is haar damage echter al te verwaarlozen (tenzij ze een belachelijk goede farm heeft gehad) en late game is haar damage (en CC) helemaal niets als je het vergelijkt met ranged carries, zelfs niet al ze een redelijke farm heeft gehad.

Daarnaast is die trap mwah, dat netje wack en de ult ronduit zwak. In vrijwel alles wat ze doet wordt ze overschaduwd door andere classes.

Neemt niet weg dat ze wel sterk kan zijn hoor, maar er is eigenlijk geen goede reden om haar in je team te verkiezen boven de veel betere all-round alternatieven.
Conscience do cost.
pi_90918241
Doe ik weer eens ranked, kom ik met mensen van 1495 elo. Denk ik kunnen ze wel een potje spelen. Blijken het toch ontiegelijke ramdebielen te zijn.. Uiteindelijk zelf wel 11-4-8 maar als hun feeden en niet killen kan je vrij weinig doen... ahh
  donderdag 6 januari 2011 @ 08:49:23 #198
328555 backgammon
All that Jazz
pi_90919616
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 03:34 schreef xminator het volgende:
Doe ik weer eens ranked, kom ik met mensen van 1495 elo. Denk ik kunnen ze wel een potje spelen. Blijken het toch ontiegelijke ramdebielen te zijn.. Uiteindelijk zelf wel 11-4-8 maar als hun feeden en niet killen kan je vrij weinig doen... ahh
je eigen scoren heb je dus helemaal niks aan als je verliest.
Ik probeer mn team altijd te sturen als ik merk dat ze niet samen werken.

zo-ie-zo altijd zeggen dat je na level 9-10 niet meer alleen moet lopen en alles gewoon 5 v #

En wards kopen natuurlijk, als je elke keer gewoon 1 ward koopt dan heb je dikke map control. ze kosten nu ook maar 75g, 3-4last hits en je hebt het terug verdient :/
pi_90924134
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 00:52 schreef ems. het volgende:
Niet echt, ik speelde tegen best degelijke Caitlynn's en early-early game kan die ook best irritant zijn. Midgame is haar damage echter al te verwaarlozen (tenzij ze een belachelijk goede farm heeft gehad) en late game is haar damage (en CC) helemaal niets als je het vergelijkt met ranged carries, zelfs niet al ze een redelijke farm heeft gehad.

Daarnaast is die trap mwah, dat netje wack en de ult ronduit zwak. In vrijwel alles wat ze doet wordt ze overschaduwd door andere classes.

Neemt niet weg dat ze wel sterk kan zijn hoor, maar er is eigenlijk geen goede reden om haar in je team te verkiezen boven de veel betere all-round alternatieven.
Ach zo kan je wel een discussie over elke champ gaan voeren.

Uiteindelijk bepaald wie de champ speelt toch hoe goed de champ performed tijdens een match.
Ik vind Cait ieder geval erg leuk om te spelen en dat is toch het belangrijkste.
pi_90925743
Dat kan je zeker en dat doe ik ook graag :P

Maar je hebt gelijk hoor en je moet absoluut gewoon doen wat je leuk vindt. Goede spelers kunnen ook met Cait heerschen maar ik denk dat even-goede spelers met een andere hero cait vrij snel overbodig maken.

Maar ze is dan ook net nieuw en de broodnodige buffs zullen snel volgen.
Conscience do cost.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')