Ga dan ranked spelenquote:Op maandag 20 december 2010 10:40 schreef ems. het volgende:
Grappig om te zien hoe weinig tegenstand we hebben in de normal games. In vergelijking met HoN is LoL echt verschrikkelijk makkelijk en daar maken we dankbaar gebruik van
Welk summoner level ben je?quote:Op maandag 20 december 2010 10:40 schreef ems. het volgende:
Grappig om te zien hoe weinig tegenstand we hebben in de normal games. In vergelijking met HoN is LoL echt verschrikkelijk makkelijk en daar maken we dankbaar gebruik van
Ga dan maar ranked spelen met een ELO vanaf ongeveer 1500quote:Op maandag 20 december 2010 10:40 schreef ems. het volgende:
Wat was je crit%?quote:Op woensdag 29 december 2010 02:02 schreef Necrodeath het volgende:
Net Gangplank gekocht na hem een beetje gespeeld te hebben toen hij in de rotation zat afgelopen week.
Eerste game die ik speel met hem vandaag begon heel kut, Cass veel aan het harassen, veel poison aan het raken, maar ik bleef steeds defensive spelen, en ze kregen mij en mijn lanemate niet dood.
Na een tijdje flink farmen begonnen de kills te komen, zelfs een Quadruple kill (mijn eerste, speel eigenlijk nooit dps/carry champs, alleen tank/support).
Uiteindelijk geindigd met 17/1/17 ofzo.
Omdat hij belachelijk veel damage kan doen, damage van het hele team boost en hij voor caster-begrippen schandalig veel survivability heeft door zijn skills en passive?quote:Op woensdag 29 december 2010 21:25 schreef R4ven het volgende:
Speel al sinds de Bèta, geniaal spel. Ranked schommelt mn elo zo rond de 1200, niks speciaals dus (waarom moet Vladimir nu altijd gebanned worden)
Ja dat snap ik ook wel hoor, was ook meer een opmerking als een vraagquote:Op woensdag 29 december 2010 21:44 schreef ems. het volgende:
[..]
Omdat hij belachelijk veel damage kan doen, damage van het hele team boost en hij voor caster-begrippen schandalig veel survivability heeft door zijn skills en passive?
Ik wist dat je het snapte, ik dacht ik point het even out voor mensen die het misschien niet snaptenquote:Op woensdag 29 december 2010 22:30 schreef R4ven het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook wel hoor, was ook meer een opmerking als een vraag
6300quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:59 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Hoe duur is ze ? Zag er uit als een geinige hero.
http://www.clgaming.net/ Is een goeie plek om livestreams te volgen van hun, alleen grotepiemol die speelt niet vaak op hun stream alleen Hotshot en CleverAdvisor(EU) wel.quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:56 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik wist dat je het snapte, ik dacht ik point het even out voor mensen die het misschien niet snapten
Maargoed, vladimir is een typisch voorbeeld van een pubstomper. Als je een gecoördineerd team er tegenover zet is hij gewoon balanced en hij wordt in de hogere elo's volgens mij ook niet heel vaak gebanned.
Oh trouwens voor de liefhebbers is hier een youtube channel met 720p filmpjes van high rated games. Veel Hotshot GG en Bigfatjiji, vooral de laatste vind ik erg goed.
Hotshot vind zichzelf zo belachelijk pro en hij kan z'n bek maar niet houden onder het maken van filmpjes
http://www.youtube.com/user/GeneralWiser
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |