iddquote:
Deze is toepasselijker qua subfora... wedden?quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
idd
ik had er al bijna een klaar staan met veel leukere tt ook
Welke?quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
idd
Van jezelf zeggen dat je leuker bent dan iets of iemand anders.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
idd
Goedmaakseks?quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:33 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Misschien heeft het wel een positieve invloed op jullie liefdesleven.
Toevallig nietquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Deze is toepasselijker qua subfora... wedden?
bijna alles is leuker dan deze ttquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Van jezelf zeggen dat je leuker bent dan iets of iemand anders.
Iets met TEAB en naaktfoto'squote:
Vakantiegangers, werkschuw tuig !quote:
Sarcasmequote:Op woensdag 9 juni 2010 21:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Van jezelf zeggen dat je leuker bent dan iets of iemand anders.
Nou, er zullen ook wel mensen zijn die het niet belangrijk vinden omdat de vorige kabinetten allemaal zo snel gevallen zijn...quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:59 schreef Loveless85 het volgende:
Opkomst landelijk viel anders zwaar tegen geloof ik? Raar eigenlijk, voor mijn gevoel zijn deze verkiezingen misschien wel de belangrijkste in 20 jaar ofzo
Daar is het CDA dan gepast voor gestraft met 20 zetels verlies.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, er zullen ook wel mensen zijn die het niet belangrijk vinden omdat de vorige kabinetten allemaal zo snel gevallen zijn...
Dat denk ik ook. Maar goed, als mensen niet van hun stemrecht gebruik willen maken, moeten ze later ook niet KLB vol gaan spammen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, er zullen ook wel mensen zijn die het niet belangrijk vinden omdat de vorige kabinetten allemaal zo snel gevallen zijn...
paars plus is enige kans denk ik tbhquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Daar is het CDA dan gepast voor gestraft met 20 zetels verlies.
In een VKZ topic word er ook nog gehoopt op VVD-CDA-PVDA, dat zie ik echt niet zitten
Gelukkig welquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou, dat lijkt me idd niksquote:In een VKZ topic word er ook nog gehoopt op VVD-CDA-PVDA, dat zie ik echt niet zitten
quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
In een VKZ topic word er ook nog gehoopt op VVD-CDA-PVDA, dat zie ik echt niet zitten
Ja of de een of andere combi van 2 van die partijen en dan PVVquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Gelukkig wel![]()
![]()
[..]
Nou, dat lijkt me idd niks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |