quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Precies, wat ik vanmiddag al zei. Ik van dat volk wat hem bij voorbaat al uitsluit of roept dat t allemaal zo'n schande is en de PVV-stemmers tokkies zijn en willen emigreren als hij veel wint MINSTENS zo erg als wat Wilders zelf soms uitkraamt
Oh, je was nog aan het zingenquote:
Mja hoe naar sommige dingen ook zijn het hoort wel bij de democratie.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Precies, wat ik vanmiddag al zei. Ik van dat volk wat hem bij voorbaat al uitsluit of roept dat t allemaal zo'n schande is en de PVV-stemmers tokkies zijn en willen emigreren als hij veel wint MINSTENS zo erg als wat Wilders zelf soms uitkraamt
quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:36 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh, je was nog aan het zingen![]()
![]()
Ik was schor![]()
ff kattenbak verschonen, ik zit ernaast en toen het klepje net open ging werd ik lichtelijk ieuwwww
Ook niet als we gaan Singstarren?quote:
Als jij schor bent is dat heul niet leukquote:
Ik ookquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja sorry, ik loop weer een PM achter
Ik beloof beterschap.
Ik neem dat je evt. regeren met de PVV bedoelt? Want een partij uitsluiten die 23 zetels heeft vind ik nou niet echt democratiequote:Op woensdag 9 juni 2010 22:36 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Mja hoe naar sommige dingen ook zijn het hoort wel bij de democratie.
Anders is dat stemmen ook weinig meer waard.
Het is eigenlijk best erg dat zowel jij als ik dat laatste steeds maar blijven roepen he?quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik neem dat je evt. regeren met de PVV bedoelt? Want een partij uitsluiten die 23 zetels heeft vind ik nou niet echt democratie![]()
Terwijl ik zelf ook GEEN PVV heb gestemd trouwens...
Zou met zowel Rutte als Cohen vrede hebben.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is eigenlijk best erg dat zowel jij als ik dat laatste steeds maar blijven roepen he?
Zou niet moeten hoeven.
Maar ik ben nog wel reuze benieuwd wie nou de premier gaat worden...
Geheel met je eens.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Zjuust. Enorme overwinning, zo aan de kant geschoven.
En die arrogantie breekt ze élke keer weer op. Dus ik hoop dat er nu een formateur komt die dat stevig in de hand houdt.
Nogmaals, ik ben geen PVV-aanhanger, maar ik vond het ook werkelijk schandalig wat er gebeurde in Den Haag en Almere de vorige keer toen de PVV daar een monsteroverwinning behaalde. Als kleine kinderen werd er meteen geblèrd - nog geen minuut na de uitslag - door andere partijen dat ze toch niet samen wilden besturen, dus einde gesprek. Dat kan niet en dat mag niet, welke partij er ook een grote overwinning behaalt, zo groot als deze, daar moet dan serieus naar gekeken worden of er mogelijkheden zijn. Wie het ook is.
Ehh Ll ik was het met je eensquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik neem dat je evt. regeren met de PVV bedoelt? Want een partij uitsluiten die 23 zetels heeft vind ik nou niet echt democratie![]()
Terwijl ik zelf ook GEEN PVV heb gestemd trouwens...
Heb vandaag ook mensen horen zeggen ik heb PVV gestemd maar ben het daar en daar niet mee eens maa dat heb ik bij de anderen ook...tsja weet je ieder zijn meningquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is eigenlijk best erg dat zowel jij als ik dat laatste steeds maar blijven roepen he?
Zou niet moeten hoeven.
Maar ik ben nog wel reuze benieuwd wie nou de premier gaat worden...
Mja logisch. Toch een aardige tijd gezeten.quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja logisch. Toch een aardige tijd gezeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |