Jupquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:29 schreef Pheno het volgende:
Nou, ik ben eerder benieuwd hoe we deze toestand gaan oplossen. Belgie2
Stiekem ben je haar spindoctor hequote:Op woensdag 9 juni 2010 22:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat denk ik wel
Ik vind ze niet freaky, die GLers, in elk geval. Ik vind Femke als persoon raar, maar dat doet verder niets af aan GL. Had alleen ff gemist van GL hoe ze gegaan waren qua zetels, nu snap ik het gejubel volledig!
Das idd niet heel haalbaar he...quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jup![]()
Daarom zou ik echt niet te lichtjes denken over PVDA/VVD/CDA, of VVD/CDA/PVV... Anders zit je met een coalitie met 4 partijen. En aangezien ze in 3 weken een regeerakkoord willen hebben![]()
Van mij hoeft ie ook niet in het kabinet, maar ik zou het wel schandalig vinden als er bij de formatie niet goed rekening met ze wordt gehouden, ongeacht wat ik zelf stem. Van 9 naar 23 is iets waar gewoon écht rekening mee gehouden moet worden, dus ik ben benieuwd naar de doorgaans nogal grote arrogantie van alle (!) partijen in deze. Dus ook naar hoe de PVV zich gaat opstellen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Vast weer paar van die stevige oneliners ofzo![]()
Hij hoeft zeker niet in een kabinet van mij, maar het is ook niet verkeerd dat er gewoon even een schrik-effect van uit gaat.
Het tweede zie ik eerder gebeuren dan het eerste. Maar dan nog, een hoop gezeik.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jup![]()
Daarom zou ik echt niet te lichtjes denken over PVDA/VVD/CDA, of VVD/CDA/PVV... Anders zit je met een coalitie met 4 partijen. En aangezien ze in 3 weken een regeerakkoord willen hebben![]()
We hebben gezien wat ze vorige keer met de SP hebben gedaan.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Van mij hoeft ie ook niet in het kabinet, maar ik zou het wel schandalig vinden als er bij de formatie niet goed rekening met ze wordt gehouden, ongeacht wat ik zelf stem. Van 9 naar 23 is iets waar gewoon écht rekening mee gehouden moet worden, dus ik ben benieuwd naar de doorgaans nogal grote arrogantie van alle (!) partijen in deze. Dus ook naar hoe de PVV zich gaat opstellen.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:32 schreef Ingetje79 het volgende:
En morgen lekker Joran kijken, wat een feest deze week
quote:
Ik gooi er maar weer een Bad Romance in, want mijn stemming daalt bij dezequote:
Heui * verzonden items gaat nakijkenquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:33 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Ik gooi er maar weer een Bad Romance in, want mijn stemming daalt bij deze
Don't you know your lines woman?quote:
Precies, wat ik vanmiddag al zei. Ik van dat volk wat hem bij voorbaat al uitsluit of roept dat t allemaal zo'n schande is en de PVV-stemmers tokkies zijn en willen emigreren als hij veel wint MINSTENS zo erg als wat Wilders zelf soms uitkraamtquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Van mij hoeft ie ook niet in het kabinet, maar ik zou het wel schandalig vinden als er bij de formatie niet goed rekening met ze wordt gehouden, ongeacht wat ik zelf stem. Van 9 naar 23 is iets waar gewoon écht rekening mee gehouden moet worden, dus ik ben benieuwd naar de doorgaans nogal grote arrogantie van alle (!) partijen in deze. Dus ook naar hoe de PVV zich gaat opstellen.
En hier in Rdam met LR. Scheelde een paar honderd stemmen met de PvdA, en even een babbeltje van 30 minuten voor de sier en daarna keihard gepasseerd. Terwijl ze 1 zetel scheelde met de PvdA en die 2 met zeeeerrrr ruime voorsprong de 2 grootste warenquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
We hebben gezien wat ze vorige keer met de SP hebben gedaan.
Zjuust. Enorme overwinning, zo aan de kant geschoven.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
We hebben gezien wat ze vorige keer met de SP hebben gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |