Daar kan ik een dansje op!quote:
We zijn niet samen gaan stemmen, want hij moest vanuit het werk meteen naar Schiphol.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
Je schreef eerder dat je niet van Heer G wist wat hij ging stemmen, was dat toen of vertellen jullie elkaar dat ook helemaal niet?
Put me up, put me doooown, put my feet back on the groundquote:
Put me up, take my heart and make me happy!quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:25 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Put me up, put me doooown, put my feet back on the ground
Ah okequote:Op woensdag 9 juni 2010 22:25 schreef Greys het volgende:
[..]
We zijn niet samen gaan stemmen, want hij moest vanuit het werk meteen naar Schiphol.
Dus ik weet niet wat hij uiteindelijk gekozen heeft, nog steeds nietMaar als ik het vraag zegt ie het gewoon hoor en ik ook, het is geen geheim verder
quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Put me up, take my heart and make me happy!
Ach ja ook dat blijft ik gewoon een duidelijk signaal vinden... 23 zetels is zeker niet niks, en scheelt maar 7 zetels of hij had ook een van de grootste geweest.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:25 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben benieuwd hoe fanatiek die Wilders aanhang gaat doen...
Zo.quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Put me up, take my heart and make me happy!
Singing everybody!quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ach ja ook dat blijft ik gewoon een duidelijk signaal vinden... 23 zetels is zeker niet niks, en scheelt maar 7 zetels of hij had ook een van de grootste geweest.
Sowieso hebben ze net als GL absoluut reden tot feesten en juichen, en fanatiek ookquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:25 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben benieuwd hoe fanatiek die Wilders aanhang gaat doen...
Here we go, get smooth to tha grooooovequote:
Vast weer paar van die stevige oneliners ofzoquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ik vind het niet vreemd als ze juichen hoorVan geen enkele partij, ging me er meer om dat hier gezegd werd dat de GL aanhang freaky was, dus ik wil even vergelijken met Wilders, ben benieuwd of het in de buurt komt
Show you lovely ladies how I sooth as I movequote:Op woensdag 9 juni 2010 22:28 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Here we go, get smooth to tha grooooove
idd ze winnen goed, dus mogen ze feestvieren imoquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Sowieso hebben ze net als GL absoluut reden tot feesten en juichen, en fanatiek ook
Van 9 naar 23 zetels is natuurlijk een enorme overwinning.
Dus net als dat GL mijn partij niet is, heeft ook PVV mega reden tot feesten
Dat denk ik welquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ik vind het niet vreemd als ze juichen hoorVan geen enkele partij, ging me er meer om dat hier gezegd werd dat de GL aanhang freaky was, dus ik wil even vergelijken met Wilders, ben benieuwd of het in de buurt komt
quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:28 schreef Loveless85 het volgende:
maar het is ook niet verkeerd dat er gewoon even een schrik-effect van uit gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |