KSssst doe lief, dat was mijn taak. 's ochtends bakkie thee maken en deze opzetten. En er was nog zo'n foute uit die top 500 van de 90s die ze 's ochtends luisterdenquote:
Je kent je klassiekers.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alleen als boswachter de journalist is.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
KSssst doe lief, dat was mijn taak. 's ochtends bakkie thee maken en deze opzetten. En er was nog zo'n foute uit die top 500 van de 90s die ze 's ochtends luisterden
Daar stonden alleen maar fouten in.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
KSssst doe lief, dat was mijn taak. 's ochtends bakkie thee maken en deze opzetten. En er was nog zo'n foute uit die top 500 van de 90s die ze 's ochtends luisterden
*Niets over koffie zegt.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik doe altijd lief
![]()
wie heeft 's zondags ontbijt gemaakt?
Dat verplichte 's'ochtends vroeg gezellig aan tafel doen' ontbijt bedoel je?quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik doe altijd lief
![]()
quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat verplichte 's'ochtends vroeg gezellig aan tafel doen' ontbijt bedoel je?
Tuurlijkquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Is prima hoor, vragen staat vrij toch
Ohohohohohhhhhhhhhhhhh ohohohohhhhhhhhhhhh trala laaaaaaaaaaaaquote:
ikquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik doe altijd lief
![]()
quote:
Nietesquote:
Ben je niet in de war met de foute 111?quote:
Nee joh, dat waren die ESF lijsten. Die had ik verder ook niet gechecked, gewoon gedownload en meegenomen. Daar bleek wel eea te ontbreken en was een nummertje kaduuk ofzoquote:
Boer Koekkoek gestemd?quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:19 schreef Ingetje79 het volgende:
Goei'n oavend![]()
Ik moest dit keer voor het eerst in de rij om te stemmen
quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat gaat niemand wat aan
(Sorry, is mijn eigen gewoonte dat gewoon niet te zeggen).
Jeltjequote:Op woensdag 9 juni 2010 22:18 schreef JJH het volgende:
Dat kapsel van Jeltje word ook alleen maar korter en vlotter.
Uiteraard, klompen FTWquote:
Hij bedoelde volgens mij meer fout als in "foute muziek"quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee joh, dat waren die ESF lijsten. Die had ik verder ook niet gechecked, gewoon gedownload en meegenomen. Daar bleek wel eea te ontbreken en was een nummertje kaduuk ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |