Ik deel je mening hoor, maar er zijn ook mensen die zeggen, die 20 zetels zijn nog steeds honderdduizenden mensen, en is beter dan een combi van VVD/PVDA en dan wat 'klein grut'. 3 vd 4 grote partijen in een coalitiequote:
Nietsquote:
Hagelslagcoalitie zei Marianne Thieme toch?quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik deel je mening hoor, maar er zijn ook mensen die zeggen, die 20 zetels zijn nog steeds honderdduizenden mensen, en is beter dan een combi van VVD/PVDA en dan wat 'klein grut'. 3 vd 4 grote partijen in een coalitie
In dit geval moet je niet kijken hoeveel je nog bij elkaar hebt weten te schrapen, maar eens zijn dat je bijna de helft kwijt geraakt bent.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik deel je mening hoor, maar er zijn ook mensen die zeggen, die 20 zetels zijn nog steeds honderdduizenden mensen, en is beter dan een combi van VVD/PVDA en dan wat 'klein grut'. 3 vd 4 grote partijen in een coalitie
Ik vind hem soms best grappigquote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:08 schreef Koen66 het volgende:
Als we inderdaad maar af zijn van dat CU gedoe zeg
Winkels op zondag open
Wat een leuk woord.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hagelslagcoalitie zei Marianne Thieme toch?
ik vind hem zelfs een goed politicus, ben t alleen niet met zijn standpunten eens over t algmeen. maar kundig in hetgeen hij doet imoquote:
Ja ho, als iemand me netjes noemt krijg ik juist de neiging om het tegendeel te bewijzenquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:08 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hij hoopt nu dat je toegang vraagt. Niet doen, je bent er te netjes voor.
Mwah zo zwart/wit vind ik het ook niet hoor. Ze hebben flink verloren, dat is zeker. Maar 20 zetels is nog steeds niet een aantal om zo maar even opzij te schuiven. Het ZIJN wel echt gewoon honderdduizenden mensen. En ook al heeft bv. D66 een flinke sprong gemaakt, ze zijn nog steeds kleiner dan het CDA.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:08 schreef JJH het volgende:
[..]
In dit geval moet je niet kijken hoeveel je nog bij elkaar hebt weten te schrapen, maar eens zijn dat je bijna de helft kwijt geraakt bent.
Alleen de echte echte vaste aanhang heeft nog CDA gestemd, verder niemand meer.
Ik denk dat CDA nog aardig wat stemmen krijgt hoor.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:08 schreef JJH het volgende:
[..]
In dit geval moet je niet kijken hoeveel je nog bij elkaar hebt weten te schrapen, maar eens zijn dat je bijna de helft kwijt geraakt bent.
Alleen de echte echte vaste aanhang heeft nog CDA gestemd, verder niemand meer.
Denk aan Benny! of dat positief is moet je zelf maar beoordelen!quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja ho, als iemand me netjes noemt krijg ik juist de neiging om het tegendeel te bewijzen
must
resist
temptation!
![]()
![]()
vind t wel netjes van je dat zo tegen de neiging vechtquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja ho, als iemand me netjes noemt krijg ik juist de neiging om het tegendeel te bewijzen
must
resist
temptation!
![]()
![]()
Zeg dat!quote:
Hiermee bewijs je het helemaal.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
must
resist
temptation!
![]()
![]()
4 erbij dacht ikquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:10 schreef Greys het volgende:
Is GL zoveel gestegen? Ik heb het even gemist
Wat een gejubel.
Vier zetels. Het valt dus wel mee, maar zoals ik zeg, te fanatiek. Eng.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:10 schreef Greys het volgende:
Is GL zoveel gestegen? Ik heb het even gemist
Wat een gejubel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |