Ja maar als het TE is draag ik toch nietquote:Op donderdag 10 juni 2010 10:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
niet aan je anti-goud principes vast houden als je de kleur mooi vindt
Ja, onder treatmentsquote:Op donderdag 10 juni 2010 11:26 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Kijken gaat....
sv hebben ze die daar?
Ik geloof dat ze dan het juiste bedrag van je CC afhalen.. Dus dan verrekenen ze het ookquote:Op donderdag 10 juni 2010 12:14 schreef Loqi het volgende:
Als je op TD met cc wilt betalen ipv paypal, moet je dan hetzelfde doen met wegklikken en wachten op de goede prijs in de mail?
Erg mooi, die wil ik oa vanaaf bij TD bestellen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 08:22 schreef Ainnir het volgende:
En Catch Me in Your Net op de teentjes![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:29 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
Hier is Catch me in your net wel Heulgroen.
Maar wel heeel heel mooiquote:Op donderdag 10 juni 2010 12:29 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, zo vind ik hem foeilelijkquote:
Die swatches zijn volgens mij lichter dan ze in werkelijkheid zijnquote:Op donderdag 10 juni 2010 12:29 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
Weet je dat zeker?quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:17 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze dan het juiste bedrag van je CC afhalen.. Dus dan verrekenen ze het ook
Maar bij scrangie zijn de swatches blauwblauw, niet zo groen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:31 schreef Holyme het volgende:
[..]
Die swatches zijn volgens mij lichter dan ze in werkelijkheid zijn
Snapt ik!quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:51 schreef Kleintje19 het volgende:
ik wil wel maar 1 persoon, anders word t toch teveel gedoe..
Yea, zie m'n editquote:Op donderdag 10 juni 2010 12:34 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Maar bij scrangie zijn de swatches blauwblauw, niet zo groen.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:43 schreef milka82 het volgende:
Wie wil er mee bestellen, krijg hem niet vol haha! Heb ook nog vier plekjes over.... PM graag!
Hihi ook hier roep ik alleen voorde seche vite.... Maar kan me idd voorstellen dat je t liever bij 1 persoon houdt heur!quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:43 schreef milka82 het volgende:
Wie wil er mee bestellen, krijg hem niet vol haha! Heb ook nog vier plekjes over.... PM graag!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |