Waarom zie jij een dinosaurus achter mijn naam?quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:01 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Waarom heb jij een dinosaurus achter je naam?
als je nou ff een klein stukje terugleestquote:Op donderdag 10 juni 2010 10:01 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Mijn dino is weer verdwenenquote:Op donderdag 10 juni 2010 10:01 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
OMG meiden lees dan gewoon terugquote:Op donderdag 10 juni 2010 10:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Mijn dino is weer verdwenenwat betekend dat ding toch
Heb ik al gedaaaaan, ik had je post niet gezienquote:Op donderdag 10 juni 2010 10:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
OMG meiden lees dan gewoon terug
quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:09 schreef Loqi het volgende:
omg TDik voel een ontmaagding aankomen (
)
ik had vrijdag besteld, was woensdag binnenquote:Op donderdag 10 juni 2010 10:20 schreef Kleintje19 het volgende:
ijsdraakje hoelang duurt het voordat die order binnen is van bundlemonster?
Hoeveel gouden flash heeft Catch me in Your Net? Want de kleur is wel mooi maar ik houd niet van goudquote:Op donderdag 10 juni 2010 08:22 schreef Ainnir het volgende:
OPI Baby Blue pre-cleanup (ik smeer de topcoat altijd bewust helemaal over de nagelriemen, voorkomt shrinkage![]()
[ afbeelding ]
En Catch Me in Your Net op de teentjes![]()
[ afbeelding ]
Ben ik nou de enige die liever CMIYN heeft dan Zoya Charla? Ik vind Charla maar een bitch om te verwijderen
niet aan je anti-goud principes vast houden als je de kleur mooi vindtquote:Op donderdag 10 juni 2010 10:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hoeveel gouden flash heeft Catch me in Your Net? Want de kleur is wel mooi maar ik houd niet van goud. Hij staat je wel mooi zeg
, die op je nagels vind ik minder.
Da's best vlot eigenlijk.quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik had vrijdag besteld, was woensdag binnen
je ziet de dino dan zelf niet hèquote:Op donderdag 10 juni 2010 10:55 schreef mirannie het volgende:
Ik wil ook een dino achter mijn naamhoe kom ik aan de oude lay-out?
Glitters en "even snel" gaan niet samenquote:Op donderdag 10 juni 2010 10:58 schreef friekin_ het volgende:
Wat een drama
Ik heb zo een sollicitatiegesprek, dus ik wilde even snel mijn CG Techno-kloon van Essence eraf halen.
Even
10 watten, nagellak remover en aceton (onverdund) verder, en het ziet er schoon uit. En uitgedroogd..
Wat een drama!
quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je ziet de dino dan zelf niet hè
Merkte hetquote:Op donderdag 10 juni 2010 11:04 schreef mirannie het volgende:
[..]
Glitters en "even snel" gaan niet samen
[..]
![]()
Kijken gaat....quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:24 schreef Kleintje19 het volgende:
Ik wil op TD bestellen, iemand die mee wil bestellen? heb nog 4 plekjes over...! wil wel vanavond gaan bestellen
Anders wil ik wel mee bestellen!quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:24 schreef Kleintje19 het volgende:
Ik wil op TD bestellen, iemand die mee wil bestellen? heb nog 4 plekjes over...! wil wel vanavond gaan bestellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |