quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:42 schreef Japsnars het volgende:
Daarnet liet die vent een twitterbericht van Paul de Leeuw over ene 'Amelie B' zien, dus ik googlen wie dat is
Wij.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:44 schreef Chai het volgende:
Met 'wij hier' doelde ik natuurlijk alleen op mij en Bragi, verder heeft niemand het over 'wij' gehad.
Bragi en ik. Niet mij en Bragi.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:44 schreef Chai het volgende:
Met 'wij hier' doelde ik natuurlijk alleen op mij en Bragi, verder heeft niemand het over 'wij' gehad.
Mozy kom er maar in.quote:
Denken dat ik aanpas.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:44 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen negro's en andere kleuren die zich aanpassen. Dus liefde voor jou.
VVD + PvdA I hope so maar volgens mij gaat het niet gebeuren. Net als VVD + PVV.quote:
Alsof je dat erg zou vinden.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:45 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik zie nergens een probleem?
Bragi is, voor zover ik weet, geen lesbienne.
Naais.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:37 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ja, zie het als een grote stad als Rio De Janeiro, in dit geval FOK! Daar is 1 lange en brede straat met maar enkele huizen, genaamd KLB SC. Daar zijn nog verschillende wijken omheen gebouwd, de minder bekende sloppenwijken, ook wel bekend onder de verzamelnaam 'de rest van het forum'.
quote:
Waarom zou ik de dochter van Balkenende moeten kennenquote:
Bragi en mij.quote:
Whihihihihi.quote:
VVD+PvdA zou niet zo gek zijn, denk ik. Mja, ligt eraan wie z'n zin krijgt met wat.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:46 schreef Japsnars het volgende:
[..]
VVD + PvdA I hope so maar volgens mij gaat het niet gebeuren. Net als VVD + PVV.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik kan toch niet zeggen ' Ik doelde op ik en Bragi' .
quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik kan toch niet zeggen ' Ik doelde op ik en Bragi' .
quote:Kiezers willen Job Cohen als premier
RIJSWIJK - Kiezers zien in Job Cohen de meest geschikte premier van Nederland. Dat is woensdag gebleken uit kiezersonderzoek van onderzoeksbureau Synovate.
Volgens 26 procent van de kiezers is de PvdA-lijsttrekker de meest geschikte persoon om Jan Peter Balkenende als premier op te volgen. VVD-lijsttrekker Mark Rutte krijgt van 24 procent van de ondervraagden de steun om het land te gaan leiden.
Slechts 12 procent van de ondervraagden zag in zittend premier Jan Peter Balkenende de 'nieuwe' premier.
Ook al met hem? Je sluit mij opzettelijk buiten he.quote:
Ik hoop echt heel erg op Paars maar ik vrees nog steeds dat PvdA en VVD het gaan verpesten.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:48 schreef Bragi het volgende:
[..]
VVD+PvdA zou niet zo gek zijn, denk ik. Mja, ligt eraan wie z'n zin krijgt met wat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |