Centrum gewoon.quote:
Die verslaggeefster was toch wel aardig aan het doordringen op het feit dat Verdonk op 0 zou uitkomen. Beetje vroege conclusies.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:39 schreef Bragi het volgende:
[..]
Formaliteit. Zowel de verslaggeefster als Verdonk weten dat het nog steeds om prognoses en exitpolls gaan.
Jezus werd ook niet vanaf dag één geaccepteerd en aanbeden.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maak je niet zo druk over wat ze van ons vinden. Er lopen al vanaf het begin mensen te piepen over de SC.
Omdat jij als negro hier niet mee kunt leven. Get real.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:38 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Mooi. Jongeren die rechts zijn![]()
GET REAL
JE HAAT GEWOON OP MIJ OMDAT IK HET MBO DOE.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:40 schreef Chai het volgende:
[..]
No offence tegen mensen met een lager niveau hoor.
Nogmaals: zowel de verslaggeefster als Verdonk weten dat het nog steeds om prognoses en exitpolls gaan.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:40 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Die verslaggeefster was toch wel aardig aan het doordringen op het feit dat Verdonk op 0 zou uitkomen. Beetje vroege conclusies.
Wel jammer dat mensen die in de SC posten altijd de rekening moeten betalen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maak je niet zo druk over wat ze van ons vinden. Er lopen al vanaf het begin mensen te piepen over de SC.
Ja, ik ben zo natuur dat sommige me irritant vindenquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:40 schreef Mozy het volgende:
[..]
Mijn zus koos toch voor SP, weet niet precies waarom.
En laat me raden, jij stemt GL.
derpderpquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, ik ben zo natuur dat sommige me irritant vinden![]()
.
Niet echt solidair inderdaad.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Wel jammer dat wij hier altijd de rekening moeten betalen.
Nogmaals, het klinkt gewoon dom wat zij zeggen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:41 schreef Bragi het volgende:
[..]
Nogmaals: zowel de verslaggeefster als Verdonk weten dat het nog steeds om prognoses en exitpolls gaan.
Er rollen al e-tranen over mijn wangen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Wel jammer dat wij hier altijd de rekening moeten betalen.
truequote:Op woensdag 9 juni 2010 21:40 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Omdat jij als negro hier niet mee kunt leven. Get real.
Of je accepteert de situatie die zij ook accepteren.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:41 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nogmaals, het klinkt gewoon dom wat zij zeggen.
Meh.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:42 schreef Bragi het volgende:
[..]
Of je accepteert de situatie die zij ook accepteren.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:42 schreef Mozy het volgende:
[..]
ALS JIJ NOU OP DE PVV HAD GESTEMT, HADDEN WE HIER ALLEMAAL GEEN LAST VAN GEHAD.
Amelie Balkenende moron.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:42 schreef Japsnars het volgende:
Daarnet liet die vent een twitterbericht van Paul de Leeuw over ene 'Amelie B' zien, dus ik googlen wie dat is, krijg ik echt een supergeil nummer als eerste resultaat:![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |