Die is goedquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:15 schreef Repelsteeltju het volgende:
K-On = PvdA = Ze drinken de hele dag alleen thee.
Het voelt anders niet goed, een uitspraak recyclen van die blonde kemphaan.quote:
Trolls waren leukquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:30 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Eerst werd ik daar ook een beetje depri van... Toen herinnerde ik me dat de gasten van DB flikkers zijn die constant troll subs maken, niet naar hun fans luisteren en héél hard aan Crunchyroll's ballen zuigen. Daardoor ging ik me weer wat beter voelen.
Ik heb weer in een deuk gelegenquote:
Idd soms wel. Zoals die keer dat ze aflevering 10 & 11 van Soul Eater deden! Maar soms waren hun trollsubs echt irritant IMHO.quote:
Een troll moet ook irritant zijn. Het succes van een troll meet je daaraan afquote:Op donderdag 10 juni 2010 12:45 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Idd soms wel. Zoals die keer dat ze aflevering 10 & 11 van Soul Eater deden! Maar soms waren hun trollsubs echt irritant IMHO.
Gundam 00quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:45 schreef Muridae het volgende:
Wie kan mij een goede film/serie aanraden ?
(een beetje Ghibili stijl...dus schattige sprookjes met mooie muziek)
*het is voor m'n vrouw.
(heeft bijna alles van Studio Ghibli gezien, ook de niet Miyazaki flicks)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
Natsume Yuujinchouquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:45 schreef Muridae het volgende:
Wie kan mij een goede film/serie aanraden ?
(een beetje Ghibili stijl...dus schattige sprookjes met mooie muziek)
*het is voor m'n vrouw.
(heeft bijna alles van Studio Ghibli gezien, ook de niet Miyazaki flicks)
Ik steun Kino no Tabi en Mushishi (de rest heb ik nog niet gezien) wil daar graag nog Katanagatari aan toevoegen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:50 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Kino no Tabi
Mushishi
Sommige zijn niet "schattig"/geen sprookje.
Een a twee pagina's zonder tekst zijn niet genoeg om om een aflevering van 22 minuten mee te vullen. Dus spreekt het voor zich dat het merendeel filler is.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:57 schreef black_phoenix89 het volgende:
[..]
nope, het zijn nu da aflevering wat je op de cover van de manga zag. geen fillers dus.
ZOMG! Waar!? Begint met het nakijken van bronnen.quote:
tis een uitgewerkte aflevering van de manga cover, half/half dus.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:32 schreef Repelsteeltju het volgende:
Een a twee pagina's zonder tekst zijn niet genoeg om om een aflevering van 22 minuten mee te vullen. Dus spreekt het voor zich dat het merendeel filler is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |