quote:Op zondag 13 juni 2010 18:01 schreef wdn het volgende:
[..]
8 van FroZen kwam net in deluge op
en 61in de trackers!
Dan ben je geen goeie Nederlander.quote:Op zondag 13 juni 2010 23:58 schreef Quir het volgende:
Ik kijk geen voetbal. I just don't give a shit.
Ik ga in 't oranje gekleurdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Those unforgettable days, for them I live"
Hoe bedoel je? Dat gebeurd niet tegelijkertijdquote:Op zondag 13 juni 2010 23:35 schreef Ascendancy het volgende:
wdn. Als je FMA download net klaar is tijdens een WK wedstrijd.
Wat kijk je dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
quote:Op maandag 14 juni 2010 19:12 schreef Ascendancy het volgende:
Over FMA:Gelukkig ik ben niet de enige die het niet snapt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zwarte Piet is uit!
https://www.youtube.com/w(...)bedded&v=OV3xp5ZXSYA
quote:Op maandag 14 juni 2010 19:19 schreef Quir het volgende:
FMA isHe wat? heb jij het over de anime of de mangaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
FMA:B 61.quote:Op maandag 14 juni 2010 19:47 schreef ShiroYasha het volgende:
[..]
He wat? heb jij het over de anime of de manga
Een cirkel activeren die zijn broer heeft bedacht (en waar Hohenheim van op de hoogte was) bovenop de cirkel die de Homunculus maakte waardoor de oorspronkelijke cirkel ge-canceld werdquote:Op maandag 14 juni 2010 19:51 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
FMA:B 61.
Ik volgde echt niet wat Scar nu deed.
Nou ... die cirkel van de Homunculus was toch die buizen!?quote:Op maandag 14 juni 2010 20:07 schreef Ascendancy het volgende:
Dan heb je het ook niet begrepen wdn. Het had namelijk te maken met de buizen onder de grond en de manier van Alchemie, wat direct verband houdt met die buizen(toch?)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
quote:Op maandag 14 juni 2010 21:08 schreef Ascendancy het volgende:
Volgens mij waren ze buizen er eerder dan de tunnel.Dat klopt ja maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De blogs geven me geen uitsluitsel trouwens (het wordt nergens echt uitgewerkt).Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
minder bier - nee!quote:Op maandag 14 juni 2010 23:12 schreef .Cake. het volgende:
Ik kom er net achter at ik een heel kartje samen met een maat van mij heb opgezopen deze middag zónder avondeten maar mét chickenwings!! HEb namelijk een nieuwe baan én nederland heeft (slordig) gewonnen.
Als we daar een anime van konden maken dan zou ik er waarschijnlijk uitzien als Lockon Stratos van Gundam 00
[ afbeelding ]
of iig zo zou ik er uit kunnen zien als ik in een emo bui zou zijn. En wat meer zou gaan sporten![]()
Goeoeeeed, minder bier en meer voedsel zou geen slecht idee zijn huh?
Als iedereen toch zo zou leven....quote:Op maandag 14 juni 2010 23:18 schreef ShiroYasha het volgende:
minder bier - nee!
Goed eten - ja
meer sporten - altijd goed
Ik dacht dat ie bedoelde dat mijn vriendin hetzelfde gevoel gaf als een ballon om een stokquote:Op dinsdag 15 juni 2010 01:14 schreef Bakakame het volgende:
In his defence, "een ballon om een stok" is nou niet bepaald een tot de verbeelding sprekende metafoor.
Tevens welterusten
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 01:13 schreef Ascendancy het volgende:
Je bent duidelijk nog maagd. Een vrouwenkutje heeft niet veel te maken met een ballon.
Had je quings kont niet te pakken?
2 schokkende waarheden in 1 post, waardoor je nu sprakeloos bent?quote:
ach zodra de amerikaanse series weer beginnen stop ik weerquote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 01:26 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Nouja, beter dan de hele dag niks doen en alsnog niet studeren
K-ON!! komt morgen pas uit (iig de subs die ik volg)quote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:52 schreef wdn het volgende:
Ik heb nog geen K-ON gezien deze week
Hebben zeker een week pauze ivm het WK he?
Ik zit nog bij afl 3 of 4quote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:52 schreef wdn het volgende:
Ik heb nog geen K-ON gezien deze week
Hebben zeker een week pauze ivm het WK he?
Nop, dat was mijn dagquote:
Ga jij eens HEUL snel verder kijken!!quote:
Tentamensquote:
3 maarquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:23 schreef Ascendancy het volgende:
wnd, heb jij trouwens gewoon 4 weken vrij?
die is in het weekendquote:
En nu hebben we het er over dus komt hij ook op deze pagina.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:18 schreef Ascendancy het volgende:
Die staat al 2 topics in de OP.
Sekirei 1 was wel vermakelijk. Veel te grote borsten tho.
En soms belachelijks slecht geanimeerd
Hehe, ik weet precies wat je bedoelt!! Ik had die cam zelfs al een keer gedownload, maar heb m uiteindelijk toch maar weggedaan zonder te kijken. Cams zuigen per definitie en zó lang duurt het niet voordat de dvd uitkomtquote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:44 schreef Repelsteeltju het volgende:
Jay, dan zal de verleiding naar een lelijke cam-rip te kijken me toch niet overmeesteren!
Haruhi ~<3
quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:18 schreef wdn het volgende:
10 secondes K-ON en vanaf nu weet iedereen wat "heet" is in het Japans
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:26 schreef wc-eend het volgende:
Einde van de FMA manga... man o man... mooi hoor..
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zwarte Piet is uit!
https://www.youtube.com/w(...)bedded&v=OV3xp5ZXSYA
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |