Ze praten over de anime Moyasimon.quote:
Tactical Nuclear Penguin: Bier met 32 procent alcoholquote:
je weet dat dat een disitlaat is he, met gist krijg je 't maximaal tot 25%quote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:13 schreef hexje het volgende:
[..]
Tactical Nuclear Penguin: Bier met 32 procent alcohol
Das geen bierquote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:13 schreef hexje het volgende:
[..]
Tactical Nuclear Penguin: Bier met 32 procent alcohol
Ja godver, ik had al harstikke veel uitgegevenquote:Op zondag 20 juni 2010 10:48 schreef zquing het volgende:
Als je 't lekker vond was 't wel een goede keuze, maar een goede single malt is echt wel wat anders
zie 't als een investering voor als je een keer geen chinees wil etenquote:Op zondag 20 juni 2010 11:11 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ja godver, ik had al harstikke veel uitgegeven![]()
Ik heb de drank van de beste vriendin van mijn vriendin betaald.
Harstikke dom natuurlijk, drank voor vrouwen betalen als je niet wil scoren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Those unforgettable days, for them I live"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat heb jij gedaan vannacht quing?It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
Sadakoquote:
quote:Op zondag 20 juni 2010 11:37 schreef Ascendancy het volgende:
Het is een ginger.Mn neefje was in amsterdam en zou nog uitgaan daarna, dus ik dacht laten we ff wat indrinken en ik ga rond 12 weer naar huis. Na veel bier en tequila shotjes had ik maar besloten mee te gaan en toen was 't 5 uur toen ik weer buiten stondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat heb jij gedaan vannacht quing?
"Those unforgettable days, for them I live"
Hoe durf je Glenfiddich naast Johnny Walker te zetten? Johnny Walker is een pauperwhisky die ik eigenlijk nog niet in m'n sauzen wil.quote:Op zondag 20 juni 2010 04:08 schreef Ascendancy het volgende:
Hallon
Ik ben gaan drinken zonder avondeten![]()
Quir, ze hadden geen glenn fiddich en johnny walker in de kroeg.
is famous grouse dan een goede keuze?
Volgens mij heb ik net licht een auto geraakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |