Dat verklaart een hoopquote:
Dat recalcitrante gedrag van jequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Those unforgettable days, for them I live"
toen de lucht nog schoon was en de sex nog vies.quote:
Toen mannen nog mannen waren en vrouwen niet.quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:52 schreef DJ_ het volgende:
[..]
toen de lucht nog schoon was en de sex nog vies.
Vond jij sex op je 18e vies?quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:52 schreef DJ_ het volgende:
[..]
toen de lucht nog schoon was en de sex nog vies.
nee, sex werd gezien door de mensen als vieze daad.quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:16 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Vond jij sex op je 18e vies?![]()
En ik ben nu al 19 hoor![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
Wacht maar tot je 25 bent... Ik wil niet als een sneue oude vent klinken, maar je houdt het allemaal toch nét iets minder lang vol, de katers zijn eigenlijk alleen maar naar (terwijl je er vroeger stiekem een beetje van kon genieten) en iedereen die ná 1990 geboren is is een broekie in je ogenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:57 schreef Ascendancy het volgende:
Zijn nu al die mensen hier jarloers op mijn leeftijd?_!
Ik ben Arakawa aan het inhalen. Ik heb soms wel een beetje plaatsvervangende schaamte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |