Dat is wel een heel lief gezicht...quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:03 schreef Memmel het volgende:
Anna legt dan altijd een theedoek op de grond en gaat met haar meedansen... |(
Dat is er nog wel uit te slaan joh *aai*quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:03 schreef Memmel het volgende:
Anna legt dan altijd een theedoek op de grond en gaat met haar meedansen... |(
ik hoop het feetje, ik hoop het.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:06 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Dat is er nog wel uit te slaan joh *aai*
Het lag in de lijn der verwachtingen...quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:13 schreef huuphuup het volgende:
Ik verbaas me dat er blijkbaar meer dan een miljoen idioten in NL wonen![]()
Femke straalt
gheheh ik zeg net tegen mn vriend, hij lijkt wel van rubberquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:19 schreef Memmel het volgende:
Jack is op tv!
Jack-vind je het erg als ik ff aan je flaporen trek?
Ik vond die boeken ook zo leeeeeeeeeeeeeeeeeeuk...quote:
Opeens is het hier heul niet erg, en zo gezellig.....quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:13 schreef huuphuup het volgende:
Ik verbaas me dat er blijkbaar meer dan een miljoen idioten in NL wonen![]()
ghehequote:Op woensdag 9 juni 2010 22:21 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Opeens is het hier heul niet erg, en zo gezellig.....
Moest me voor 19 april registreren, en herinnerde m dat op 20 april. Niet dus. Anders was het vast Heel NL geworden. Holistisch denken enzo...quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:22 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ghehe
heb jij gestemd eigk? Op de ambassade of met volmacht ofzo?
Lijkt me wel vermoeiendquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:26 schreef Kleurdoos het volgende:
mijn vriendje moet zo lachn omdat ik net zo mooi kan praten als Femke en ik doe de hele avond al niets anders
quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 07:44 schreef amaranta het volgende:
Nou, mijn mp vriend met grotestijvelul wil zaterdag wel even langskomen
haha ik dacht precies t zelfde toen Memmel t posttequote:
Net even hun partij punten doorgelezen, de schrijfstijl alleen al deed mijn mond omlaag krullen.quote:
Dat is een groot deel van Nederland het blijkbaar niet met je eens he?quote:
Ik denk niet dat hij echt ministers kan leveren.. Zijn hele partij drijft op 1 persoon... Verder hebben ze echt geen politieke ervaring. Maar ik vind wel dat doordat er blijkbaar zoveel mensen het eens zijn met zijn standpunten dat ook de andere partijen een boodschap meekrijgen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:00 schreef amaranta het volgende:
[..]
Net even hun partij punten doorgelezen, de schrijfstijl alleen al deed mijn mond omlaag krullen.
Wat me opvalt is hoezeer hij zichzelf tegenspreekt, in zijn strijd de islam naar beneden te halen.
Maarja, Nederland heeft gekozen. Dat moge duidelijk zijn. We zien wel hoe snel het kabinet weer valt als hij de ministers gaat leveren.
Het is gewoon héél duidelijk dat het volk het zát is met oa. de hoofddoekjes, moskeeën en islamitische scholenquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:05 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij echt ministers kan leveren.. Zijn hele partij drijft op 1 persoon... Verder hebben ze echt geen politieke ervaring. Maar ik vind wel dat doordat er blijkbaar zoveel mensen het eens zijn met zijn standpunten dat ook de andere partijen een boodschap meekrijgen.
Nederland heeft een behoorlijke zwaai naar rechts gemaakt.
Desalniettemin denk ik dat we zeer binnenkort weer moeten kiezen als hij in de regering komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |