Dat soberzo.quote:
PVV'ers snappen het wel!quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:11 schreef Semmm het volgende:
[..]
Die moslims snappen helemaal niets van de politiek is vanavond goed duidelijk geworden:
http://player.omroep.nl/?aflID=11052044
Kijk maar vanaf 15:30, De Jakhalzen
quote:
ALLE MAROKKANEN TERUG NAAR TURKIJEquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:49 schreef BlueMage het volgende:
Nog 'n keer paars zou in deze omstandigheden nog helemaal zo slecht niet zijn.Oh wacht dit is KLB....DE HOOGE HEEREN HEBBEN HET WEER VOORMEKAAR HOOR ZE KOMEN WEER OP UT PLUCHE EN WIJ MAAR WERKEN VOOR PAARS EN ALLE BELASTING GAAT NOU NAAR DIE MAROKKANEN
Hahaha omgquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:26 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik zou PVV of SP stemmen inderdaad.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:05 schreef HolyGhost het volgende:
Kijk dat dartvolk eens blij wezen.
GEERTJE BEDANKT!, GEERTJE BEDANKT!, GEERTJE GEERTJE GEEERTJE BEDANKT!
Zegt genoeg over het aantal proleten daar.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:07 schreef Inverted_World het volgende:
GEERTJE WIE LOF JOE!!!!!!!!!________________________!
Echt hoor ik vind die geert niet eens een verschrikkelijke kerel, maar de PVV stemmers_______________________________________________!
dat zou echt geniaal zijnquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:05 schreef Penisbaard het volgende:
Ik neem alles terugRespect voor alle PVV-tokkies die zetels van de VVD hebben gejat
Mensen die denken dat de PVV niet links is op elk vlak behalve hun Moslim Bashen.quote:
Zei ik vandaag ook al.quote:
Op zich mag je wel eens kappen met deze meest nutteloze soort posts.quote:
Denken dat iedereen met een zachte g uit limburg komtquote:Op donderdag 10 juni 2010 10:40 schreef bakatje het volgende:
Limburg teruggeven aan België, gelijk minder last van PVV'ers. Mensen met een zachte g die stemrecht hebben.
Ah, het begrip sarcasme is ook nog niet aangekomen in Limburg zie ik.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:50 schreef luckass het volgende:
[..]
Denken dat iedereen met een zachte g uit limburg komt.
De kortzichtigheid van mensen uit de randstad.
Xenofobie.quote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:54 schreef ThatGuy het volgende:
Trotse PVV stemmer hier.
Heil Hit.... ik bedoel Heil Wilders
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:26 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Xenofobie.
Lijkt wel besmettelijk bij sommige mensen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |