quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:21 schreef Penisbaard het volgende:
Onterechte klacht, alle PVV'ers terug naar Marokko.
quote:
Haten op de PVV.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:23 schreef wikwakka2 het volgende:
Xeauouixeaux mensen die PVV stemmen![]()
![]()
. Stelletje kneusjes.
quote:
quote:
quote:
Onterechte klacht, jij zou nooit mogen stemmen.quote:
Ik zou PVV of SP stemmen inderdaad.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:25 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Onterechte klacht, jij zou nooit mogen stemmen.
Lekker dicht bij elkaar, inderdaad. Moeilijke keuze.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:26 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik zou PVV of SP stemmen inderdaad.
Een jankend hart ja.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:26 schreef DroogDok het volgende:
PVV, ben benieuwd hoe het na morgen gaat, vast hart janken dat ze niet mee mogen doen.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:26 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:25 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Onterechte klacht, jij zou nooit mogen stemmen.
twijfelen tussen PVV en SPquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:26 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Dan kan je beter Sabine stemmenquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:27 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Lekker dicht bij elkaar, inderdaad. Moeilijke keuze.
Ligt dichter bij elkaar dan je denkt. Wow ik ben me aan 't inleven in APs gedachtewereld, moet ik maar snel mee stoppen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:27 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Lekker dicht bij elkaar, inderdaad. Moeilijke keuze.
Ik ben vooral bang voor dit soort mensen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:29 schreef B3nn0 het volgende:
Iedereen die niet op Wilders stemt is gewoon een angstig minderwaardig persoon. Jullie zijn alleen bang voor deze mensen:
[ afbeelding ]
Gut, inderdaad. Moslims in verweggistan zijn Nederlands grootste bedreiging.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:29 schreef B3nn0 het volgende:
Iedereen die niet op Wilders stemt is gewoon een angstig minderwaardig persoon. Jullie zijn alleen bang voor deze mensen:
[ afbeelding ]
als je daar bang voor bent dan stem je juist op wildersquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:29 schreef B3nn0 het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik bang was voor een stel schreeuwende sukkels met een vuurtje was ik juist een PVV'er geweest.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:29 schreef B3nn0 het volgende:
[ afbeelding ]
Oh ben je bang dat hij je in je nek steekt? Vreemd hoor..quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:30 schreef Twizu het volgende:
[..]
Ik ben vooral bang voor dit soort mensen.![]()
[ afbeelding ]
Ik banger voor dit:quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:30 schreef Twizu het volgende:
[..]
Ik ben vooral bang voor dit soort mensen.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:21 schreef Penisbaard het volgende:
Daar ben jij bang voor? Wat een watje schuine streep debiel ben je dan. Je geeft ze een boks en ze zijn matties voor het leven.quote:
Moslims ergens aan de andere kant van de wereld die een Luxemburgse vlag verbranden? Neuhquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:29 schreef B3nn0 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:29 schreef B3nn0 het volgende:
Iedereen die niet wel op Wilders stemt is gewoon een angstig minderwaardig persoon. Jullie zijn alleen bang voor deze mensen:
[ afbeelding ]
check die kiddie met die hoge broekje.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:32 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik banger voor dit:
[ afbeelding ]
Je bent gewoon jaloers op deze kleine bazen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:32 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik banger voor dit:
[ afbeelding ]
kvind ze er best wel schattig uitzien.quote:
tis wat.quote:
Wat wil je hiermee zeggen?quote:
Tsja dat bedoel ik maar.. ben je nederlander in je eigen land, en dan krijg je dit soort gezeik met een stel allochtonen.. laat ze toch oprotten joh ..quote:
Scherp, nou nog een Aeon om dat tuig uit de weg te ruimenquote:
haha Q-dance, wat vooroordeel bevestigend weerquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:44 schreef mafkees01 het volgende:
Wat een sukkel die gast met die camera.. Die weet ook niet waar je moet filmen
Iig, ik heb PVV gestemt en ben er trots op
quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:49 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
haha Q-dance, wat vooroordeel bevestigend weer
Mensen die miems in het echte leven gebruikenquote:
quote:
Meest domme antwoord/reply van het jaarquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:21 schreef Penisbaard het volgende:
De extremen ja!quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:31 schreef TheReporter het volgende:
PVV ---> NSB. Niet de joden, maar de moslims zijn de zondebok deze keer.
Mensen die niet snappen dat het sarcastisch isquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:51 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Meest domme antwoord/reply van het jaar.
ALS OF ZE ZICH VERSTAANBAAR KUNNE MAKEN! ?. 70% VAN DE ALLOCHTONEN KUNNEN NIET EENS FATSOENLIJK NEDERLANS!, DUS GROTE KANS DAT ZE NIET EENS KUNNEN VRAGEN . OF BEGRIJPE WAT IK DAN ZEG, TERUG OP HUN VRAAG!!!quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:38 schreef Twizu het volgende:
Vraag aan de PVV stemmers.
Een moslim(a) vraagt wat je hebt gestemd. Durf je voor je stem uit te komen?
Mensen uitsluiten.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:53 schreef ChickenMan het volgende:
PVV stemmers mogen gewoon niet meer mee doen.
Ja hoor, ken toevallig 2 moslims die ook gestemd hebben op de PVV!quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:38 schreef Twizu het volgende:
Vraag aan de PVV stemmers.
Een moslim(a) vraagt wat je hebt gestemd. Durf je voor je stem uit te komen?
Democratiequote:Op woensdag 9 juni 2010 20:57 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Mensen uitsluiten.Democratie lul!
Haha rofl!!!!!!!!!!1quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:57 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Ja hoor, ken toevallig 2 moslims die ook gestemd hebben op de PVV!
lol
Die praat alsof ze net een zware keeloperatie heeft gehad, waarbij ze vier uur lang een kaakklem op gehad heeft. En maar de hele tijd minachtend staan te lachen als iemand van een andere partij iets zegt, Alsof ze wil zeggen "daar staat ie alweer te liegen"quote:
Jij kan beter janken over je Nederlands.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:26 schreef DroogDok het volgende:
PVV, ben benieuwd hoe het na morgen gaat, vast hart janken dat ze niet mee mogen doen.
Die moslims snappen helemaal niets van de politiek is vanavond goed duidelijk geworden:quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:57 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Ja hoor, ken toevallig 2 moslims die ook gestemd hebben op de PVV!
lol
De PVV toon is gezet hoor.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:57 schreef HolyGhost het volgende:
[..]
ALS OF ZE ZICH VERSTAANBAAR KUNNE MAKEN! ?. 70% VAN DE ALLOCHTONEN KUNNEN NIET EENS FATSOENLIJK NEDERLANS!, DUS GROTE KANS DAT ZE NIET EENS KUNNEN VRAGEN . OF BEGRIJPE WAT IK DAN ZEG, TERUG OP HUN VRAAG!!!
Hij bereikt 4 jaar lang niets en bij de volgende verkiezingen staat hij weer op 10 zetelsquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:18 schreef mafkees01 het volgende:
[..]
Eindelijk wordt Nederland wakker![]()
Als er iemand een winnaar is, dan is het wilders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kom eens naar buiten joh, autist.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:49 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
haha Q-dance, wat vooroordeel bevestigend weer
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |