Wat?quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:50 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Zie ik daar nou een navel? Het is in ieder geval een tumor
Volgens mijn vriend welquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:50 schreef Bragi het volgende:
[..]
En kan de rest van je lichaam haar lichaam verslaan?
Ja, een navel op haar rug.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:50 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Daar hebben we het de hele dag al over gehad. Nu hebben we een belangrijke discussie over piemels, tieten, vagina's en kontjes.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:51 schreef Banzaiaap het volgende:
What de fuck gebeurt hier? Zou het niet over dingen als politiek moeten gaan?
ja.quote:
Ik vroeg wat jíj ervan dacht.quote:
waquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:50 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ofwel ze heeft een tumer op haar reet of op haar kut. Die waterdruppel leek net een navel.quote:
Politiek, pleasequote:Op woensdag 9 juni 2010 20:51 schreef Banzaiaap het volgende:
What de fuck gebeurt hier? Zou het niet over dingen als politiek moeten gaan?
quote:
Ja of het leek net water.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:52 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ofwel ze heeft een tumer op haar reet of op haar kut. Die waterdruppel leek net een navel.
Kut? Waar?quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:52 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ofwel ze heeft een tumer op haar reet of op haar kut. Die waterdruppel leek net een navel.
Als die waterdruppel een navel was geweest, dan zat er een tumor op haar kut.quote:
Sinds wanneer? Waarom, omdat zij toen vreemd was gegaan? En hoe doen jullie het nu met jullie huis/appartement?quote:
Het wordt steeds gortiger hier.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:52 schreef Adelante het volgende:
Bragi is een zuigend onderkruipsel. Ik heb spijt van het feit dat ik op hem gereageerd heb en me heb laten uitlokken door zijn gezuig. Van de inhoudelijke () boodschap aan hem onttrek ik mij geenszins.
Tja...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |