Kopen?quote:
Hier, dit.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:44 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Zo'n perfecte kont die mooi rond is en achter een soort van 'uitsteekt' zegt maar. Ik zoek even een random pic.
Wat reageer je danquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:44 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ksst. Je bent een vrouw. Jouw negatieve opmerking in dezen zijn derhalve niet van belang.
Bedoelde u soms:quote:
Ik onbepaalde tijd.quote:
Als dat uitsteken niet is is het toch ook niet echt een kont, maar een vormeloos achterwerkvetje?quote:
Nou ja, zeg.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:47 schreef Adelante het volgende:
Wil je oprotten uit FB. Bio of een ander kijkt hier straks wel naar!
Ik 19+ jaar.quote:
Geef het op, alsjeblieft.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:48 schreef Bragi het volgende:
[..]
Nou ja, zeg.Word ik gewoon afgekapt en weggebonjourd in een inhoudelijke discussie.
!
En kan de rest van je lichaam haar lichaam verslaan?quote:
Ja, maar meesten hebben alleen aan de benenkant uitsteek, niet aan de rugkant. Het moet allebei steken, zo'n kont hebben niet veel vrouwen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Als dat uitsteken niet is is het toch ook niet echt een kont, maar een vormeloos achterwerkvetje?
Mwoah. Hij heeft z'n post al aangepast, heeft z'n fout toegegeven en hij post niet meer in de SC.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Geef het op, alsjeblieft.Ik zou ook zoveel willen zeggen maar je kan beter tegen een muur lullen, daar krijg je tenminste nog weerkaatsing van terug.
Zie ik daar nou een navel? Het is in ieder geval een tumorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |