Hier dan. Geen 16 jaar, maar wel dezelfde jesters.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:32 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik heb het toch niet zo op die tieten die jullie posten. Altijd van die enorme dingen die gewoon niet spang zijn. En er komt weer gezeik als ik 16-jarige tieten plaats.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:32 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik heb het toch niet zo op die tieten die jullie posten. Altijd van die enorme dingen die gewoon niet spang zijn. En er komt weer gezeik als ik 16-jarige tieten plaats.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:33 schreef Bragi het volgende:
Adelante, waarom verwijderde je m'n laatste opmerking?
Beterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:34 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Hier dan. Geen 16 jaar, maar wel dezelfde jesters.
[ afbeelding ]
oquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:32 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Oh. okequote:Op woensdag 9 juni 2010 20:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het zijn borsten, borsten mogen wel.
Eens met plant.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:32 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik heb het toch niet zo op die tieten die jullie posten. Altijd van die enorme dingen die gewoon niet spang zijn.
Echten zijn beter.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:34 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Hier dan. Geen 16 jaar, maar wel dezelfde jesters.
[ afbeelding ]
zandloperfiguur is zandloperquote:
Klassiekertje dit.quote:
Die heeft in haar broek gepist ofzo.quote:
Je hebt 3 soorten mensen; mensen die het probleem laten liggen en snel terugkrabbelen, mensen die om het probleem heenlopen en mensen die het probleem aanpakken. Je hebt als eerste de 3e tactiek geprobeerd, deze mislukte en nu ga je voor optie 1. Dit kan niet door de beugel als mod zijnde.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |