Mooi kut. Hij gaf op de pc aan dat er iets was met de DSL verbinding, alleen dat lampje brandt gewoonquote:
volgens de consumenten bond zeker, stelletje corrupte nitwitten daarquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:56 schreef DeLuna het volgende:
[..]
KPN werkt prima. Mijn broertje zit wel op dat internet, alleen ik kan er niet meer op komen![]()
Ik ben sowieso voor XS4All, beste internet van Nederland
Wat heb jij dan?quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
volgens de consumenten bond zeker, stelletje corrupte nitwitten daar_!
Oh wij krijgen er geen les in ofzo. Hebben formulieren gekregen en je moet gewoon zelf lezen en zelf een planning maken (poppapformulier) en dan kan je aan de slag met in de maatschappij iets uit werken enzoquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:56 schreef justmattie het volgende:
[..]
Bij ons ook niet, we krijgen van de ene leraar alleen burgerschap, en van een andere de leren en loopbaan. Maar je moet ze wel alle zeven in de portfoliomap hebben.
een 120 mb lijntje van ziggoquote:
Gelukkig slaan ze bij ons niet zó ver doorquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:59 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Oh wij krijgen er geen les in ofzo. Hebben formulieren gekregen en je moet gewoon zelf lezen en zelf een planning maken (poppapformulier) en dan kan je aan de slag met in de maatschappij iets uit werken enzo
wat diepquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:00 schreef Trollface. het volgende:
het grote gevecht, de grote strijd,
tegen de bitterheid is begonnen
de oorlog tegen het cynisme en de onverschilligheid
het verlies van de fijngevoeligheid is bijna in zicht
wanneer is de poëzie verdwenen
op welk moment verlieten de dichters het land
en lieten het over aan haar lot
dit is niet mijn land
dit land is van niemand
dit land is niemandsland
dit land behoort toe aan de gedachten, het verlangen,
de heimwee en het verdriet
aan het verleden van de toekomst,
aan de cadans van de muziek
aan de bezitters van een ziel
aan de bezitters van een ziel.
eenschquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
een 120 mb lijntje van ziggo_!
kut bedrijf maar het internet is echt perfect
Ik vind het wel makkelijk. Al die domeinen kun je zelf planning maken en bijvoorbeeld bij sociaal (nu doen we echt iets) gaan we meehelpen in bejaardentehuis.) maar met kritisch verzinnen we gewoon wat en is het klaarquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:01 schreef justmattie het volgende:
[..]
Gelukkig slaan ze bij ons niet zó ver door
UPC bezorgt mij ook al 5 jaar probleemloos internetquote:
Dat dus.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:03 schreef Giertje het volgende:
ik weet niet eens wat voor internet ik heb
ik betaal het niet dus ik klaag niet
3 smiley postsquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:10 schreef justmattie het volgende:
Stonden hier niet allemaal kusjekroel en twittterberichten neit_!!
quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:10 schreef DeLuna het volgende:
KPN ligt er ook niet uit, maar hij doet het bij mij gewoon niet
Ja dat idee had ik ookquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:10 schreef justmattie het volgende:
Ja.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:10 schreef justmattie het volgende:
DOE HET NIET!!!quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:12 schreef Olle. het volgende:
heb ziggo aangevraagdwe zullen zien wat het wordt
succes, het aanvragen of wijzigen bij ziggo is een rampquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:12 schreef Olle. het volgende:
hahaquote:
doe het wel, ziggo is op de service na, gewoon heel erg goedquote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:12 schreef Olle. het volgende:
Toch leuk dat diegene het ook even vermeldquote:
Toen het nog @home was nooit problemen, nu het zigo is heel vaak storingen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
doe het wel, ziggo is op de service na, gewoon heel erg goed![]()
ik krijg door hun onkunde al heel lang korting en dat blijft ook gewoon zo
En dan? wat is dat?quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
3 smiley posts![]()
[..]
advanced system care even downloaden![]()
ntuurlijk ook installeren en laten draaien
Jij bent te wild voor mij op het moment.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:09 schreef Huppelmuts het volgende:
DW HIERKOMEN IK WIL SEKS MET JOU!!! NU!!
Nee want dat is postopkrikkenquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:14 schreef justmattie het volgende:
[..]
Toch leuk dat diegene het ook even vermeld
ziggo is niet alleen @home het zijn meer organisaties en dat levert ook de storingen opquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Toen het nog @home was nooit problemen, nu het zigo is heel vaak storingen.
Verdommequote:Op woensdag 9 juni 2010 20:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jij bent te wild voor mij op het moment.
we zullen zienquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:14 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ziggo![]()
Nog nooit problemen mee gehad.
Worm kom je ook barbeknoeien?quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:14 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ziggo![]()
Nog nooit problemen mee gehad.
Jawel maar dan achter de schermenquote:
ja muts, maar er is niks veranderd aan de infrastructuur dat is dezelfde als van @homequote:Op woensdag 9 juni 2010 20:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Toen het nog @home was nooit problemen, nu het zigo is heel vaak storingen.
quote:
Vanaf Zwolle mag je met mij meerijdenquote:
nu komt hij vast!quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vanaf Zwolle mag je met mij meerijden![]()
En dan toch zoveel problemenquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja muts, maar er is niks veranderd aan de infrastructuur dat is dezelfde als van @home
[..]
een programmaatje dat je pc schoonmaakt, beveiligd, hierdoor ook problemen oplost en dus sneller maakt
Er komen ook mensen uit zeeland dus limboland kan ook wel. Is btw maar 3 uur rijdenquote:
Maar mijn laptop is hartstikke snel, beveiligd, schoon en alles. Hij is nog niet zo oudquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja muts, maar er is niks veranderd aan de infrastructuur dat is dezelfde als van @home
[..]
een programmaatje dat je pc schoonmaakt, beveiligd, hierdoor ook problemen oplost en dus sneller maakt
doro het verhuizen krijg ik nu nog steeds korting 4 jaar laterquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dan toch zoveel problemenVerhuizen was ook crime. Dat duurde heel lang voor het goed ging
[..]
Er komen ook mensen uit zeeland dus limboland kan ook wel. Is btw maar 3 uur rijden
Leeuwarden is maar 1 uur 20 minuten zag ikquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dan toch zoveel problemenVerhuizen was ook crime. Dat duurde heel lang voor het goed ging
[..]
Er komen ook mensen uit zeeland dus limboland kan ook wel. Is btw maar 3 uur rijden
Wij kregen spookrekeningenquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
doro het verhuizen krijg ik nu nog steeds korting 4 jaar later
Dat denk ik ook ja!quote:
Ik rij in 1 uur naar DWquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:20 schreef justmattie het volgende:
[..]
Leeuwarden is maar 1 uur 20 minuten zag ik
gewoon ff doenquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:20 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Maar mijn laptop is hartstikke snel, beveiligd, schoon en alles. Hij is nog niet zo oudAlleen internet wil niet meer.
Ik wil worm wel meetenquote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Nee.quote:
OH WAT LEUK!!!!quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:21 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik zie net dat de bbq op 10 juli is. Dan kan ik sowieso niet, vrijgezellenfeest![]()
![]()
Via welke kant dan? Zwolle zekerquote:
Chantal, we kunnen bij Jim barbecuen dusquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
OH WAT LEUK!!!!
Krijgen we een fotoverslag van de bruiloft en alles daar omheen?
quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
OH WAT LEUK!!!!
Krijgen we een fotoverslag van de bruiloft en alles daar omheen?
Ik ook wel hoorquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil worm wel meeten![]()
Zullen we gewoon met de gehele incrowdudowusckliek naar hem toe gaan deze zomer?
Tof!quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:21 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik zie net dat de bbq op 10 juli is. Dan kan ik sowieso niet, vrijgezellenfeest![]()
![]()
Nee. Ik weiger om die 100km wegen te pakkenquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:22 schreef justmattie het volgende:
[..]
Via welke kant dan? Zwolle zeker
Dat is om voor mij, dus moet ik over die 100 km weg naar Emmen.
Hij heeft al wel vaker gezegd dat we welkom zijnquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ook wel hoorMaar dan moet ie ons maar uitnodigen
![]()
Leeuwarden moet Heerenveen zijn denk ikquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee. Ik weiger om die 100km wegen te pakken![]()
Ik rij vanaf Emmen naar De Wijk, dan meppel, leeuwarden, joure, sneek
geloof ik
Ik ben 2 dagen geleden geopereerd johquote:
Dit quote ik even voor het nageslacht, want volgens mij ben je een woordje vergeten.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:25 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Zolang ik me maar hoef te verkleden, dat ziet er altijd zo sneu uit
Kee, dan gaan we zeker even langsquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij heeft al wel vaker gezegd dat we welkom zijn![]()
Maar dan moeten we wel eigen bier meenemen
Heb je zulke vrienden dan?quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:25 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Zolang ik me maar hoef te verkleden, dat ziet er altijd zo sneu uit
Vrijgezellenfeest kan ook wel in Emmen. Ik wil dan wel je stripster spelen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:21 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dit quote ik even voor het nageslacht, want volgens mij ben je een woordje vergeten.
is heel goed mogelijk, heb al bier opquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:26 schreef justmattie het volgende:
[..]
Leeuwarden moet Heerenveen zijn denk ik?
Mijn nieuwe buurman stond nietsvermoedend te klussen in zijn huis toen kwamen er opeens 5 gasten met bivakmuts op langsgerend zo zn huis in en toen werd hij geblinddoekt en wel afgevoerdquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kee, dan gaan we zeker even langs
[..]
Heb je zulke vrienden dan?Komt vast goed joh
Het gaat om een leuke dag vind ik en daar hoort verkleden niet bij...
Ik heb laatst nog een vrijgezellenfeest gehad, was erg leuk en zonder verkledenZelfs de mannen hebben de vrijgezel niets geks aangetrokken, hij had alleen pas 5 minuten voor het begon door dat ie die dag z'n vrijgezellenfeest zou hebben, hij was compleet in de afleiding gestonken
Ik ga er nog over denken, op de snelweg kan ik tenminste 150 rijden en normaal inhalen. Dat is op die twee-baansweg naar Emmen kutquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
is heel goed mogelijk, heb al bier op
quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn nieuwe buurman stond nietsvermoedend te klussen in zijn huis toen kwamen er opeens 5 gasten met bivakmuts op langsgerend zo zn huis in en toen werd hij geblinddoekt en wel afgevoerd
Als ik die 3 keer heb gereden is het veel, gevaarlijke kutweg is hetquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:32 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik ga er nog over denken, op de snelweg kan ik tenminste 150 rijden en normaal inhalen. Dat is op die twee-baansweg naar Emmen kut
Ghehe ik heb ze nog geholpen en het was idd voor vrijgezellenfeestquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:43 schreef Panda72 het volgende:
[..]
jaahaa maar weet je wel zeker dat het voor een vrijgezellenfeest was misschien is buurman wel heel rijk en kwamen ze hem ontvoeren om losgeld te vragen![]()
Of hij heeft deze ontvoering zelluf in scene gezet omdat hij toch maar niet wil trouwen
quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe ik heb ze nog geholpen en het was idd voor vrijgezellenfeest
Jij bent idd heel spannendquote:
Nee ik schrok me rot want er stonden opeens gasten met bivakmutsen op voor mn tuinquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:47 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Cool en wist de hele straat ervan zodat iemand niet denkt dat het echt is en in paniek de politie belt?
Hihihi!quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij bent idd heel spannend![]()
[..]
Nee ik schrok me rot want er stonden opeens gasten met bivakmutsen op voor mn tuin
oeh ik zou echt gaan gillenquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Nee ik schrok me rot want er stonden opeens gasten met bivakmutsen op voor mn tuin
Ja dat is wel schrikken jaquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Ik ook *en ik kan heel hard gillen*quote:
bahquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:59 schreef LovelyLady het volgende:
Het is weer BLOED ZWEET EN TRAAAAAAAAAANEN tijd bij de buren
het enige mooie nr van hazesquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:59 schreef LovelyLady het volgende:
maak ze afquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:59 schreef LovelyLady het volgende:
Dat is beter dan mooi wark, de favo muziek van mijn burenquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:59 schreef LovelyLady het volgende:
dat is inderdaad een eerste klas ruk filmquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:01 schreef Panda72 het volgende:
Ik kijk met een schuin oog naar Daredevil wat een stomme film ik moest lachen om Ben Affleck die met 1 of ander vechtding zat te zwaaien en nu ook nu hij vechtscenes doet.
quote:
stelletje boerenquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is beter dan mooi wark, de favo muziek van mijn buren
ja ook wel eigenlijkquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:02 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik vind de vlieger ook een mooi nummer
quote:
vreselijkquote:
heb je mijn avontuur met het stemmen al gelezen?quote:
nee?quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
heb je mijn avontuur met het stemmen al gelezen?
Helaas kan ik die mensen nooit verstaan een boer uit drenthe begon een keer tegen mij te praten, ik verstond er niks vanquote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:06 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Helaas kan ik die mensen nooit verstaan een boer uit drenthe begon een keer tegen mij te praten, ik verstond er niks vanen in het echte leven is er helaas geen ondertiteling. Op tv wel gelukkig
jaah want ik heb op straat altijd een laptop in mijn hand waarbij ik zou kan opzoeken wat boer zegtquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
http://www.bbc.co.uk/cult/hitchhikers/guide/babelfish.shtml
quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:10 schreef c0nd0r het volgende:
Zo, op het nippertje nog maar even gestemd
Verdomme.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:11 schreef Panda72 het volgende:
[..]
pvda en vvd staan op dit moment gelijk
Pvda...quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:11 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik versta ze ook niet hoorquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:06 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Helaas kan ik die mensen nooit verstaan een boer uit drenthe begon een keer tegen mij te praten, ik verstond er niks vanen in het echte leven is er helaas geen ondertiteling. Op tv wel gelukkig
Ja nu niet meer! Want mijn stem is net pas binnen!quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:11 schreef Panda72 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik versta ze ook niet hoor![]()
Vraag regelmatig om ondertiteling
quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:13 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ja nu niet meer! Want mijn stem is net pas binnen!
ja dat is dan juist niet nodig, kijk het filmpje evenquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:11 schreef Panda72 het volgende:
[..]
jaah want ik heb op straat altijd een laptop in mijn hand waarbij ik zou kan opzoeken wat boer zegt
Uw rots in de branding. CDA.quote:
quote:
fijn he, rellen?quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
[UDOWU SC] Dus zo voelt het om lapo te hebben?
oh zo ik had het filmpje nog niet gezienquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat is dan juist niet nodig, kijk het filmpje even
Schikt het? Nee.quote:
rellenquote:
Ach wat vreselijk Harry Potter staat op verliesquote:
Ik zou me nog eens verdiepenquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:18 schreef Gotrick het volgende:
Wat is eigenlijk überhaupt het nut van blanco stemmen? ga dan niet heen..
inderdaadquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:18 schreef Gotrick het volgende:
als je niet gaat dan gaat je stem juist naar de grootse partij, nu nietquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:18 schreef Gotrick het volgende:
Het kan alsnog erger.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:18 schreef Alexxxxx het volgende:
beter is PvdA net wat groter!
VVD zou echt een ramp zijn
oh zo bedankt voor de uitleg dit wist ik nietquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
als je niet gaat dan gaat je stem juist naar de grootse partij, nu niet![]()
iedereen moet gewoon pertinent blanco stemmen, join the revolution
eensquote:
Aha, dankje.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:21 schreef c0nd0r het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Blanco_stem
Verplicht leesvoer voor iedereen die denkt dat blanco hetzelfde is als niet stemmen
Sp, Roemer.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:23 schreef Gotrick het volgende:
Wat heeft iedereen hier gestemd eigenlijk?
Ik op PVV, Hero Brinkman.
ja mag maar 1x stemmenquote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:26 schreef DevilsWhore het volgende:
Is er iemand hier die PVV heeft gestemd?
quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:23 schreef Gotrick het volgende:
Wat heeft iedereen hier gestemd eigenlijk?
Ik op PVV, Hero Brinkman.
Van Rick wist ik al dat hij PVV ging stemmen.quote:
quote:
quote:
Nog liever CDAquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:28 schreef Myraela het volgende:
SP. Daar zou ik dus echt nooit op stemmen.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[quote]Op woensdag 9 juni 2010 21:25 schreef justmattie het volgende:
[..]
Sp, Roemer.
quote:
quote:
quote:
quote:
Must klappen ha?!quote:
het enige zwakke punt aan communisme is de mensquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:28 schreef Myraela het volgende:
Ik ook niet dacht ik altijd. Totdat ik voor een paar weken terug hun verkiezingsprogramma zag en ze wel heel veel raakvlakken hebben met mijn gedachte'squote:Op woensdag 9 juni 2010 21:28 schreef Myraela het volgende:
True, en daarom is het een grote faal (IMO dan hequote:Op woensdag 9 juni 2010 21:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
het enige zwakke punt aan communisme is de mens
Wat heb jij gestemd dan?quote:
beter zijn best doet? je bedoelt: meer smeergeld aanpaktquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:30 schreef Gotrick het volgende:
[..]
True, en daarom is het een grote faal (IMO dan he).
Als iemand beter zijn best doet verdiend ie meer.
CDA?quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:31 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik dan ruzie ga krijgen hier
PvdD ?quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:31 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Mens en Spirit?quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:31 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
piratenpartij?quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:31 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Partij voor de dieren ?quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:31 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
dat kwam bij mij ook uit de kieswijzersquote:
Ik lette op, het was of PvdA, of VVD, en je zei iets met ruzie krijgen, dus VVDquote:
Waarom?quote:
Ik wist het eerlijk gezegd nog steeds niet maar ik wist wel wat ik niet zou gaan stemmenquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:29 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik ook niet dacht ik altijd. Totdat ik voor een paar weken terug hun verkiezingsprogramma zag en ze wel heel veel raakvlakken hebben met mijn gedachte's
ja een koelkast jaquote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:32 schreef Trollface. het volgende:
Definitieve prognose: geen rechts kabinet, paars is mogelijk (PvdA + VVD + D66 + GL).
MAAR JE MAG NOG NIET STEMMENquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:34 schreef Myraela het volgende:
Ik zou pvv of voor de piratenpartij stemmen.
Letten jullie even op!!!quote:
ja we beuken je meteen in elkaarquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:31 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
quote:
Heb ik wat gemist?quote:
Je houdt van me!!quote:
Mattie aanbidt mijquote:
Pfiew!quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:36 schreef Panda72 het volgende:
[..]
ja we beuken je meteen in elkaar![]()
Iedereen mag stemmen wat hij/zij wil hoor even goede vriendjes
Ja.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je houdt van me!!
Trouwens ik kom jou 10 juli rond 11 uur sochtends ophalen
KOMT STOEP OOKquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je houdt van me!!
Trouwens ik kom jou 10 juli rond 11 uur sochtends ophalen
iedereen? fijn als je bouwvakker bent ofzoquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:37 schreef Gotrick het volgende:
Vind het wel jammer dat de PVV het op 65 jaar wil houden...![]()
IMO moet het voor iedereen die niet binnen 3 jaar 65 word nu al veranderd worden naar 67.
Ik vind sowieso dat ;t wel verhoogd mag worden.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:37 schreef Gotrick het volgende:
Vind het wel jammer dat de PVV het op 65 jaar wil houden...![]()
IMO moet het voor iedereen die niet binnen 3 jaar 65 word nu al veranderd worden naar 67.
Ja ja bepaalde beroepen natuurlijk eruit gelaten..quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
iedereen? fijn als je bouwvakker bent ofzo_!
Dan kom jij ook he.quote:
Dan moet je maar geen bouwstakker zijn.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
iedereen? fijn als je bouwvakker bent ofzo_!
Ja. Dat weet ik eigenlijk ineens niet meer zo heel zeker tegenwoordig...quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:36 schreef Panda72 het volgende:
[..]
ja we beuken je meteen in elkaar![]()
Iedereen mag stemmen wat hij/zij wil hoor even goede vriendjes
nee, bouw je eigen huis dan maarquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dan moet je maar geen bouwstakker zijn.
die mensen doen ook nuttig werk want als ze niet bestonden moesten wij allemaal in een doos wonenquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dan moet je maar geen bouwstakker zijn.
Of we wel vriendjes blijven?!quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja. Dat weet ik eigenlijk ineens niet meer zo heel zeker tegenwoordig...
Daar ging het niet omquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:40 schreef Panda72 het volgende:
[..]
die mensen doen ook nuttig werk want als ze niet bestonden moesten wij allemaal in een doos wonen
Wij welquote:
Ik word min of meer gedwongenquote:
Hm ja tuurlijk! Maar denk dat partijen ook echt heel veel in hokjes worden gestopt tegenwoordig.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wij wel![]()
Nee, dan gaat het me meer om bepaalde opvattingen dan om op wie iemand stemt, dat wel...
Gaat goed komenquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:37 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ja.
Oh. Oké. Succes met het vinden van mijn huis. En succes met het mij uit mijn bed halen om elf uur 's ochtends.
fijn heh die sensatiezucht van de mediaquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:44 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Hm ja tuurlijk! Maar denk dat partijen ook echt heel veel in hokjes worden gestopt tegenwoordig.
Zo vind ik bijv. ook dat de PVV echt onterecht veel negatief in het nieuws is geweest. Tuurlijk ik vind het geen stabiele partij en ik ben het lang niet overal mee eens, maar zo zwart/wit als het in de media wordt gebracht bedoelen ze het ook niet.
Hoe weet je dat zo zeker?quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:44 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Hm ja tuurlijk! Maar denk dat partijen ook echt heel veel in hokjes worden gestopt tegenwoordig.
Zo vind ik bijv. ook dat de PVV echt onterecht veel negatief in het nieuws is geweest. Tuurlijk ik vind het geen stabiele partij en ik ben het lang niet overal mee eens, maar zo zwart/wit als het in de media wordt gebracht bedoelen ze het ook niet.
je gaat het verkeerde adres opgevenquote:
Sounds like a darequote:
Dan bel ik gewoon bij alle [achternaam stoep]jes aan in dat gehuchtquote:
Zolang iedereen erin trapt zullen ze dat gretig blijven doen, want helaas laten veel mensen zich er nog door beinvloeden ook en kunnen ze niet meer noemen dan wat er op TV is geweest van de PVV maar nog nooit het partijprogramma hebben gezien. Om dat voorbeeld nog maar even aan te houden.quote:
Het adres van de IKEA. Dan Is Huppelmuts de rest van de dag zoet, en heb ik geen last van haar.quote:
Nee nee nee.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:46 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Het adres van de IKEA. Dan Is Huppelmuts de rest van de dag zoet, en heb ik geen last van haar.
Hoe weet jij zo zeker dat ze zo evil zijn?quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoe weet je dat zo zeker?
Anyway, ik vind ze eng. En mensen die op ze stemmen hoor ik graag over welke opvattingen ze zelf hebben, maar dan kan het zomaar zijn dat ik je niet meer zo heel erg leuk vind.![]()
Ik ga stoep ophalenquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:47 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady ouwehoert ff niet mee met dat politieke gelul
Echt ik heb het ff gehad hoor
Kunnen we het niet over wat leuks hebben
Nee nee jongeman, dare!!!quote:
Ik zeg niet dat ze evil zijn. Ik kan me alleen absoluut niet vinden in de meeste punten die ze aandragen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:47 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Hoe weet jij zo zeker dat ze zo evil zijn?
wat leuk wanneer? waarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan heb je pech, ontvoer ik je gewoon. Iedereen wil jou ontmoetenquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:48 schreef Stoeprand het volgende:
Misschien heb ik wel wat anders te doen op 10 juli. Wat dan?
voor de zorg en financiële zaken hebben ze juist een heel erg links programma bij de pvv btwquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoe weet je dat zo zeker?
Anyway, ik vind ze eng. En mensen die op ze stemmen hoor ik graag over welke opvattingen ze zelf hebben, maar dan kan het zomaar zijn dat ik je niet meer zo heel erg leuk vind.![]()
Plan!quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:47 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady ouwehoert ff niet mee met dat politieke gelul
Echt ik heb het ff gehad hoor
Kunnen we het niet over wat leuks hebben
quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wat leuk wanneer? waarVlak voor de BBQ meetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij moet er bij zijn tochIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
daarom zijnje jusit zo eng, omdat ze links zijn.. het zijn nationaal-socialisten...quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
voor de zorg en financiële zaken hebben ze juist een heel erg links programma bij de pvv btw
ja.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
voor de zorg en financiële zaken hebben ze juist een heel erg links programma bij de pvv btw
naast de overdreven standpunten rond de multi culti sameleving in dat programma staan er zeker wel goede zaken in ja.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:46 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Zolang iedereen erin trapt zullen ze dat gretig blijven doen, want helaas laten veel mensen zich er nog door beinvloeden ook en kunnen ze niet meer noemen dan wat er op TV is geweest van de PVV maar nog nooit het partijprogramma hebben gezien. Om dat voorbeeld nog maar even aan te houden.
Nou ja dat bedoel ik maar, en het enige wat ze weten is dat Geertje alle buitenlanders het land uit wil! En dat is niet eens zo!quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
krijgen we dat vergelijk weerquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
daarom zijnje jusit zo eng, omdat ze links zijn.. het zijn nationaal-socialisten...
Hey jij ook hierquote:
klopt, je gedragen en aanpassen dat is eigenlijk niet zo gek toch?quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:51 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Nou ja dat bedoel ik maar, en het enige wat ze weten is dat Geertje alle buitenlanders het land uit wil! En dat is niet eens zo!
Als mensen niet zo blind zouden vertrouwen op de media en even de moeite namen om het programma daadwerkelijk te lezen, dan zou je je haast nog kunnen vinden in de aantijgingen vanuit Geertje met betrekking tot demonisering!
quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vlak voor de BBQ meet![]()
Hij moet er bij zijn toch
Ja klopt er staan extreme dingen in, ik ben het op meerdere vlakken ook echt niet met ze eens. Maar om dat soort mensen meteen eng te vinden en meteen niet meer te luisteren naar wat ze te zeggen hebben, en nog mooier dat andere partijen bij voorbaat al gaan zeggen; 'wij gaan er niet mee regeren hoor!', prima dat je dat binnenskamers denkt, maar je laat jezelf toch kennen door dat te gaan roepenquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
klopt, je gedragen en aanpassen dat is eigenlijk niet zo gek toch?
maar er staan wel extreme maatregelen in hoor.
maar de punten wbt de politie zijn bv erg goed
Niet iedereen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan heb je pech, ontvoer ik je gewoon. Iedereen wil jou ontmoeten
quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:55 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ja klopt er staan extreme dingen in, ik ben het op meerdere vlakken ook echt niet met ze eens. Maar om dat soort mensen meteen eng te vinden en nog mooier dat andere partijen bij voorbaat al gaan zeggen; 'wij gaan er niet mee regeren hoor!', prima dat je dat binnenskamers denkt, maar je laat jezelf toch kennen door dat te gaan roepen
Verder is volgens mij de hele politiek een beetje teveel met zichzelf bezig sowieso, campagne voeren door punten van een ander onderuit te halen, ipv je eigen gewoon propageren
Wat dat betreft zou ik voor volgende verkiezingen een coalitie met PeZu gaan vormen om zoveel mogelijk blanco stemmen te scoren!
Linkje wat ik net ook al even aanhaalde; http://nl.wikipedia.org/wiki/Blanco_stemquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:56 schreef RitseB het volgende:
[..]
Wat gebeurd er eigenlijk met die blanco stemmen?
Wie niet dan?quote:
Sorry, ik ken het programma, de punten waar ik het wel en niet mee eens ben EN vind ze een beetje eng. Ik dacht dat het mij goed recht is dat te vinden EN dat te roepen. Vrijheid van meningsuiting, weet je wel?quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:55 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ja klopt er staan extreme dingen in, ik ben het op meerdere vlakken ook echt niet met ze eens. Maar om dat soort mensen meteen eng te vinden en meteen niet meer te luisteren naar wat ze te zeggen hebben, en nog mooier dat andere partijen bij voorbaat al gaan zeggen; 'wij gaan er niet mee regeren hoor!', prima dat je dat binnenskamers denkt, maar je laat jezelf toch kennen door dat te gaan roepen
Verder is volgens mij de hele politiek een beetje teveel met zichzelf bezig sowieso, campagne voeren door punten van een ander onderuit te halen, ipv je eigen gewoon propageren
Wat dat betreft zou ik voor volgende verkiezingen een coalitie met PeZu gaan vormen om zoveel mogelijk blanco stemmen te scoren!
ja dat gedoen over de coalities op voorhand, de zwartmakerijquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:55 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ja klopt er staan extreme dingen in, ik ben het op meerdere vlakken ook echt niet met ze eens. Maar om dat soort mensen meteen eng te vinden en meteen niet meer te luisteren naar wat ze te zeggen hebben, en nog mooier dat andere partijen bij voorbaat al gaan zeggen; 'wij gaan er niet mee regeren hoor!', prima dat je dat binnenskamers denkt, maar je laat jezelf toch kennen door dat te gaan roepen
c0nd0r, PeZu, Trevland eeehm...wie komen er nog meer?quote:
Je hoefde je inderdaad niet aangesproken te voelen, en ik heb ook nooit gezegd dat je dat niet mocht vinden of whatsoever, ik vind het alleen bij het gros van de mensen opvallend dat ze het meteen eng vinden en een vergelijking met een ander historisch figuur met een markant snorretje ineens snel gemaakt is. Dat vind ik erg jammerquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Sorry, ik ken het programma, de punten waar ik het wel en niet mee eens ben EN vind ze een beetje eng. Ik dacht dat het mij goed recht is dat te vinden EN dat te roepen. Vrijheid van meningsuiting, weet je wel?
Ja, ik voel me aangesproken, als dat niet hoefde dan niet.
Maar ik wil wel dat je komt.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:58 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
c0nd0r, PeZu, Trevland eeehm...wie komen er nog meer?
Ik heb trouwens geen idee welke van de bovengenoemde personen ook daadwerkelijk komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PeZu komt niet, con geen idee en trev wil jou heus wel ontmoetenquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:58 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik heb trouwens geen idee welke van de bovengenoemde personen ook daadwerkelijk komen.
fijn dat je voor mij beslist of ik jou wel of niet wil ontmoetenquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:58 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:59 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Je hoefde je inderdaad niet aangesproken te voelen, en ik heb ook nooit gezegd dat je dat niet mocht vinden of whatsoever, ik vind het alleen bij het gros van de mensen opvallend dat ze het meteen eng vinden en een vergelijking met een ander historisch figuur met een markant snorretje ineens snel gemaakt is. Dat vind ik erg jammer
Welk shirt? Axl? Wat? Hebben.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
fijn dat je voor mij beslist of ik jou wel of niet wil ontmoeten_!
ik wou nog wel mijn axl kill your idols shirt voor je aantrekken![]()
gemenerd
Dat IS ook erg jammer en die mensen moeten zich inderdaad verdiepen voordat ze dat roepen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:59 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Je hoefde je inderdaad niet aangesproken te voelen, en ik heb ook nooit gezegd dat je dat niet mocht vinden of whatsoever, ik vind het alleen bij het gros van de mensen opvallend dat ze het meteen eng vinden en een vergelijking met een ander historisch figuur met een markant snorretje ineens snel gemaakt is. Dat vind ik erg jammer
Nou ja dat is inderdaad wat ik ook zeg, zij kunnen ook niet regeren het is namelijk LPF 2.0 qua bij elkaar geraapt zootje.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:00 schreef RitseB het volgende:
[..]
Zo lang de PVV zijn signaal functie als populistische partij blijft behouden hoeft er niemand bang te zijn.
dit overbekende shirt dat axl vaak droegquote:
inderdaad, zal wel dikke chaos worden nu met 23 zetelsquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:02 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Nou ja dat is inderdaad wat ik ook zeg, zij kunnen ook niet regeren het is namelijk LPF 2.0 qua bij elkaar geraapt zootje.
Dat blijkt alleen al uit het feit dat zojuist op RTL alleen Geert Wilders mag reageren voor de camera en de rest heeft gewoon zijn mond te houden. Dat komt toch al direct over alsof je geen vertrouwen hebt in de rest van je lijst? Brinkman anyone?
Ze kunnen leuk overal tegenaan schoppen en zeggen hoe het niet moet maar ik denk niet dat als puntje bij paaltje komt ze enig benul hebben van hoe het wel moet.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar ik wil wel dat je komt.
Ik had me best willen aftrekken boven de barbecue.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van het concert des levens krijgt niemand een program.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:04 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik had me best willen aftrekken boven de barbecue.Dan was je worstje aangebrand.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:02 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Nou ja dat is inderdaad wat ik ook zeg, zij kunnen ook niet regeren het is namelijk LPF 2.0 qua bij elkaar geraapt zootje.
Dat blijkt alleen al uit het feit dat zojuist op RTL alleen Geert Wilders mag reageren voor de camera en de rest heeft gewoon zijn mond te houden. Dat komt toch al direct over alsof je geen vertrouwen hebt in de rest van je lijst? Brinkman anyone?
Ze kunnen leuk overal tegenaan schoppen en zeggen hoe het niet moet maar ik denk niet dat als puntje bij paaltje komt ze enig benul hebben van hoe het wel moet.
Droeg hij die vaak?quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
dit overbekende shirt dat axl vaak droeg
[ afbeelding ]
Door opdekop?quote:
Dan zou ik me iig niet meer hoeven scheren daar beneden.quote:
dat is idd dat tshirt jaquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:05 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Droeg hij die vaak?
Is dat niet dat ene Jezus-shirt dat hij ook de eerste minuut aanhad bij You Could Be Mine in Tokyo, 1992, UYI II tour?
Ja ok, alleen qua mensen op de lijst is het vergelijkbaar met de LPF.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:04 schreef RitseB het volgende:
[..]
Wilders heeft de touwtjes nou juist zo strak in handen om LPF praktijken te voorkomen. Wilders wil ook niet regeren, dan moet hij concessies doen. Als dat gebeurt is hij niet meer de PVV die hij eerst was en word hij net zoals de andere politieke bestel opgenomen. En weg is het geroep van alles voor de burger.
Dat is wel een voordeel.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:05 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dan zou ik me iig niet meer hoeven scheren daar beneden.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:06 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ja ok, alleen qua mensen op de lijst is het vergelijkbaar met de LPF.
'Mensen, we hebben een partij die enigzins populair blijkt te worden, wie heeft er nog een handig buurman/neef/papegaai die lid wil worden?'
hier in de stad is gisteren een pvv meisje met de dood bedreigt tijdens het flyerenquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:06 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ja ok, alleen qua mensen op de lijst is het vergelijkbaar met de LPF.
'Mensen, we hebben een partij die enigzins populair blijkt te worden, wie heeft er nog een handig buurman/neef/papegaai die lid wil worden?'
zal wel door het licht komen of op dit plaatje of tijdens de show maar dit is dat shirtquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:06 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Maar die is toch niet geel-groenig?
Dat sowiesoquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:07 schreef RitseB het volgende:
[..]
.
Ik heb heel de verkiezingen niet eens gevolgd, toch alleen maar geroep in de lucht.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:08 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dat sowieso
'OMG Balkenende zei: u kijkt zo lief!!!1!!!'
'Emiel Roemer was de grappigste van dit debat'
Alsof ze betaald worden om een beetje bijdehand te lopen doen op TV
Nederlander, Japanner, Turk of Alien dat mensen om dit soort dingen met dood, geweld en wat dan ook gaan dreigen is natuurlijk ook van de zottenquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
hier in de stad is gisteren een pvv meisje met de dood bedreigt tijdens het flyeren_!
door een nedelander welteverstaan
quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
zal wel door het licht komen of op dit plaatje of tijdens de show maar dit is dat shirt
die roemer was zo niet grappig, maar goed naast de rest is mijn linker teen nog grappigquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:08 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dat sowieso
'OMG Balkenende zei: u kijkt zo lief!!!1!!!'
'Emiel Roemer was de grappigste van dit debat'
Alsof ze betaald worden om een beetje bijdehand te lopen doen op TV
ooh dat is een ander shirtquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:09 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik had het over deze. Helemaal in het begin.
Dat zijn geen grappen meer.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
hier in de stad is gisteren een pvv meisje met de dood bedreigt tijdens het flyeren_!
door een nedelander welteverstaan
het was een of ander pitje op een rode thomas, als je hem ziet snap je al dat het totaal niet serieus kan zijnquote:
en die zei?quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
het was een of ander pitje op een rode thomas, als je hem ziet snap je al dat het totaal niet serieus kan zijn_!
[ afbeelding ]
Betrouwbare site?quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
bestellen dan
http://www.smlx.nl/product_info.php?cPath=&products_id=99
Lijkt mn buurman welquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
het was een of ander pitje op een rode thomas, als je hem ziet snap je al dat het totaal niet serieus kan zijn_!
[ afbeelding ]
dat kun je hier lezenquote:
ja hoorquote:
Hmm waar gaat het heen met de wereldquote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hmm waar gaat het heen met de wereld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |