Mooi kut. Hij gaf op de pc aan dat er iets was met de DSL verbinding, alleen dat lampje brandt gewoonquote:
volgens de consumenten bond zeker, stelletje corrupte nitwitten daarquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:56 schreef DeLuna het volgende:
[..]
KPN werkt prima. Mijn broertje zit wel op dat internet, alleen ik kan er niet meer op komen![]()
Ik ben sowieso voor XS4All, beste internet van Nederland
Wat heb jij dan?quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
volgens de consumenten bond zeker, stelletje corrupte nitwitten daar_!
Oh wij krijgen er geen les in ofzo. Hebben formulieren gekregen en je moet gewoon zelf lezen en zelf een planning maken (poppapformulier) en dan kan je aan de slag met in de maatschappij iets uit werken enzoquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:56 schreef justmattie het volgende:
[..]
Bij ons ook niet, we krijgen van de ene leraar alleen burgerschap, en van een andere de leren en loopbaan. Maar je moet ze wel alle zeven in de portfoliomap hebben.
een 120 mb lijntje van ziggoquote:
Gelukkig slaan ze bij ons niet zó ver doorquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:59 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Oh wij krijgen er geen les in ofzo. Hebben formulieren gekregen en je moet gewoon zelf lezen en zelf een planning maken (poppapformulier) en dan kan je aan de slag met in de maatschappij iets uit werken enzo
wat diepquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:00 schreef Trollface. het volgende:
het grote gevecht, de grote strijd,
tegen de bitterheid is begonnen
de oorlog tegen het cynisme en de onverschilligheid
het verlies van de fijngevoeligheid is bijna in zicht
wanneer is de poëzie verdwenen
op welk moment verlieten de dichters het land
en lieten het over aan haar lot
dit is niet mijn land
dit land is van niemand
dit land is niemandsland
dit land behoort toe aan de gedachten, het verlangen,
de heimwee en het verdriet
aan het verleden van de toekomst,
aan de cadans van de muziek
aan de bezitters van een ziel
aan de bezitters van een ziel.
eenschquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
een 120 mb lijntje van ziggo_!
kut bedrijf maar het internet is echt perfect
Ik vind het wel makkelijk. Al die domeinen kun je zelf planning maken en bijvoorbeeld bij sociaal (nu doen we echt iets) gaan we meehelpen in bejaardentehuis.) maar met kritisch verzinnen we gewoon wat en is het klaarquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:01 schreef justmattie het volgende:
[..]
Gelukkig slaan ze bij ons niet zó ver door
UPC bezorgt mij ook al 5 jaar probleemloos internetquote:
Dat dus.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:03 schreef Giertje het volgende:
ik weet niet eens wat voor internet ik heb
ik betaal het niet dus ik klaag niet
3 smiley postsquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:10 schreef justmattie het volgende:
Stonden hier niet allemaal kusjekroel en twittterberichten neit_!!
quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:10 schreef DeLuna het volgende:
KPN ligt er ook niet uit, maar hij doet het bij mij gewoon niet
Ja dat idee had ik ookquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:10 schreef justmattie het volgende:
Ja.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:10 schreef justmattie het volgende:
DOE HET NIET!!!quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:12 schreef Olle. het volgende:
heb ziggo aangevraagdwe zullen zien wat het wordt
succes, het aanvragen of wijzigen bij ziggo is een rampquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:12 schreef Olle. het volgende:
hahaquote:
doe het wel, ziggo is op de service na, gewoon heel erg goedquote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:12 schreef Olle. het volgende:
Toch leuk dat diegene het ook even vermeldquote:
Toen het nog @home was nooit problemen, nu het zigo is heel vaak storingen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
doe het wel, ziggo is op de service na, gewoon heel erg goed![]()
ik krijg door hun onkunde al heel lang korting en dat blijft ook gewoon zo
En dan? wat is dat?quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
3 smiley posts![]()
[..]
advanced system care even downloaden![]()
ntuurlijk ook installeren en laten draaien
Jij bent te wild voor mij op het moment.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:09 schreef Huppelmuts het volgende:
DW HIERKOMEN IK WIL SEKS MET JOU!!! NU!!
Nee want dat is postopkrikkenquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:14 schreef justmattie het volgende:
[..]
Toch leuk dat diegene het ook even vermeld
ziggo is niet alleen @home het zijn meer organisaties en dat levert ook de storingen opquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Toen het nog @home was nooit problemen, nu het zigo is heel vaak storingen.
Verdommequote:Op woensdag 9 juni 2010 20:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jij bent te wild voor mij op het moment.
we zullen zienquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:14 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ziggo![]()
Nog nooit problemen mee gehad.
Worm kom je ook barbeknoeien?quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:14 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ziggo![]()
Nog nooit problemen mee gehad.
Jawel maar dan achter de schermenquote:
ja muts, maar er is niks veranderd aan de infrastructuur dat is dezelfde als van @homequote:Op woensdag 9 juni 2010 20:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Toen het nog @home was nooit problemen, nu het zigo is heel vaak storingen.
quote:
Vanaf Zwolle mag je met mij meerijdenquote:
nu komt hij vast!quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vanaf Zwolle mag je met mij meerijden![]()
En dan toch zoveel problemenquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja muts, maar er is niks veranderd aan de infrastructuur dat is dezelfde als van @home
[..]
een programmaatje dat je pc schoonmaakt, beveiligd, hierdoor ook problemen oplost en dus sneller maakt
Er komen ook mensen uit zeeland dus limboland kan ook wel. Is btw maar 3 uur rijdenquote:
Maar mijn laptop is hartstikke snel, beveiligd, schoon en alles. Hij is nog niet zo oudquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja muts, maar er is niks veranderd aan de infrastructuur dat is dezelfde als van @home
[..]
een programmaatje dat je pc schoonmaakt, beveiligd, hierdoor ook problemen oplost en dus sneller maakt
doro het verhuizen krijg ik nu nog steeds korting 4 jaar laterquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dan toch zoveel problemenVerhuizen was ook crime. Dat duurde heel lang voor het goed ging
[..]
Er komen ook mensen uit zeeland dus limboland kan ook wel. Is btw maar 3 uur rijden
Leeuwarden is maar 1 uur 20 minuten zag ikquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dan toch zoveel problemenVerhuizen was ook crime. Dat duurde heel lang voor het goed ging
[..]
Er komen ook mensen uit zeeland dus limboland kan ook wel. Is btw maar 3 uur rijden
Wij kregen spookrekeningenquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
doro het verhuizen krijg ik nu nog steeds korting 4 jaar later
Dat denk ik ook ja!quote:
Ik rij in 1 uur naar DWquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:20 schreef justmattie het volgende:
[..]
Leeuwarden is maar 1 uur 20 minuten zag ik
gewoon ff doenquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:20 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Maar mijn laptop is hartstikke snel, beveiligd, schoon en alles. Hij is nog niet zo oudAlleen internet wil niet meer.
Ik wil worm wel meetenquote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Nee.quote:
OH WAT LEUK!!!!quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:21 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik zie net dat de bbq op 10 juli is. Dan kan ik sowieso niet, vrijgezellenfeest![]()
![]()
Via welke kant dan? Zwolle zekerquote:
Chantal, we kunnen bij Jim barbecuen dusquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
OH WAT LEUK!!!!
Krijgen we een fotoverslag van de bruiloft en alles daar omheen?
quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
OH WAT LEUK!!!!
Krijgen we een fotoverslag van de bruiloft en alles daar omheen?
Ik ook wel hoorquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil worm wel meeten![]()
Zullen we gewoon met de gehele incrowdudowusckliek naar hem toe gaan deze zomer?
Tof!quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:21 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik zie net dat de bbq op 10 juli is. Dan kan ik sowieso niet, vrijgezellenfeest![]()
![]()
Nee. Ik weiger om die 100km wegen te pakkenquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:22 schreef justmattie het volgende:
[..]
Via welke kant dan? Zwolle zeker
Dat is om voor mij, dus moet ik over die 100 km weg naar Emmen.
Hij heeft al wel vaker gezegd dat we welkom zijnquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ook wel hoorMaar dan moet ie ons maar uitnodigen
![]()
Leeuwarden moet Heerenveen zijn denk ikquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee. Ik weiger om die 100km wegen te pakken![]()
Ik rij vanaf Emmen naar De Wijk, dan meppel, leeuwarden, joure, sneek
geloof ik
Ik ben 2 dagen geleden geopereerd johquote:
Dit quote ik even voor het nageslacht, want volgens mij ben je een woordje vergeten.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:25 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Zolang ik me maar hoef te verkleden, dat ziet er altijd zo sneu uit
Kee, dan gaan we zeker even langsquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij heeft al wel vaker gezegd dat we welkom zijn![]()
Maar dan moeten we wel eigen bier meenemen
Heb je zulke vrienden dan?quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:25 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Zolang ik me maar hoef te verkleden, dat ziet er altijd zo sneu uit
Vrijgezellenfeest kan ook wel in Emmen. Ik wil dan wel je stripster spelen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:21 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dit quote ik even voor het nageslacht, want volgens mij ben je een woordje vergeten.
is heel goed mogelijk, heb al bier opquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:26 schreef justmattie het volgende:
[..]
Leeuwarden moet Heerenveen zijn denk ik?
Mijn nieuwe buurman stond nietsvermoedend te klussen in zijn huis toen kwamen er opeens 5 gasten met bivakmuts op langsgerend zo zn huis in en toen werd hij geblinddoekt en wel afgevoerdquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kee, dan gaan we zeker even langs
[..]
Heb je zulke vrienden dan?Komt vast goed joh
Het gaat om een leuke dag vind ik en daar hoort verkleden niet bij...
Ik heb laatst nog een vrijgezellenfeest gehad, was erg leuk en zonder verkledenZelfs de mannen hebben de vrijgezel niets geks aangetrokken, hij had alleen pas 5 minuten voor het begon door dat ie die dag z'n vrijgezellenfeest zou hebben, hij was compleet in de afleiding gestonken
Ik ga er nog over denken, op de snelweg kan ik tenminste 150 rijden en normaal inhalen. Dat is op die twee-baansweg naar Emmen kutquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
is heel goed mogelijk, heb al bier op
quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn nieuwe buurman stond nietsvermoedend te klussen in zijn huis toen kwamen er opeens 5 gasten met bivakmuts op langsgerend zo zn huis in en toen werd hij geblinddoekt en wel afgevoerd
Als ik die 3 keer heb gereden is het veel, gevaarlijke kutweg is hetquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:32 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik ga er nog over denken, op de snelweg kan ik tenminste 150 rijden en normaal inhalen. Dat is op die twee-baansweg naar Emmen kut
Ghehe ik heb ze nog geholpen en het was idd voor vrijgezellenfeestquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:43 schreef Panda72 het volgende:
[..]
jaahaa maar weet je wel zeker dat het voor een vrijgezellenfeest was misschien is buurman wel heel rijk en kwamen ze hem ontvoeren om losgeld te vragen![]()
Of hij heeft deze ontvoering zelluf in scene gezet omdat hij toch maar niet wil trouwen
quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe ik heb ze nog geholpen en het was idd voor vrijgezellenfeest
Jij bent idd heel spannendquote:
Nee ik schrok me rot want er stonden opeens gasten met bivakmutsen op voor mn tuinquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:47 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Cool en wist de hele straat ervan zodat iemand niet denkt dat het echt is en in paniek de politie belt?
Hihihi!quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij bent idd heel spannend![]()
[..]
Nee ik schrok me rot want er stonden opeens gasten met bivakmutsen op voor mn tuin
oeh ik zou echt gaan gillenquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Nee ik schrok me rot want er stonden opeens gasten met bivakmutsen op voor mn tuin
Ja dat is wel schrikken jaquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Ik ook *en ik kan heel hard gillen*quote:
bahquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:59 schreef LovelyLady het volgende:
Het is weer BLOED ZWEET EN TRAAAAAAAAAANEN tijd bij de buren
het enige mooie nr van hazesquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:59 schreef LovelyLady het volgende:
maak ze afquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:59 schreef LovelyLady het volgende:
Dat is beter dan mooi wark, de favo muziek van mijn burenquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:59 schreef LovelyLady het volgende:
dat is inderdaad een eerste klas ruk filmquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:01 schreef Panda72 het volgende:
Ik kijk met een schuin oog naar Daredevil wat een stomme film ik moest lachen om Ben Affleck die met 1 of ander vechtding zat te zwaaien en nu ook nu hij vechtscenes doet.
quote:
stelletje boerenquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is beter dan mooi wark, de favo muziek van mijn buren
ja ook wel eigenlijkquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:02 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik vind de vlieger ook een mooi nummer
quote:
vreselijkquote:
heb je mijn avontuur met het stemmen al gelezen?quote:
nee?quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
heb je mijn avontuur met het stemmen al gelezen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |