Ding is nu wegquote:Op donderdag 10 juni 2010 14:08 schreef Guard het volgende:
ik begrijp het nog steeds niet, maar ja dat zal wel zijn omdat ik zo'n fossiel ben...
Lekker duidelijke omschrijving ook? :pquote:Op donderdag 10 juni 2010 14:21 schreef Crazy-M het volgende:
Hmm collega krijgt sms van politie:
Vermist, vrouw met 2 kinderen.
Tips: 112
Niet naar politie bellen schijnbaar maar gelijk 112
http://www.brabantsdagbla(...)nderen-verdwenen.ecequote:Overspannen Tilburgse vrouw met kinderen verdwenen
donderdag 10 juni 2010 | 14:09 | Laatst bijgewerkt op: donderdag 10 juni 2010 | 14:12
Tekstgrootte
TILBURG De politie is dringend op zoek naar Vanessa van Daal. Deze 27-jarige Tilburgse vrouw is donderdagmiddag rond 12.30 uur in overspannen toestand vertrokken vanuit een woning aan de Bartokstraat in Tilburg-Noord.
Ze heeft haar twee kinderen (een vier maanden oud meisje en een jongen van tien jaar) meegenomen. Vanessa heeft een negroïde uiterlijk, was gekleed in een taupe blouse. Ze draagt een zwart vest en slippers. De vrouw is met haar kinderen weggereden in een grijze Ford Focus met kenteken XG-PX-22. Mensen die de Tilburgse vrouw en haar kinderen en/of de auto hebben gezien, worden dringend verzocht contact op te nemen met de politie op 0900-8844. De politie heeft op grote schaal een SMS-Alert over de verdwijning verstuurd.
als ik op het plaatje ga staan is mijn beeldscherm kapotquote:Op donderdag 10 juni 2010 13:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Er komt bij mij geen tekst naar voren als ik op het plaatje ga staan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zeg altijd maar zo, met drie wielen heb je nog geen auto.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:45 schreef aardappel het volgende:
[..]
als ik op het plaatje ga staan is mijn beeldscherm kapotIk moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
Ze had ook gezegd, kijk anders bij de eigenschappen van t plaatje. (rechter muisknop/ eigenschappen) En daar stond t ookquote:Op donderdag 10 juni 2010 13:57 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat ik géén tekst krijg als ik er op ga staan?
I.p.v. commentaar geven kan je het ook zelf zeggen of gewoon zwijgen.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:47 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
+ 1, maar pas nadat ik het twee keer gelezen had /fail.
Gezondheid.quote:
quote:
Zijn wij het nu weer met elkaar eensquote:Op donderdag 10 juni 2010 14:47 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
+ 1, maar pas nadat ik het twee keer gelezen had /fail.
In dat geval ga ik weer vrolijk terug verder met rellen..quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
[..]
Zijn wij het nu weer met elkaar eens
Al 2 dagen op rij, met zijn 3-en eens
pfft, stom kiddiequote:Op donderdag 10 juni 2010 14:51 schreef theKiD het volgende:
[..]
In dat geval ga ik weer vrolijk terug verder met rellen..
Je brommobiel? Ik snap niet dat je daar trots op kunt zijnquote:Op donderdag 10 juni 2010 14:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
pfft, stom kiddie
ik ga zo dat ding op 4 wielen is starten en terug richting tilburg scheuren
ach jah, hij is opgevoerd, dus kan 200 over de snelwegquote:Op donderdag 10 juni 2010 14:53 schreef theKiD het volgende:
[..]
Je brommobiel? Ik snap niet dat je daar trots op kunt zijn![]()
Geil, bergafwaarts, wind in de rug en kroeg in zicht?quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:57 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ach jah, hij is opgevoerd, dus kan 200 over de snelweg
Stoute Maria, eerst draagmoeder willen zijn en dan toch via Johanna dat kind willen erkennen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:37 schreef SpeCulaes het volgende:
Maria is zwanger van een kind. De zwangerschap is echter bedoeld om uitvoering te geven aan een draagmoederschapcontract ten behoeve van Linda. De eicel is echter afkomstig van Paula, de zus van Linda. Johanna, een vriendin van Maria, heeft weer met toestemming van Maria een notariële akte laten opmaken tot erkenning van het kind.
Wie is/zijn de juridische moeders?
Wat een kutvak dat personen- en familierecht...
yepquote:Op donderdag 10 juni 2010 15:12 schreef theKiD het volgende:
[..]
Geil, bergafwaarts, wind in de rug en kroeg in zicht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |