Ik zeg: Sokken!quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:53 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ik weet nog wel iets anders om over te praten; Messenga's project.
[..]
Ik ben een beetje inspiratieloos atm.. wie heeft er creatieve leuke ideeën?
Denk dat er weinig mensen zijn die op de PVV hebben gestemd om alleen dát, maar als je dat wel meegenomen zou hebben is het wel even zuur. Maar aan de andere kant: als alle partijen voor de verhoging van leeftijd zijn, dan is het gewoon lastig om als enige vol te blijven houden lijkt me? Ik weet zo even niet wie er voor en tegen waren overigens.quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:03 schreef Crazy-M het volgende:
Ok wie gestemt heeft op PVV ivm WAO leeftijd: U bent bedrogen
De PVV trekt nu al de stelling van de WAO in.
Maar alle andere partijen volgen wel compleet hun verkiezingsprogramma. En alleen bij Wilders is het reden om erover te gaan zeuren. Rightquote:Op donderdag 10 juni 2010 12:03 schreef Crazy-M het volgende:
Ok wie gestemt heeft op PVV ivm WAO leeftijd: U bent bedrogen
De PVV trekt nu al de stelling van de WAO in.
Nou ja die andere partijen laten niet binnen 12 uur na de uitslag al hun breekpunten vallen...quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:32 schreef Tegan het volgende:
[..]
Maar alle andere partijen volgen wel compleet hun verkiezingsprogramma. En alleen bij Wilders is het reden om erover te gaan zeuren. Right.
Dat zeg ik niet, maar hij is wel de enige die gelijk 180 graden draait, 8 uur na de uitslag zonder dat al benaderd isquote:Op donderdag 10 juni 2010 12:32 schreef Tegan het volgende:
[..]
Maar alle andere partijen volgen wel compleet hun verkiezingsprogramma. En alleen bij Wilders is het reden om erover te gaan zeuren. Right.
Lees de alt-tekst eens.quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:43 schreef automatic_ het volgende:
Guard, waarom heb jij een dino in je naam?
De alternatieve tekst voor het plaatje. Normaal zie je die als je op een plaatje blijft staan, anders in de eigenschappen van dat plaatje.quote:
Er komt bij mij geen tekst naar voren als ik op het plaatje ga staan.quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:47 schreef Tegan het volgende:
[..]
De alternatieve tekst voor het plaatje. Normaal zie je die als je op een plaatje blijft staan, anders in de eigenschappen van dat plaatje.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:43 schreef automatic_ het volgende:
Deze user gebruikt een fossiele layoutquote:Op donderdag 10 juni 2010 13:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Er komt bij mij geen tekst naar voren als ik op het plaatje ga staan.
Dus bij deze nog een keer:
[..]
quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:43 schreef automatic_ het volgende:
Hij gebruikt een fosiele Lay outquote:Op donderdag 10 juni 2010 13:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Er komt bij mij geen tekst naar voren als ik op het plaatje ga staan.
Dus bij deze nog een keer:
[..]
jij was sneller, ik was nog aan het zoekenquote:Op donderdag 10 juni 2010 13:50 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Deze user gebruikt een fossiele layout.
Ik zeg toch dat ik géén tekst krijg als ik er op ga staan?quote:
Dankje hetzusje vanquote:Op donderdag 10 juni 2010 13:50 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Deze user gebruikt een fossiele layout.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |