Tilburg of goirle ?quote:
Ow Tilburgquote:
Dan heb je idd geen waterquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:46 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ow Tilburg
Ik wil niet naar de macDonalds of zo moeten
uploading, niet spectaculair ofzoquote:
Mwoah, zo spectaculair zal het niet zijn...quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
uploading, niet spectaculair ofzo
Moet ik nu eignelijk terug gaan, nu staan er wat meer voertuigen gok ik
Zie je, geen zak aan, een beetje water over de weg, nothing to see people!quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:53 schreef Crazy-M het volgende:
Eerste paar fotos staan al op: http://www.brandweerspotters.nl/nieuws/55643/fotos
Deze fotos zijn niet door mij gemaakt. Deze echter wel:
[ afbeelding ]
en:
[ afbeelding ]
Deze sloot loopt onder de weg naar de 2de bufferzone van dat groengebied die nu dus ook langzaam onder water loopt
inderdaad, had ook zoiets van: Ik draai om. wist ik tenminste wat er aan de hand was en waar rekening mee te houdenquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:54 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Zie je, geen zak aan, een beetje water over de weg, nothing to see people!
Ow neequote:Op woensdag 9 juni 2010 19:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dan heb je idd geen water
Net zoals de rest van tilburg en goirle
Wat dan? Dat je niet moet gaan zitten schijten met de hele familie?quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
inderdaad, had ook zoiets van: Ik draai om. wist ik tenminste wat er aan de hand was en waar rekening mee te houden
Uit de kraan bedoel ik!quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:57 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Hoi, dan moet je naar de Albert Heijn, Jumbo, C1000 of het tankstation!
Het is rond 23.30 verholpen, dus als je wilt koken of thee wilt drinken, dan welquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:58 schreef oompaloompa het volgende:
is het slim om naar de supermarkt te fietsen voor extra water of kan dit snel verholpen worden denken jullie? (ik ben echt clueless sorry ^^ )
Verwachting is tot 23:30quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:58 schreef oompaloompa het volgende:
is het slim om naar de supermarkt te fietsen voor extra water of kan dit snel verholpen worden denken jullie? (ik ben echt clueless sorry ^^ )
quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:59 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Het is rond 23.30 verholpen, dus als je wilt koken of thee wilt drinken, dan wel
Bedankt voor de infoquote:
Dan even deodouchen... Of anders naar zwembadquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:03 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
[..]
Bedankt voor de info
Nja koken & koffie & thee zou wel fijn zijn. Maar ben ook extreem wezen sporten & moet nog douchen dus voor mijn medemens is het ook wel fijn als ik wat water te pakken krijg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |