True.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:45 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Ik heb er persoonlijk geen enkele moeite mee, het tikt lekker vlot en eventuele fouten worden vanzelf perfect verbeterd
als je hem een kwart slag draait zodat hij ligt krijg je een groter toetsenbord.... tikt imo sneller dan een fysiek qwerty toetsenbordquote:Op maandag 14 juni 2010 21:39 schreef Warrick21 het volgende:
even tussendoor. ik wil deze week nog de HTC Desire gaan halen. Alleen heb ik nu een telefoon met een QWERTY toetsenbord, wat lekker werkt. Maar hoe zit het met lange texten sturen op de desire met een virtueel toetsenbord?
Touch screen keyboards zijn intens kut.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:48 schreef Salatrel het volgende:
[..]
als je hem een kwart slag draait zodat hij ligt krijg je een groter toetsenbord.... tikt imo sneller dan een fysiek qwerty toetsenbord
Bovendien, als je vaak mistypt weet hij meestal toch het goede woord te breienquote:Op maandag 14 juni 2010 21:48 schreef Salatrel het volgende:
[..]
als je hem een kwart slag draait zodat hij ligt krijg je een groter toetsenbord.... tikt imo sneller dan een fysiek qwerty toetsenbord
heb je hem wel gecalibreerd dan? ik heb er totaal geen moeite mee namelijkquote:Op maandag 14 juni 2010 21:49 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Touch screen keyboards zijn intens kut.
Enige min puntje aan de Desire wat mij betreft
Hier was ik ook bang voor met mijn overstap vanaf de tytn II, maar nadat ik het toestel zaterdag ontvangen heb kon ik echt binnen een paar uur met een redelijk vlot tempo typen.. valt me 100% meequote:Op maandag 14 juni 2010 21:39 schreef Warrick21 het volgende:
even tussendoor. ik wil deze week nog de HTC Desire gaan halen. Alleen heb ik nu een telefoon met een QWERTY toetsenbord, wat lekker werkt. Maar hoe zit het met lange texten sturen op de desire met een virtueel toetsenbord?
probere eens >quote:Op maandag 14 juni 2010 21:47 schreef Marco001 het volgende:
ppfff, krijg geen hsdpa op mijn Desire met Vodafone... Terwijl ik alles precies zo doe als op vodafone.nl staat..
top! vooral sinds me huidige phone een tytn II achtige phone is. alleen branded.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:00 schreef tijntjethf het volgende:
[..]
Hier was ik ook bang voor met mijn overstap vanaf de tytn II, maar nadat ik het toestel zaterdag ontvangen heb kon ik echt binnen een paar uur met een redelijk vlot tempo typen.. valt me 100% mee
dat is een welbekende vertaalfout.quote:Op maandag 14 juni 2010 23:49 schreef HAL9000S het volgende:
Werken jullie ook nog met 2.1 update 1? M'n desire zegt bij controleren sofwareversie dat er updates beschikbaar zijn op de telefoon, geen idee hoe ik dat moet initiëren....
'Great audio outputquote:Op maandag 14 juni 2010 21:38 schreef duv3l het volgende:
[..]
Hoor je daar ook al verschil in met gewone (¤30) oordopjes?
Ik heb die update al een tijdje binnen, ook Telfort via KPN dus daar zal het niet aan liggen lijkt me.quote:
gister een beetje nog zitten kloten, oa standaard meuk herstellen en nu doet hij het goed.quote:Op maandag 14 juni 2010 23:39 schreef wicked-j het volgende:
[..]
probere eens >
instelling
draadloos en netwerkern
mobile netwerken
namen toegangspunten
en dan Menu > standaard
hij haalt dan de goede instellingen op.
werkt dat niet...
verwijder eens alles gewoon van vodafone en doe eens een soft reset, hij haalt dan automatisch de instellingen op. werkte bij mij perfect
Hoe calibreer je ? want ik tik ook bijna altijd per ongeluk op de . ipv de spatiequote:Op maandag 14 juni 2010 21:55 schreef Salatrel het volgende:
[..]
heb je hem wel gecalibreerd dan? ik heb er totaal geen moeite mee namelijk
Instellingen - taal en toestenbord - touch input - tekstinvoer - IJkhulpmiddelquote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:56 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Hoe calibreer je ? want ik tik ook bijna altijd per ongeluk op de . ipv de spatie
Hier ook en ik heb 'm nu al wekenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:56 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Hoe calibreer je ? want ik tik ook bijna altijd per ongeluk op de . ipv de spatie
Nou ik heb em gekalibreerd. Eens kijken of dat wat verhelptquote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:58 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Instellingen - taal en toestenbord - touch input - tekstinvoer - IJkhulpmiddel
fijn dat het weer werktquote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:36 schreef Marco001 het volgende:
[..]
gister een beetje nog zitten kloten, oa standaard meuk herstellen en nu doet hij het goed.![]()
Hoe zit dat trouwens met het buitenland? Ik hoor mensen zeggen dat de Desire dan automatisch de internetconnectie uitschakeld?
hmmzz, in Delfzijl(waar ik woon) haal ik gewoon HSDPA, maar op stage in Groningen 3G dus 40 kb/s...![]()
Zal wel te maken hebben met dat ik hier in een kelder zit? Want Hi heeft hier wel gewoon normale HSDPA verbinding, dus dat is een beetje raar..
HSDPA is niet de standaard G die boven in de bar staat? (En te contreleren is mbt APNdroid?)quote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:36 schreef Marco001 het volgende:
[..]
...
hmmzz, in Delfzijl(waar ik woon) haal ik gewoon HSDPA, maar op stage in Groningen 3G dus 40 kb/s...![]()
Zal wel te maken hebben met dat ik hier in een kelder zit? Want Hi heeft hier wel gewoon normale HSDPA verbinding, dus dat is een beetje raar..
G staat voor GSM en dan is de verbinding echt retetraag. Het valt mij op dat ik nagenoeg altijd 3G verbinding hebt en maar sporadisch 'H' (van HSDPA) dus.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:53 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
HSDPA is niet de standaard G die boven in de bar staat? (En te contreleren is mbt APNdroid?)
Hier zie ik ook alleen maar de G en nooit de H, wtf? Al zit ik meestal op wifi en heb G/H dus uit.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:00 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
G staat voor GSM en dan is de verbinding echt retetraag. Het valt mij op dat ik nagenoeg altijd 3G verbinding hebt en maar sporadisch 'H' (van HSDPA) dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |