abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 11 juni 2010 @ 21:30:40 #101
10710 gday
propria cures
pi_82685412
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 14:17 schreef Ps2K het volgende:
Is het trouwens ook mogelijk om het scherm te locken en unlocken met een andere knop? Dat met de power buton werkt niet zo fijn imo
Ik kan mijn Desire unlocken met de power-knop (handig als ie in z'n hoesje zit en ik ff gauw wil kijken of ik een sms/mailtje heb), maar ook door 2 keer de menu-knop in te drukken. Om dat voor elkaar te krijgen moet je Desire wel geroot zijn omdat je dan systeembestanden moet aanpassen. Mocht je dat willen, dan kun je hier kijken:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=683902
A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfréd Rényi (1921-1970)
Weak coffee is only fit for lemmas. - Pál Turán (1910-1976)
pi_82686533
ik ben continu mijn mobiele internet kwijt.. kan nie zeggen of hte nou aan vodafone ligt of aan mijn tel.
ik had juice defender zo ingesteld dat bij scherm uit hij om het half uur op internet ging voor mail etc. scherm aan was gewoon internet aan. sinds gister ofzo kreeg ik geen internet terug, alleen met een reset had ik daarna meteen hsdpa. in de loop van de dag viel hij weer weg. gister een harde reset gegeven maar heeft ook niet geholpen. had ondertussen juice defender wat soepeler ingesteld (continu internet aan). net juice defender eraf gegooid maar nog steeds geen internet hier.

meer mensen die problemen hebben met vodafone?
------------_--------
  vrijdag 11 juni 2010 @ 22:04:20 #103
10710 gday
propria cures
pi_82687220
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 21:52 schreef wicked-j het volgende:
ik ben continu mijn mobiele internet kwijt.. kan nie zeggen of hte nou aan vodafone ligt of aan mijn tel.
ik had juice defender zo ingesteld dat bij scherm uit hij om het half uur op internet ging voor mail etc. scherm aan was gewoon internet aan. sinds gister ofzo kreeg ik geen internet terug, alleen met een reset had ik daarna meteen hsdpa. in de loop van de dag viel hij weer weg. gister een harde reset gegeven maar heeft ook niet geholpen. had ondertussen juice defender wat soepeler ingesteld (continu internet aan). net juice defender eraf gegooid maar nog steeds geen internet hier.

meer mensen die problemen hebben met vodafone?
Juice Defender werkt heel slecht samen met de HTC Desire. Ik heb zelf ook Vodafone en heb geen problemen. Ik had ze alleen toen ik Juice Defender een tijdje probeerde.
A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfréd Rényi (1921-1970)
Weak coffee is only fit for lemmas. - Pál Turán (1910-1976)
pi_82688004
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 21:27 schreef gday het volgende:

[..]

Wees wel voorzichtig met die .nomedia-files:
http://code.google.com/p/android/issues/detail?id=3692
Ohw! Goed dat je het zegt. Ik heb hem nu in de map van navigatie gezet. Geen idee of daar plaatjes in stonden, maar nu zijn ze iig weg. Even kijken waar ik de bronbestanden heb.
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_82689649
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 18:16 schreef lekzzz het volgende:
Mijn Nav spreekt niet
mijne wel

heb het vandaag effe geprobeerd en het werkt prima, alleen zit het poller gebied in den haag centrum er (nog) niet in verwerkt
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  vrijdag 11 juni 2010 @ 23:09:40 #106
262133 Laviathan
...Sworn to the Dark...
pi_82690560
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 09:08 schreef Dacide het volgende:
de diamond 2 had ook een glazen plaat zover ik weet.
Nope, de Diamand 2 had een dubbel gelaagd resistief touchscreen
de Desire is capacitief met een glazen plaat.
Rig: Intel Core i7 8700k & EVGA Nvidia GeForce GTX1080FTW2 powered || Accessorized by the cult of Razer
pi_82691479
we zullen het eens aankijken. juice defender is opzich wel een hele mooie app als het zijn werk goed deed...

is er een app die automatisch met wifi verbind zodra ik in het bereik kom van een bekende ssid ? dus ik kom thuis en mijn wifi gaat aan.. daar gebruikte ik juice defender voornamenlijk voor.
------------_--------
pi_82692148
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 23:30 schreef wicked-j het volgende:
we zullen het eens aankijken. juice defender is opzich wel een hele mooie app als het zijn werk goed deed...

is er een app die automatisch met wifi verbind zodra ik in het bereik kom van een bekende ssid ? dus ik kom thuis en mijn wifi gaat aan.. daar gebruikte ik juice defender voornamenlijk voor.
Dat doet ie standaard al hoor, zodra hij binnen bereik van een bekende Wifi komt drukt hij de mobiel netwerk weg en gaat internet voortaan via de wifi totdat je buiten bereik ben.
pi_82692590
Nog niet kunnen testen ofzo, maar hoe reageerde hij dan als ik thuis wegrij. Gaat de WiFi dan ook echt uit?
------------_--------
pi_82692698
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 23:09 schreef Laviathan het volgende:

[..]

Nope, de Diamand 2 had een dubbel gelaagd resistief touchscreen
de Desire is capacitief met een glazen plaat.
Hoe blij ik vorig jaar was met die tel... van de week helemaal vervloeken! Met een pennetje typen :s en logica 0 zit alles in elkaar. Maar ja ik heb er een jaar lang mee kunnen bellen en spelen
------------_--------
  vrijdag 11 juni 2010 @ 23:57:31 #111
57586 Bananenman
-----------
pi_82692725
Desire
  vrijdag 11 juni 2010 @ 23:59:49 #112
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_82692834
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 23:54 schreef wicked-j het volgende:
Nog niet kunnen testen ofzo, maar hoe reageerde hij dan als ik thuis wegrij. Gaat de WiFi dan ook echt uit?
Zou zo moeten zijn, maar imo trekt WiFi echt een bak stroom. En volgens mij gaat het op de Desire nooit helemaal uit maar blijft ie zwak zoekende. Hebben ze bij HTC nog niet echt voor elkaar imo.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  zaterdag 12 juni 2010 @ 00:10:17 #113
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_82693329
Bij mij gaat ie anders altijd wel uit.
Het ligt er aan hoe vaak hij synchroniseert met bepaalde toepassingen/widgets volgens mij
pi_82693453
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 19:07 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Op de Desire komt het voor 90% in de buurt. En Flash ondersteuning

Je kan zelfs Dumpert ( ) kijken op je telepwn
Super

Hoop hem morgen eindelijk eens binnen te krijgen, maar zit op zolder. Dus zal ik het wel weer niet horen :/
quote:
Handig
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  zaterdag 12 juni 2010 @ 00:32:07 #115
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_82694188
Ik kan deze aanraden!

http://www.androidplanet.(...)-je-android-toestel/

Veel receptjes e.d.
  zaterdag 12 juni 2010 @ 10:32:54 #116
160987 abruzzese
Veel geld veel vrijheid
pi_82699278
De HTC Desire is momenteel het beste wat je kunt krijgen ( buiten de I-Phone dan wel ) van smartphone en vorig jaar was dat de HTC Hero ( als ik mij niet vergist ) .
Maar hoelang blijft de HTC Desire populair ?
Blijft besturingsysteem OS Android ontwikkelingen groeien of komt straks Windows Mobile 7 uit die nog beter gaat worden ?
Dat is het risico als je tegenwoordig een smartphone los koopt ter waard van ¤450 en na een half jaar sterk verouderd is .
Ik vind het een zeer moeilijke keuze en daarom mij misschien bedenk en ik nog 1 jaar in bezit blijft met mijn vetrouwde Samsung Jét .
Hardlopen is mijn grote passie en loop ongeveer 3000 KM per jaar
  zaterdag 12 juni 2010 @ 10:45:32 #117
87334 lekzzz
It's not easy being green
pi_82699603
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 00:32 schreef Blinker het volgende:
Ik kan deze aanraden!

http://www.androidplanet.(...)-je-android-toestel/

Veel receptjes e.d.
Appie rules, handig dat je ook kan kijken wat je allemaal gekocht hebt en de route in de winkel zelfs kan bepalen.
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 10:32 schreef abruzzese het volgende:
De HTC Desire is momenteel het beste wat je kunt krijgen ( buiten de I-Phone dan wel ) van smartphone en vorig jaar was dat de HTC Hero ( als ik mij niet vergist ) .
Blijft besturingsysteem OS Android ontwikkelingen groeien of komt straks Windows Mobile 7 uit die nog beter gaat worden ?
Dat is het risico als je tegenwoordig een smartphone los koopt ter waard van ¤450 en na een half jaar sterk verouderd is .
Ik vind het een zeer moeilijke keuze en daarom mij misschien bedenk en ik nog 1 jaar in bezit blijft met mijn vetrouwde Samsung Jét .
Ben het er niet mee eens dat je zegt dat de Desire niet beter is dan de iPhone. Vrienden van mij hebben een iPhone en staan te kwijlen als ze naar mijn mooie Amoled scherm kijken
Xiaomi Mi-2 16GB/JB 4.1.1
pi_82700887
quote:
Ten eerste is de iPhone niet beter dan de Desire.
Verder is Android OS van Google, dus ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken over verdere ontwikkeling. WM7 kan misschien wel (totdat er een nieuwe Android update komt) beter zijn, maar het komt gewoon te laat om interessant te worden qua apps en dat soort dingen. Daarnaast is het nog afwachten of er fatsoenlijke telefoons met WM7 komen, want nu HTC ook Android-verslaafd is, zijn ze volgens mij hun grootste markt al kwijt..
  zaterdag 12 juni 2010 @ 11:54:06 #119
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_82701230
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 11:39 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Verder is Android OS van Google, dus ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken over verdere ontwikkeling. WM7 kan misschien wel (totdat er een nieuwe Android update komt) beter zijn, maar het komt gewoon te laat om interessant te worden qua apps en dat soort dingen. Daarnaast is het nog afwachten of er fatsoenlijke telefoons met WM7 komen, want nu HTC ook Android-verslaafd is, zijn ze volgens mij hun grootste markt al kwijt..
Nee, HTC MOET toestellen uitbrengen met Windows. Contractueel zo vastgelegd. Dus HTC gaat hier mee verder en de geruchten zijn dat er al een sloot toestellen klaarliggen.

En het contract zegt ook, installeer je geen Windows, maar Android, dan krijgen wij een percentage per verkocht toestel. En dat is nu ook gaande.

Dus Windows gaat er wel komen.
quote:
De iPhone is hardwarematig al verouderd als ze 'm aankondigen. Alleen wat Apple heel goed doet, is met hun OS (OS X aangepast voor de iPhone) gebruikmaken van die hardware. Daarom loopt het soms net ff wat soepeler. Android is een OS wat je op ieder toestel kunt zetten welke je als fabrikant zou maken. En op datzelfde toestel kun je waarschijnlijk ook Windows draaien. Dus echt optimaal is het niet.

Maar dat de iPhone nu een 1Ghz cpu heeft geloof ik, is natuurlijk niet nieuw. Een jaar geleden lagen er al telefoons in de winkels met een 1Ghz CPU.

http://www.gsmarena.com/toshiba_tg01-2662.php

1,5 jaar geleden aangekondigd en sinds een jaar verkrijgbaar. Wel een Snapdraggon en geen Cortex, maar het gaat even om de beeldvorming.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  zaterdag 12 juni 2010 @ 11:54:28 #120
87334 lekzzz
It's not easy being green
pi_82701243
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 11:39 schreef Ireyon het volgende:

[..]

idd, Microsoft kennende komen ze altijd een beetje als mosterd na de maaltijd.
Xiaomi Mi-2 16GB/JB 4.1.1
pi_82701351
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 11:54 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Nee, HTC MOET toestellen uitbrengen met Windows. Contractueel zo vastgelegd. Dus HTC gaat hier mee verder en de geruchten zijn dat er al een sloot toestellen klaarliggen.

En het contract zegt ook, installeer je geen Windows, maar Android, dan krijgen wij een percentage per verkocht toestel. En dat is nu ook gaande.

Dus Windows gaat er wel komen.
Ah dat wist ik niet. Tot wanneer loopt dat contract dan? Want het wil toch wel wat zeggen dat HTC nu liever een lading Android telefoons met bijbehorende "boete" verkoopt, 't lijkt me dat ze zo'n contract dan zelf ook niet fijn vinden..
  zaterdag 12 juni 2010 @ 12:00:59 #122
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_82701436
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 11:58 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Ah dat wist ik niet. Tot wanneer loopt dat contract dan? Want het wil toch wel wat zeggen dat HTC nu liever een lading Android telefoons met bijbehorende "boete" verkoopt, 't lijkt me dat ze zo'n contract dan zelf ook niet fijn vinden..
Markt is voorlopig aardig verzadigt met Windows toestellen (voor de zakelijke markt). Er is nog zoveel voorraad dat ik zelfs KPN nu reclame zie maken voor de Touch Pro (1+ jaar oud toestel).

WM heeft gewoon een vast marktaandeel en fabrikanten blijven goed verkopende toestellen gewoon bouwen. Alleen merken wij dat niet, omdat wij met z'n allen liever een toestel testen met Android 2.1 en klagen over updates, terwijl WM staat als een huis.

http://techworld.nl/techn(...)ft-voor-android.html

Ga je verder zoeken, dan lees je ook dat HTC feitelijk ook toestellen moet voorzien van Windows.
  zaterdag 12 juni 2010 @ 15:27:02 #123
159979 G.Fawkes
Libera eas de ore leonis!
pi_82708595
Ik heb sinds gisteren een desire en ben er ook zeer tevreden mee. Enige wat Ik jammer vind is de batterijduur. Zijn er sterkere batterijen op de markt?
  zaterdag 12 juni 2010 @ 20:27:58 #124
262133 Laviathan
...Sworn to the Dark...
pi_82718976
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 15:27 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik heb sinds gisteren een desire en ben er ook zeer tevreden mee. Enige wat Ik jammer vind is de batterijduur. Zijn er sterkere batterijen op de markt?
Ja, je kan een aftermarket battery bijvoorbeeld vinden op Ebay (+nieuwe cover)
Rig: Intel Core i7 8700k & EVGA Nvidia GeForce GTX1080FTW2 powered || Accessorized by the cult of Razer
pi_82719793
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 15:27 schreef G.Fawkes het volgende:
Sinds gisteren, en nu al ontevreden over de batterij ?
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')