start je wel op via de navigatie app of start je gelijk google maps op?quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:00 schreef lekzzz het volgende:
Heb vandaag naar m'n werk gereden en helemaal niets om de weg te vertellen
Ik start via de navigatie app, dat blauwe dingetjequote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:14 schreef Salatrel het volgende:
[..]
start je wel op via de navigatie app of start je gelijk google maps op?
Ik neem aan dat hij wel Text-to-speech heeft geïnstalleerd? Dat is namelijk wel nodig, als je die melding een keer hebt weggeklikt zonder te installeren (of de installatie failed) dan heb je het nml. ook nietquote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:08 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Heb je hem in 3d of in 2D mode ? Het kan zijn dat de spraak er alleen is in 3D mode.
Met 3D bedoel ik dat je zo'n beetje schuin van boven kijkt met de weg mee ipv loodrecht van boven
Na een paar dagen ben je daar wel aan gewend tochquote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:41 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij wel Text-to-speech heeft geïnstalleerd? Dat is namelijk wel nodig, als je die melding een keer hebt weggeklikt zonder te installeren (of de installatie failed) dan heb je het nml. ook niet
En hoe krijg je het dan terug? Is het één van de vele TTS apps in de market?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:41 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij wel Text-to-speech heeft geïnstalleerd? Dat is namelijk wel nodig, als je die melding een keer hebt weggeklikt zonder te installeren (of de installatie failed) dan heb je het nml. ook niet
Market -> apps -> helemaal naar onderen scrollen -> software libraries kiezen ->quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:59 schreef Ireyon het volgende:
[..]
En hoe krijg je het dan terug? Is het één van de vele TTS apps in de market?
Oeh, die moet ik ook nog hebben!quote:
Moet je wel je rabofoonnummer hebben. MOest ik speciaal aanvragen, duurde 2 a 3 dagen.quote:
--------------------------------------------------------------------quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:27 schreef gday het volgende:
[..]
Wees wel voorzichtig met die .nomedia-files:
http://code.google.com/p/android/issues/detail?id=3692
Dat duurt helaas nog even ja. Maar met een beetje geluk kan je dan ook al gelijk met de nieuwe Android versie gaan spelen. Daar zitten geen wereldschokkende verbeteringen in, maar hij zou er nóg sneller van worden.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:00 schreef abruzzese het volgende:
Ik heb momenteel nog een Samsung Jét met een contract tot en met Februari 2011 bij Vodafone .
Ik heb al veel gelezen en filmpjes gezien van de HTC Legend en de populaire HTC Desire met Android 2.1
Maar alleen van mijn computer deze reviews bekijken en lezen is nog lang niet alles en zo ben ik deze week naar de Vodafone winkel te Maastricht geweest waar ik de HTC Legend kon uitproberen en ik begon gelijk heel nieuwschierig met het internetten .
Echt ongelooflijk vond ik dat hoe deze android zo gebruiksvriendelijk is met internetten en ook dat inzoomen zodat de tekst bijna altijd aanpast op het scherm .
Ook velen internetsites krijg je moeiteloos geopend en werken prima en zo soepel tegenover mijn Samsung Jét .
Alleen het internetten is zo,n groot verschil met mijn Samsung Jét versus HTC Legend en zo kun je zien wat er in een jaar veranderd in techniek met Smartphone,s .
Jammer genoeg hadden ze de HTC Desire niet op voorraad en kon ik deze ook niet uitproberen .
Nu kan ik pas in September 2010 mijn contract verlengen en dan eens kijken of ik deze HTC Desire met contract kan bestellen .
Los smartphones kopen is toch wel een duur grapje want dan kom je toch wel op zo,n ¤420,00 .
Dus moet ik toch afwachten
Die Jet is dan ook niet gepositioneerd als een smartphone, maar meer als een gimmick. Leuk speelgoed, maar verre van gebruiksvriendelijk. Dat is Samsung. Net als LG. Hun UI/OS is echt lachwekkend slecht. Keer op keer. Maar men koopt dergelijke toestellen omdat ze leuk uitzien (en dan zien ze ook). Maar het zijn stuk voor stuk baggertoestellen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:00 schreef abruzzese het volgende:
Ik heb momenteel nog een Samsung Jét met een contract tot en met Februari 2011 bij Vodafone .
Ik heb al veel gelezen en filmpjes gezien van de HTC Legend en de populaire HTC Desire met Android 2.1
Maar alleen van mijn computer deze reviews bekijken en lezen is nog lang niet alles en zo ben ik deze week naar de Vodafone winkel te Maastricht geweest waar ik de HTC Legend kon uitproberen en ik begon gelijk heel nieuwschierig met het internetten .
Echt ongelooflijk vond ik dat hoe deze android zo gebruiksvriendelijk is met internetten en ook dat inzoomen zodat de tekst bijna altijd aanpast op het scherm .
Ook velen internetsites krijg je moeiteloos geopend en werken prima en zo soepel tegenover mijn Samsung Jét .
Alleen het internetten is zo,n groot verschil met mijn Samsung Jét versus HTC Legend en zo kun je zien wat er in een jaar veranderd in techniek met Smartphone,s .
Jammer genoeg hadden ze de HTC Desire niet op voorraad en kon ik deze ook niet uitproberen .
Nu kan ik pas in September 2010 mijn contract verlengen en dan eens kijken of ik deze HTC Desire met contract kan bestellen .
Los smartphones kopen is toch wel een duur grapje want dan kom je toch wel op zo,n ¤420,00 .
Dus moet ik toch afwachten
Vooral dat internet is voor mij punt, ik moet de desire nog steeds binnen krijgen, maar op een iphone werkt internet zo lekker vind ikquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:01 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Die Jet is dan ook niet gepositioneerd als een smartphone, maar meer als een gimmick. Leuk speelgoed, maar verre van gebruiksvriendelijk. Dat is Samsung. Net als LG. Hun UI/OS is echt lachwekkend slecht. Keer op keer. Maar men koopt dergelijke toestellen omdat ze leuk uitzien (en dan zien ze ook). Maar het zijn stuk voor stuk baggertoestellen.
En dat inzoomen enzo kon jaren geleden al, alleen passen de fabrikanten het nu pas toe door de hete adem van oa Apple met z'n iPhone (waar dat echt goddelijk op gaat).
En september zitten ze bij HTC al een genratie of 2 verder. Dus dan is die Desire al lang niet interessant meer. Denk aan 1.5Ghz+ processoren, super AMOLED schermen.. Bedenk het maar.
Op de Desire komt het voor 90% in de buurt. En Flash ondersteuningquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Vooral dat internet is voor mij punt, ik moet de desire nog steeds binnen krijgen, maar op een iphone werkt internet zo lekker vind ik
Heb hem wel gewoon los gekocht, kan ik als ik wil nog eens overstappen van provider als het me niet bevalt. Kost wat maar al met al haal ik het wel eruit.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:01 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Die Jet is dan ook niet gepositioneerd als een smartphone, maar meer als een gimmick. Leuk speelgoed, maar verre van gebruiksvriendelijk. Dat is Samsung. Net als LG. Hun UI/OS is echt lachwekkend slecht. Keer op keer. Maar men koopt dergelijke toestellen omdat ze leuk uitzien (en dan zien ze ook). Maar het zijn stuk voor stuk baggertoestellen.
En dat inzoomen enzo kon jaren geleden al, alleen passen de fabrikanten het nu pas toe door de hete adem van oa Apple met z'n iPhone (waar dat echt goddelijk op gaat).
En september zitten ze bij HTC al een genratie of 2 verder. Dus dan is die Desire al lang niet interessant meer. Denk aan 1.5Ghz+ processoren, super AMOLED schermen.. Bedenk het maar.
Doe ik ook al een jaar of 10.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:08 schreef lekzzz het volgende:
[..]
Heb hem wel gewoon los gekocht, kan ik als ik wil nog eens overstappen van provider als het me niet bevalt. Kost wat maar al met al haal ik het wel eruit.
Wees wel voorzichtig met die .nomedia-files:quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:13 schreef DaFrenk het volgende:
Nog een tip voor diegene die ook last hebben van de navigatie geluiden die in je media player voorbij komen: zet in de map van de navigatie op je SD kaart een bestandje ".nomedia". Na een reboot horen die geluiden niet meer voor te komen in alle spelers.
Voor meer info: http://androinica.com/200(...)droid-media-players/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |