Ah gut, het zit je wel hoog he dat jij 3 dagen lang je BHtje omhoudt? Vies wijfquote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:47 schreef Stali het volgende:
[..]
\
Ga naar dat andere topic van je. Maar daar red je het kennelijk niet omdat je hier schaamteloos en wanhopig aan het jasje van Dr.Nikita staat te sjorren of ze je alsjeblieft wilt komen helpen..
Wat je uitkraamt slaat gewoon helemaal nergens op.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:00 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Ah gut, het zit je wel hoog he dat jij 3 dagen lang je BHtje omhoudt? Vies wijf
Wilders zit over 4 jaar op hetzelfde niveau als zijn vrouwelijke evenknie in deze verkiezingen.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:04 schreef Stali het volgende:
als fervent Wildersaanhanger weet je precies wat dit betekent.
Dit is ook mijn land, en ook mijn forum. Als je dit niet bevalt rot jij maar lekker op.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:04 schreef Stali het volgende:
[..]
Wat je uitkraamt slaat gewoon helemaal nergens op.
Je hoort sowieso niet thuis in dit topic en als fervent Wildersaanhanger weet je precies wat dit betekent.
Ow wacht, heeft er al eens iemand tegen je vertelt dat je een narcistische, egocentrische beperkte en irritante kutuser bent?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:57 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Dit is ook mijn land, en ook mijn forum. Als je dit niet bevalt rot jij maar lekker op.
Nog niet, je bent de eerste.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 01:04 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ow wacht, heeft er al eens iemand tegen je vertelt dat je een narcistische, egocentrische beperkte en irritante kutuser bent?
Lekker he? Troll spelen?quote:
Het is je op een beleefde manier al talloze keren verteld.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |