Oh, je communiceeert niet alleen met je vriend naast je op de bank via Fok! maar ook met cartoontjes mvr, hoogopgelijde? (Ja, met ij in de laatste lettergreep, speciaal voor jou)quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:09 schreef Stali het volgende:
[..]
Oh en zie de huillachsmiley. Dat heet zelfspot met je Dr.Nikita.
Wat is jouw fixatie met Ryan3 eigenlijk? Ik heb echt een heel eigen postgeschiedenis, madam.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:21 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Oh, je communiceeert niet alleen met je vriend naast je op de bank via Fok! maar ook met cartoontjes mvr, hoogopgelijde? (Ja, met ij in de laatste lettergreep, speciaal voor jou)
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:25 schreef Gillette_M5 het volgende:
Dr.Nikita, ik mis je hier eigenlijk.
Waarom de Islam een potentiële dreiging is voor Nederland.
Kijk, het is heel simpel. Je vriendje roddelt telkens weer als een oud wijf uit het plaatselijke breiclubje over users. Dan nog een keer mij in een topic waar ik niet eens heb gepost insinueren dat ik terroristisch ben. Hoogst onbeschoft die vent van je.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:24 schreef Stali het volgende:
[..]
Wat is jouw fixatie met Ryan3 eigenlijk?
Fijn voor je.quote:Ik heb echt een heel eigen postgeschiedenis, madam.
Smileysquote:En wat bedoel je met cartoontjes? Met alle respect, ik begrijp werkelijk niet wat je bedoeld..
Morgen misschien, heb ook een gezin.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:25 schreef Gillette_M5 het volgende:
Dr.Nikita, ik mis je hier eigenlijk.
Waarom de Islam een potentiële dreiging is voor Nederland.
Dat jij Ryan niet kan uitstaan dat is toch echt jouw probleem en niet het mijne. En de pot verwijt de ketel dat-ie zwart ziet want jij loopt zelfs over mij te lullen in topics waarin ik niet eens post.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:36 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Kijk, het is heel simpel. Je vriendje roddelt telkens weer als een oud wijf uit het plaatselijke breiclubje over users. Dan nog een keer mij in een topic waar ik niet eens heb gepost insinueren dat ik terroristisch ben. Hoogst onbeschoft die vent van je.
[..]
Fijn voor je.
[..]
Smileys
Voor zo'n discussie over de islam mag je inderdaad wat tijd inruimen ja.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:37 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Morgen misschien, heb ook een gezin.
Ah. Dus om even in politieke termen te spreken, asielzoeker dat enkele maanden in NL is, Nederlands praat, werkt, en iets bijdraagt aan dit land is inwoner 295831 van dit land en mag niet oordelen over inwoner 136 omdat hij er net iets langer woont? Begrijp ik dit goed?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:00 schreef Beregd het volgende:
[..]
daar kun jij, nummer 295831, echt niet over oordelen.
nee, je begrijpt het niet zo goed.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:21 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Ah. Dus om even in politieke termen te spreken, asielzoeker dat enkele maanden in NL is, Nederlands praat, werkt, en iets bijdraagt aan dit land is inwoner 295831 van dit land en mag niet oordelen over inwoner 136 omdat hij er net iets langer woont? Begrijp ik dit goed?
\quote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:32 schreef golfer het volgende:
War doen al die onbekende nitwits, zoals die kloon met die scheermesjesnaam, in een bekende Fokkers topic?
Ah gut, het zit je wel hoog he dat jij 3 dagen lang je BHtje omhoudt? Vies wijfquote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:47 schreef Stali het volgende:
[..]
\
Ga naar dat andere topic van je. Maar daar red je het kennelijk niet omdat je hier schaamteloos en wanhopig aan het jasje van Dr.Nikita staat te sjorren of ze je alsjeblieft wilt komen helpen..
Wat je uitkraamt slaat gewoon helemaal nergens op.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:00 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Ah gut, het zit je wel hoog he dat jij 3 dagen lang je BHtje omhoudt? Vies wijf
Wilders zit over 4 jaar op hetzelfde niveau als zijn vrouwelijke evenknie in deze verkiezingen.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:04 schreef Stali het volgende:
als fervent Wildersaanhanger weet je precies wat dit betekent.
Dit is ook mijn land, en ook mijn forum. Als je dit niet bevalt rot jij maar lekker op.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:04 schreef Stali het volgende:
[..]
Wat je uitkraamt slaat gewoon helemaal nergens op.
Je hoort sowieso niet thuis in dit topic en als fervent Wildersaanhanger weet je precies wat dit betekent.
Ow wacht, heeft er al eens iemand tegen je vertelt dat je een narcistische, egocentrische beperkte en irritante kutuser bent?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:57 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Dit is ook mijn land, en ook mijn forum. Als je dit niet bevalt rot jij maar lekker op.
Nog niet, je bent de eerste.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 01:04 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ow wacht, heeft er al eens iemand tegen je vertelt dat je een narcistische, egocentrische beperkte en irritante kutuser bent?
Lekker he? Troll spelen?quote:
Het is je op een beleefde manier al talloze keren verteld.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |