Wellicht op Desi Bouterse dan.quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:42 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Die is niet te dom om te stemmen, jonge.
Ken je mij wel, vraag ik me af?quote:
Stembiljetten vervangen door vooraf ingevulde voor de SGPquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:48 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Zoals een echte trollface behoort te doenLekker trollen bij de kieshokken
En ik?quote:
Tong is PvdA.quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:52 schreef Thomas B. het volgende:
Ik ken geen bekende fokkers. Ik ken alleen tong.
Jammer, want ik bewonder je wel.quote:
Nop, waarom denk je dat die PP-banners hier warenquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:54 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Stemt-ie Piratenpartij dan?
Dacht PVV of SP oid.
Dat is gewoon commercie, die verkoopt-ie toch, banners?quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:55 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Nop, waarom denk je dat die PP-banners hier waren
Er zijn ook veel SP-banners hier. Maar Danny was wel lang positief over Wilders.quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:55 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Nop, waarom denk je dat die PP-banners hier waren
Hier, dit is een BF'er, Hondenbrokken en Trollface....quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:00 schreef du_ke het volgende:
[..]
Er zijn ook veel SP-banners hier. Maar Danny was wel lang positief over Wilders.
nee, pas een jaar of drie/vier. Maar ik zat in het begin voornamelijk in ONZ en KLBquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:03 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dan ben je misschien zelf nog niet zo lang een Fok!ker?
Dit is ook ene BF'er.quote:
Zit vooral veel in POL dus dat is niet zo gek, ken jou ook nietquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:02 schreef Seam het volgende:
Du_ke ken ik eigenlijk ook niet.
CDA?quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:50 schreef sigme het volgende:
Met mijn veestapel lijkt mijn keuze een schot voor open doel.
Gaus ---> PVV?quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:50 schreef sigme het volgende:
Met mijn veestapel lijkt mijn keuze een schot voor open doel.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |