Kloptquote:Op maandag 13 februari 2017 06:27 schreef Paul het volgende:
[..]
Zo bijzonder vind ik Electronica dan ook niet
Je kon alles live volgen.quote:Op zondag 30 april 2017 09:30 schreef Paul het volgende:
Gisteren was blijkbaar dit concert in Spanje
Ik zie nog niets bij mijn platenboer.quote:Op woensdag 12 september 2018 21:10 schreef -CRASH- het volgende:
Als het waar is...
CONFIRMED - NEW ALBUM TO BE RELEASED THIS NOVEMBER
Jean Michel Jarre: Equinoxe Infinity
Release date: 16th November 2018.
[ afbeelding ]
Track List:
1. The Watchers (Movement 1)
2. Flying Totems (Movement 2)
3. Robots Don’t Cry (Movement 3)
4. All That You Could Leave Behind (Movement 4)
5. If The Wind Could Speak (Movement 6)
6. Infinity (Movement 6)
7. Machines Are Learning (Movement 7)
8. The Opening (Movement 8 )
9. Don’t Look Back (Movement 9)
10. Equinoxe Infinity (Movement 10)
11. Continuous Mix
14dequote:Op woensdag 12 september 2018 21:25 schreef bazbo het volgende:
[..]
Ik zie nog niets bij mijn platenboer.
Maar een dezer dagen komt wel de doos Planet Jarre uit.
quote:Elektronische muziekpionier Jean-Michel Jarre verzorgt openingsact ADE
Jean-Michel Jarre komt komend najaar naar Nederland. De Franse elektronische muziekpionier verzorgt als eregast de openingsact tijdens het Amsterdam Dance Event in AFAS Live. Ook geeft hij een interview tijdens de ADE-conferentie.
"Elektronische muziek heeft, net als ADE, geschiedenis, erfgoed en toekomst. Met de liveshow in Amsterdam vieren we het dertigjarig jubileum van Amsterdam Dance Event, maar ook het vijftigjarig jubileum van Oxygène", zegt de 77-jarige Jarre in een persbericht.
De artiest belooft zijn fans een spectaculaire show. "Ik wil de spanning erin houden en van het ene nummer naar het andere gaan, met telkens een nieuwe atmosfeer, nieuw podiumdesign, nieuwe gigantische projecties en architecturen van licht en video, om momenten te delen die voor de rest van je leven in je hart en hoofd blijven."
ADE is sinds de start in 1996 uitgegroeid tot een van de meest toonaangevende evenementen in de elektronische muziekindustrie. Jaarlijks komen er zo'n 500.000 mensen op af. De komende editie vindt plaats van 21 tot en met 25 oktober.
https://www.nu.nl/muziek/(...)openingsact-ade.html
Ik zag in vooraankondigen kaarten vanaf ¤75. Maar die waren blijkbaar allemaal al wegquote:
Dus gisteren waren de goedkoopste kaartjes ook al weg?quote:Op vrijdag 13 maart 2026 15:07 schreef Paul het volgende:
Ik kon gisteren al kopen. Maar boycot deze prijzen
Haal alleen bij ticketswap wellicht met een gelukkie voor leuke prijs
In mei 2022 is die gaan hemelen.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 15:48 schreef vosss het volgende:
Dat die knaker nog optreedt zeg
Dalijk gaan jullie mij vertellen dat Vangelis dat oorlog altijd doet?!
Ja las het net. Jarre is ook al 77. Ik zou er voor tekenen om op die leeftijd nog dit soort dingen te kunnen ondernemen.quote:
Klopt. Had ik gevraagd omdat Jarre komt optreden weer in Nederland.quote:
Zeeeeeeker. Maar vond die plekken niet leuk. Helemaal achterin voor 75 euro. Gekkenquote:Op vrijdag 13 maart 2026 15:40 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dus gisteren waren de goedkoopste kaartjes ook al weg?
Ik heb net voor mezelf een ticket besteldquote:Op vrijdag 13 maart 2026 16:22 schreef Paul het volgende:
[..]
Klopt. Had ik gevraagd omdat Jarre komt optreden weer in Nederland.
In de Afas live.
Kaarten alleen belachelijk duur
Maar voor wie het er voor over heeft 😁
Jaaaa! Er kan weer gepost worden in dezenquote:
Yeah!!! Ook 160 ekkies gedokt?quote:Op vrijdag 13 maart 2026 21:11 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ik heb net voor mezelf een ticket besteld
Samengevoegd!quote:Op vrijdag 13 maart 2026 21:25 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Jaaaa! Er kan weer gepost worden in dezen
Dan kan deze wel dicht denk ik?Of samenvoegen mss?
https://forum.fok.nl/topic/2754736
Jeeej!!!! Thnxquote:
Mmmmm.... Hoop dat er nog extra tickets komen voor het balkon ofzo.quote:
Als we een zelfde soort lichtshow met lasers en projecties krijgen als tijdens zijn tourtje vorig jaar, dan gaat het super vet worden denk ik. Dan valt zelfs Oberhausen in het nietquote:Op vrijdag 13 maart 2026 22:34 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Mmmmm.... Hoop dat er nog extra tickets komen voor het balkon ofzo.
Heb in 2010 op de 2de rij gezeten. Vond het niet zo mooi.
Bekijk deze YouTube-video
Oberhausen was toch wat mooier
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |