HAAR.quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:35 schreef Exentric90 het volgende:
Pfft DW snapt natuurlijk wel dat ik niet speciaal voor hem een krat hertog ga mee nemen!
DW maak even een poll (zit op mn mobiel op FOK!)
Over wat voor n bier er gedronken gaat worden
Opties:
-bavaria
-hertogjan
-grolsch
-heineken
-jupiler
-b'merken
Als iedereen gewoon krat bier mee neemt is t geen probleem toch?quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:35 schreef Gotrick het volgende:
Zo te horen zal ik wel weer me eigen bier mee moeten nemen
Neem je wel een kratje mee als het voor "Haar" is?quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:35 schreef Exentric90 het volgende:
Pfft DW snapt natuurlijk wel dat ik niet speciaal voor hem een krat hertog ga mee nemen!
Opties:
-bavaria
-hertogjan
-grolsch
-heineken
-jupiler
-b'merken
quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:35 schreef Exentric90 het volgende:
Pfft DW snapt natuurlijk wel dat ik niet speciaal voor hem haar een krat hertog ga mee nemen!
Opties:
-bavaria
-hertogjan
-grolsch
-heineken
-jupiler
-b'merken
Sorry snoepiequote:Op woensdag 9 juni 2010 17:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
HAAR.
Grolsch zal denk ik sowieso wel aanwezig zijn.
DW de onder voorbehoud mensen ga ik er niet bijzetten hoor.quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:33 schreef DevilsWhore het volgende:
Waar: Emmen bij de Huppels thuis.
Wanneer: 10 juli 2010
Hoe laat: kick off ongeveer 14:00 uur
Kosten: 10 of 15 euro pp? We weten nog niet of we met zn allen boodschappen gaan doen of dat het van tevoren wordt overgemaakt en ik alleen de boodschappen kan gaan doen.
Er is genoeg ruimte voor logés maar het wordt wel aangeraden om een luchtbed oid mee te nemen.
Dus wie kan ik allemaal verwachten en blijf je ook slapen?
Suikertaartje
8108139dpths
Trevland
Ezechielk
DevilsWhore
LovelyLady
DeLuna (niet slapen)
eNGine10
Elmostyle
wholeagain
Smight
Babybel
Eddycrack
MarijkeZwolle (niet slapen)
tochweerhenk
opdekop
Myraela
Oksel + vriendin
LittleBlonde
Exentric90
Gotrick
Socios onder voorbehoud
Kan iedereen die niet blijft slapen het even melden, zodat we weer wat overzicht krijgen?
Slowchatten kan in de UDOWU SC, als deze dicht is, vindt je het bij de centrale topics in ONZ
Opzich is er geen voorbehoud als er voor Opdekop en Myraela ook geen voorbehoud is.quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:46 schreef Huppelmuts het volgende:
DW de onder voorbehoud mensen ga ik er niet bijzetten hoor.
Dan zet ik je erbij, blijf je slapen? Nee he?quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:10 schreef Socios het volgende:
[..]
Opzich is er geen voorbehoud als er voor Opdekop en Myraela ook geen voorbehoud is.
Nee, dat niet. Als ik daar blijf, boek ik wel een kamer bij Van der Valk Emmen voor mij en een of meerdere meiden.quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Dan zet ik je erbij, blijf je slapen? Nee he?
Of boek een huisje op Parc Sandur, dat is op loopafstand. Van der valk nietquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:13 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Als ik daar blijf, boek ik wel een kamer bij Van der Valk Emmen voor mij en een of meerdere meiden.
Ik wil best wel ff rijden naar station zwolle, aangezien ik toch langs moet. Stuur maar ff een pm, dan bespreken we dat ff verderquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:37 schreef LittleBlonde het volgende:
[..]
Oke nice!![]()
To huppelmuts; zet LittleBlonde ook maar op het lijstje, en blijft ook slapen![]()
Iemand nog een plaatsje over in de auto, vanaf station zwolle??![]()
Ik heb ook stoelen in m'n autoquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:24 schreef Opdekop het volgende:
Is het misschien handig om stoeltjes mee te nemen voor mensen die in auto's komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |