quote:
Tjah, dat zei ik ook alquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:01 schreef Ron.Jeremy het volgende:
Als ze dat heeft gedaan dan is ze wel heer erg dom
Waarom heeft ze het verscheurd?quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:59 schreef Qwea het volgende:
Ja ze heeft het ook verscheurd. Wat een debiele gang van zaken. Kan ze niet ergens klagen?
quote:
Terug gaan naar het stembureau en de identiteit van die persoon daar eisen en deze doorgeven bij de kiesraad?quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:59 schreef Qwea het volgende:
Ja ze heeft het ook verscheurd. Wat een debiele gang van zaken. Kan ze niet ergens klagen?
Want linkse mensen en PVV'ers hebben minder democratische rechten?quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:04 schreef Smoofie het volgende:
Misschien maakte ze een grapje bij het stembureau? Was die stem voor de PvdA,SP,GL,PVV? Zo ja, geen moeite aan besteden
Ja. Want dat MOEST ze dus doen van die stemlui.quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:04 schreef capricia het volgende:
Dus nu heeft je zus zelf die stemkaart verscheurd?
Mensen zullen haar nog een keer een machtiging geven...
Man voor me in de rij wilde voor z'n ongetwijfeld eveneens bejaarde vrouw stemmen, maar werd ook teruggestuurd om d'r identiteitsbewijs te halen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:56 schreef Qwea het volgende:
Ik had net mijn zus aan de lijn.... zij wilde voor haar vriend stemmen en die had de kaart ondertekend alleen zij had zijn identiteitsbewijs vergeten.
Toen mocht ze niet opnieuw terug komen met het identiteitsbewijs maar ze moest de kaart verscheuren. WTF
Ja want stel je voor dat ze het niet gedaan had, dan hadden die mensen daar wel even flink.. eeh..quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja. Want dat MOEST ze dus doen van die stemlui.
Ik had ze gezegd dat ze de boom in zouden kunnenEcht belachelijk dit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |