quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:31 schreef nummer_zoveel het volgende:
Schandalig, Amsterdam pas een opkomst van 15%.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:31 schreef nummer_zoveel het volgende:
Fok is nu eenmaal een broednest van rechts tuig. Dat is toch niks nieuwsquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:31 schreef KoosVogels het volgende:
PVV op nummer twee
Wat een falers hier op het forum
En toch houden ze zich allemaal gedeisd in het PVV-topic. Slechts een handjevol durft voor zijn mening uit te komen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:34 schreef du_ke het volgende:
[..]
Fok is nu eenmaal een broednest van rechts tuig. Dat is toch niks nieuws?
Tja als alle tokkies en buitenlanders niet stemmen, kom je daar al snel op 15% uitquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:31 schreef nummer_zoveel het volgende:
quote:
Mag hopen dat daar sindsdien nog wel wat bijgekomen isquote:In Amsterdam en Den Haag lag het opkomstpercentage in verhouding met voorgaande jaren eveneens lager. In Amsterdam lag het opkomstpercentage rond 13.00 uur op ongeveer 15 procent.
Ik zag er gisteren ook allemaal affiches hangen met Protesteer mee en spoel je stembiljet door de plee of iets van die strekking. Toen liep ik zo verder:quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:31 schreef nummer_zoveel het volgende:
Amsterdam zit inmiddels op 39%, nog steeds 10% onder het al lage landelijke gemiddelde van 50%.quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:31 schreef nummer_zoveel het volgende:
39% nu volgens AT5quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:35 schreef du_ke het volgende:
[..]
[..]
Mag hopen dat daar sindsdien nog wel wat bijgekomen is. (nu.nl)
spreken is zilver......quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En toch houden ze zich allemaal gedeisd in het PVV-topic. Slechts een handjevol durft voor zijn mening uit te komen.
Leuk om al die die huil reacties te lezen straks als de PVDA de grootste is geworden.quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:36 schreef Bolkesteijn het volgende:
VVD gaat wel lekker ruig aan kop op FOK!.
Ja ok maar ze zitten altijd vrij laag.quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:36 schreef Jurgen21 het volgende:
[..]
Amsterdam zit inmiddels op 39%, nog steeds 10% onder het al lage landelijke gemiddelde van 50%.
Waar heb je het over.quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:36 schreef One_of_the_few het volgende:
ik denk dat het idee dat met slecht weer links het minder goed doet dat dit idee wordt afgestraft.
Net dat wie breekt betaald niet telde bij de gemeenteraad.
nee hoor, maar vind het schreeuwen van mijn mening over bodigquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:38 schreef du_ke het volgende:
[..]
... verzwijgen dat een bruinhemd bent is goed
Jij denkt vol overtuiging het wel even beter te weten dan hetgeen de daadwerkelijke geschiedenis ons leert?quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:30 schreef Samson het volgende:
[..]
hahaha, grappig dat, natuurlijk heeft het weer invloed op het feit of mensen gaan stemmen. Mensen die toch al twijfelden om te gaan gaan nu beslist helemaal niet meer...
Met wat geluk kan er een VVD-D66-Piratenpartij kabinet uit komen op FOK!.quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:47 schreef freako het volgende:
De zetelverdeling om 18:40, met 17:40 en 16:40 als vergelijking:
[ afbeelding ]
Dat fix ik wel.quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:49 schreef Misstique het volgende:
Aangezien mijn teerbeminde die uiteraard vanaf hetzelfde IP adres FOKt al heeft gestemd, kan ik mijn stem niet invullen.
Dus: VVD +1
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |