Vrees niet, Rita heeft nog moed! Zij blijft altijd strijden, niet links.... niet rechts, neen! Recht door zee!quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:15 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Je enthousiasme is roerend. Ik zou bijna gaan denken dat je een echte pvv´er bent.
Kun je daar fatsoenlijk een gaatje mee boren dan?quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:18 schreef P.F het volgende:
[..]
Elektrische schroevendraaier! Die is of 10 of 30 euro bij de IKEA. Ik denk 10, dan was de boormachine 30!
En eerst voorboren met een dun boortje, dan met de elektrische schroevendraaier je schroef er in draaien: geen centje pijn!
quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:25 schreef neen het volgende:
[..]
Vrees niet, Rita heeft nog moed! Zij blijft altijd strijden, niet links.... niet rechts, neen! Recht door zee!
Had ik hier nou al verteld wat mijn schoenmaker zei toen ik met een riem naar hem toeging voor een extra gaatje?quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:23 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ohhh die WIL IK! De schroevendraaier dan he. Ik heb wel al een nietpistoolen een tang om gaatjes bij te maken in een riem
Van de Lidl.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:27 schreef Merel het volgende:
[..]
Had ik hier nou al verteld wat mijn schoenmaker zei toen ik met een riem naar hem toeging voor een extra gaatje?
Afgevallen?quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:27 schreef Merel het volgende:
[..]
Had ik hier nou al verteld wat mijn schoenmaker zei toen ik met een riem naar hem toeging voor een extra gaatje?
Nee? Maar je kunt nu dus naar mij komen met een te grote riemquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:27 schreef Merel het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ookquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wie steelt er nu straatkranten van een zwerver?.
Ha, staaltjes behang is een goeie!quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:34 schreef Merel het volgende:
Leuke ansichtkaarten erin doen Syrena? Of staaltjes behang met een leuke print!
Ik heb zo'n agenda met plastic hoesjes voor foto's ofzo, goedkoop ding. Daar zitten dus ook van die staaltjes in. Best leuk. En gratiesssssj.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:36 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ha, staaltjes behang is een goeie!Morgen ff stoppen bij de Gamma
Eh... een printje van de 4 lelijkste mensen die je op internet kunt vinden? Gedroogde bloemetjes? Foto's van je ergste exen met een dartpijltje erinquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:34 schreef Syrena het volgende:
Overigens moet ik de lijstjes die nu roze zijn nog zwart spuiten, maar dat is het probleem niet![]()
Ik heb namelijk ook al twee grote lijsten staan die ik zwart heb gemaakt. En waar ik geen mooie afbeelding voor heb![]()
Die dan ook nog moet passen bij die vier die ik ook nog niet heb
Straatkrant trekt een breder publiekquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:34 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook
Ik denk eigenlijk niet dat hij het verzonnen heeft..
Waarom verkopen ze niet gewoon de Elle? Of zo? Ik dacht: als ik hem nou wat geld geef en mijn oude tijdschriften, kan hij die dan niet verkopen? Ik hoef geen Z krant maar dan zou ik hem ook weer niet weg kunnen gooien..
Aaargh!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |