Ja, je bent wel allochtoon, maar geen allochtone Nederlander. Je bent een buitenlander.quote:
ah zo! Ik zou er bijna een identiteitscrisis van krijgen zegquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:52 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja, je bent wel allochtoon, maar geen allochtone Nederlander. Je bent een buitenlander.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:38 schreef Laureline het volgende:
[..]
Hee, een zelfgetekende avatar!
Nieuw?
Whehehequote:
Volgens mij is Verdonk stiekem comedienne. Zo grappigquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Whehehe![]()
.
Ik zit te gniffelen om Verdonk. Die staat in de peilingen op 0 zetels en hoopt op 10. "Droom lekker verder!" zou ik zeggen.
Dat vond ik ook al zo vreselijk lachwekkendquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:02 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Volgens mij is Verdonk stiekem comedienne. Zo grappigDie filmpjes ook. Je kan haar toch niet serieus nemen? Hoe ze net ook in beeld schoof op Nederland 1
Welkom.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:56 schreef tomtomkortom het volgende:
Ik ga mee doen en nu echt! Wel pogingen gedaan om gezonder te eten. Dat is niet gelukt, het bewegen wel. Maar zonder een aangepast eetpatroon heeft dat sporten ook niet veel zin.
En de zomer is aangebroken. Het buikje begint intussen een echte buik te worden terwijl ik voor de rest niet echt dik ben. Wellicht dat dit topic me helpt de motivatie er in te houden.
Is het erg zwaar, met je moeder enzo? Sterkte in elk gevalquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:00 schreef Phaidra het volgende:
Ik heb ook gestemd tussen de ergste buien door!
En opeens heb ik enorme pijn in mijn schouderblad. Van het ene op het andere moment schoot het erin en nu doet zelfs ademhalen pijn. Ibu's geslikt en zo maar een kruik ertegenaan. Ik ben wel erg krakkemikkig de laatste tijd. Rechterpols in een spalk, linker scheenbeen met shin splint en nu een immobiele linkerschouder
.
Iddquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:02 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Volgens mij is Verdonk stiekem comedienne. Zo grappigDie filmpjes ook. Je kan haar toch niet serieus nemen? Hoe ze net ook in beeld schoof op Nederland 1
Is niet eng. Gewoon glimlachen en bij iemand gaan staan die je aardig vindt. Vragen of je er bij mag komen staan, handje schudden, je voorstellen, naar hun naam vragen en vragen van welk bedrijf ze zijn. Dan nog een paar belangstellende vragen stellen en voor je het weet ben je gezellig in gesprek. Ben je het zat, dan haal je gewoon een kopje koffie en ga je bij een ander groepje staan. Desnoods luister je gewoon belangstellend. Wordt het je allemaal even te veel, haal dan even adem op de wc of loop even naar buiten.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:03 schreef Blurred86 het volgende:
Ik ga morgen trouwens helemaal alleen naar een conferentie en ik ben stiekem best een beetje trots op mezelf! Normaal zou ik alleen gaan als ik echt met iemand samen zou gaan, nu hoop ik maar dat er wat mensen zijn die ik ken en anders moet ik maar oefenen met netwerken
Je enthousiasme is roerend. Ik zou bijna gaan denken dat je een echte pvv´er bent.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:13 schreef neen het volgende:
Geert + 14 op dit momentwat een leider is het ook!
Zo. Net thuis van schulequote:Op woensdag 9 juni 2010 17:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Niet weten hoe het moet is het probleem niet. Geen kracht hebben, dat is het probleem.
Ik moet maar weer gaan krachttrainen. Of überhaupt, sporten..
Elektrische schroevendraaier! Die is of 10 of 30 euro bij de IKEA. Ik denk 10, dan was de boormachine 30!quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Boren is best leuk. Schroeven indraaien is een stuk minder leuk.
LB, op zich wel, maar de laatste weken is het er even niet van gekomen.
Ohhh die WIL IK! De schroevendraaier dan he. Ik heb wel al een nietpistoolquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:18 schreef P.F het volgende:
[..]
Elektrische schroevendraaier! Die is of 10 of 30 euro bij de IKEA. Ik denk 10, dan was de boormachine 30!
En eerst voorboren met een dun boortje, dan met de elektrische schroevendraaier je schroef er in draaien: geen centje pijn!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |