De grote richting is leerproblemen en de kleinere richting is Emerging Body Language en dat is:quote:
Klinkt interessant maar ik snap je dilemmaquote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:13 schreef Sarabi het volgende:
[..]
De grote richting is leerproblemen en de kleinere richting is Emerging Body Language en dat is:
EBL is voor jeugdigen en gezinssystemen. Vooral die jeugdigen die met taal moeilijk zijn te bereiken, zijn gebaat bij een behandeling met EBL.EBL is voor jeugdigen waarbij de Interactie-structuren onvoldoende zijn ontwikkeld: de ontwikkeling is niet volgens de normale groei verlopen waardoor er een achterstand is of hiaten zijn ontstaan.EBL kan voor die jeugdigen een aanvulling zijn bij wie de reeds bestaande methodieken onvoldoende resultaat oplevert.
EBL is voor gezinssystemen waar een jeugdige woont met een lichte verstandelijke beperking en gedragsproblemen
Het doel van de methode Emerging Body Language is het herstellen, ontwikkelen, verbeteren van de Interactie-structuren dan wel nieuwe te laten ontstaan om zoveel mogelijk iemands kwaliteiten te benutten en zijn competenties te vergroten.
Ja dat was ik ook van plan te gaan doenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:17 schreef Chanty het volgende:
[..]
Klinkt interessant maar ik snap je dilemmaAnders gewoon een wat rondneuzen wat er qua aanbod is in die richting aan werk, of vraag even een docent hoe het gesteld is met de werkgelegenheid in die richting. Er zal minder werk zijn, maar er zijn ook minder gegadigden.
Mja het blijven lastige keuzes, maar daar kom je wel uitquote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:18 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja dat was ik ook van plan te gaan doen
En dat laatste klopt ook zeker........er zijn zoveel pedagogen elk jaar en dan maar enkele die dit 'kunnen'
Want bij de richting EBL krijg je ook eerst een intensieve cursus (nu moet ik ook nog even bedenken of ik dat wel wil)
Ik doe mijn bestquote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:30 schreef Chanty het volgende:
[..]
Mja het blijven lastige keuzes, maar daar kom je wel uit
Ik ga zo met de eerste analyse startenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:30 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik doe mijn best
En hoe gaat het met jou?
Succes met je analyse!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:39 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik ga zo met de eerste analyse startenDus loop nog braaf op schema. Woensdag eindelijk weer bespreking met mijn begeleider (was gaan trouwen en op reis 6 weken), hopen dat die dan ook tevreden is met hetgeen ik in de tussentijd gedaan heb.
Mja ik had zelf eigenlijk willen voorliggen op schema, maar heb nog een paar dagen dus wie weetquote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:56 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Succes met je analyse!
En wat goed dat je op schema looptje begeleider zal wel tevreden moeten zijn
Mwa ik wil wel echt midden juli klaar zijn. Als ik een baan vind per 1 augustus heb ik tenminste nog een beetje vakantiequote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:31 schreef Sarabi het volgende:
Je moet jezelf ook niet teveel druk op leggen he
Ik ga nu even een uurtje buitenspelen met de kinderen (werken dus)
En daarna bij mijn vriend op zijn werk zitten studeren (hij werkt bij familie dus die vinden dat niet erg als ik achter in het kantoor rustig ga zitten lezen)
Daarna weekend
Voor een skeelerwedstrijd gaat het nog wel, maar voor het fotograferen van een skeelerwedstrijd kan ik me ook betere omstandigheden indenken ja.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:02 schreef Uncle het volgende:
Niet bepaald ideale omstandigheden vandaag voor een skeelerwedstrijd...![]()
[ link | afbeelding ]
wat voor eentje?quote:
lache, ga je m opknappen?quote:Op zondag 20 juni 2010 12:42 schreef Erasmo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar dan met veel veel meer roest
wat voor soort accu is het die ermee geladen word?quote:Op zondag 20 juni 2010 17:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Hai people, ik heb even een vraagje. Het is een long shot en niet echt een nieuw topic waard, maar ik dacht: ik probeer het hier even. Ik heb een Canon ixus 75, waarvan de acculader kwijt is. Nu vroeg ik me af of iemand er één heeft liggen waar hij niets mee doet en deze kwijt moet. Ik kan uiteraard een nieuwe kopen, maar ik ben lui en probeer het eerst 's hier
.
Zo één.quote:Op zondag 20 juni 2010 17:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat voor soort accu is het die ermee geladen word?
Succes woensdagquote:Op zondag 20 juni 2010 19:34 schreef Chanty het volgende:
Titelpagina, inhoud, voorwoord, inleiding en hoofdstuk 1 t/m3 zijn zo goed als klaarEn het eerste deel van hoofdstuk 4 is ook geschreven (de analyse). Woensdag bespreking van dit alles en dan hoop ik dat ik binnen drie weken alles af kan hebben
Ja stom genoeg welquote:Op maandag 21 juni 2010 11:34 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Succes woensdag
Maar je vind het dus ook wel leuk om te doen?
Ik ben zo stom geweest om te zeggen dat bij hoge uitzondering het misschien nog gecanceled kon wordenquote:Op maandag 21 juni 2010 11:37 schreef Chanty het volgende:
[..]
@Puala: goed bezigbenieuwd wat het gaat worden. Denk trouwens niet dat ze moeilijk doen over je vakantie als die al vaststond
Als ze je echt graag willen dan gunnen ze je die twee vakanties gewoonquote:Op maandag 21 juni 2010 11:42 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik ben zo stom geweest om te zeggen dat bij hoge uitzondering het misschien nog gecanceled kon wordenEn ik heb in september nog een vakantie staan. Die wil ik 100% zeker weten, dus dan sta je toch al iets minder sterk geloof ik.
Ik hoop het. Toch best fijn dat er een bureau tussen zit. Ik bel hem op dat ik donderdag wel wil beginnen mits die 2 vakanties doorgaan. En dan belt hij dat bedrijf op om te onderhandelenquote:Op maandag 21 juni 2010 11:53 schreef Chanty het volgende:
[..]
Als ze je echt graag willen dan gunnen ze je die twee vakanties gewoon
Oh dat is wel fijn ja, die mensen hebben ook wat meer verstand van dergelijke onderhandelingenquote:Op maandag 21 juni 2010 11:54 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik hoop het. Toch best fijn dat er een bureau tussen zit. Ik bel hem op dat ik donderdag wel wil beginnen mits die 2 vakanties doorgaan. En dan belt hij dat bedrijf op om te onderhandelen![]()
Iddquote:Op maandag 21 juni 2010 12:08 schreef Chanty het volgende:
[..]
Oh dat is wel fijn ja, die mensen hebben ook wat meer verstand van dergelijke onderhandelingen
Wat ga je doen dan?quote:Op maandag 21 juni 2010 16:38 schreef Timmos het volgende:
Woensdag in volgens mij vrij dichte bossage fotograferen, 25 graden, zal gezellig zijn..
Kindjes fotograferen vanuit de bossenquote:Op maandag 21 juni 2010 16:43 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Wat ga je doen dan?
Jan Paparazzi uithangen?
Bel ze zelf even? Of schrijf een mailtjequote:Op maandag 21 juni 2010 16:30 schreef Chanty het volgende:
Mja geloof graag dat je duidelijkheid wilt. Ik zit hier nog altijd te hopen op bericht van die ene sollicitatie, duurt me veel te langDroomde vannacht dat ik was afgewezen
Kinderen die in de buurt van vuurplaatsen spelen?quote:Op maandag 21 juni 2010 16:44 schreef Timmos het volgende:
[..]
Kindjes fotograferen vanuit de bossen![]()
![]()
Opening van ''De natuurspeeltuin is een speeltuin zonder speeltoestellen, maar met vuurplaatsen, kruiptunnels en waterpartijen.''
Dat
Zolang ik die tunnels niet in moet vind ik 't bestquote:Op maandag 21 juni 2010 16:56 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Kinderen die in de buurt van vuurplaatsen spelen?
Was WARMquote:Op maandag 21 juni 2010 16:56 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Kinderen die in de buurt van vuurplaatsen spelen?
Amsterdam bel ik vrijdag. Dat is 10 werkdagen na sluiting van de inzendtermijn en drie weken na het versturen van mijn sollicitatiequote:Op maandag 21 juni 2010 16:53 schreef Puala het volgende:
[..]
Bel ze zelf even? Of schrijf een mailtje
Spannend.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:57 schreef Ynske het volgende:
maandag hier een sollicitatiegesprek...
* Ynske duimt
quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:22 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Spannend.
Wat ga je doen? (voor werk natuurlijk... niet wat je tijdens het gesprek gaat doen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |