Klinkt goedquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:02 schreef Puala het volgende:
Had net ook nog een ander geweldig mailtjeBen gisteren op gesprek geweest bij een bedrijf en het was het eerste gesprek waarna ik dacht "Yes! Dat is werk wat ik wil gaan doen en waar ik mogelijkheden zie!" en raad eens wat? Ze zijn dol enthousiast over me en willen het liefst deze week nog een 2e gesprek.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:02 schreef Puala het volgende:
Oke, ga gelijk een mailtje terug tikken![]()
Had net ook nog een ander geweldig mailtjeBen gisteren op gesprek geweest bij een bedrijf en het was het eerste gesprek waarna ik dacht "Yes! Dat is werk wat ik wil gaan doen en waar ik mogelijkheden zie!" en raad eens wat? Ze zijn dol enthousiast over me en willen het liefst deze week nog een 2e gesprek.
Wat een onzinquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:04 schreef Cryothic het volgende:
Als je precies krijgt wat je vraagt, en ook nog eens extra (in dit geval voor verzendkosten) dan is het waarschijnlijk oplichting.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wat een onzinAls ik iets vind tegen een bedrag dat ik het waard vind, krijgt de beste man gewoon de vraagprijs. Klaar. Einde oefening. En verzekerd verzenden is nou eenmaal goedkoper als je in Belgie woont en die cam moet ophalen ergens in de buurt van Utrecht.
Kijk gewoon hoe er op je mail gereageerd wordt en verstuur niets voordat er betaald is.
He, dat was precies mijn fransman. Blij toe dat ik nu al heb gezegd dat ik het niet doequote:Op woensdag 16 juni 2010 12:04 schreef Cryothic het volgende:
Heb ik ook gehad met mijn camera die ik op marktplaats had staan.
In dat geval was het ook een fransman geloof ik, met een engels mailtje, die hem wilde kopen voor z'n nigeriaanse neefje ofzo.
Of ik ook even al mijn bankgegevens e.d. wilde mailen.
Netjes nog eerst terug gemailt, maar je krijgt al heel snel door dat de mailtjes niet kloppen t.o.v. je vragen die je stuurt.
Daarbij, zoals marktplaats zegt, als het te mooi lijkt om waar te zijn, dan is het dat waarschijnlijk ook.
Als je precies krijgt wat je vraagt, en ook nog eens extra (in dit geval voor verzendkosten) dan is het waarschijnlijk oplichting.
5quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:06 schreef Chanty het volgende:
[..]![]()
Hoeveel andere gesprekken heb je al gehad die niet bevielen van jouw kant uit dan?
Ik zit hier redelijk op hete kolen. Inzendtermijn voor die ene vacature is maandag gesloten, maarja voor hetzelfde geld duurt het nog twee weken voor ze mensen benaderen
Alleen prettig dat je de luxe hebt om er 5 af te wijzenquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:11 schreef Puala het volgende:
[..]
5![]()
En de sollicitatiebrief die ik zelf had verstuurd is niets geworden. Mocht niet eens op gesprek![]()
Maar je krijgt vast snel nieuws hoor
Ik hoop het. Hoop vooral dat er ook te onderhandelen is over mijn vakantie, want mijn moeder heeft ontzettend graag dat ik mee ga. Alleen ben ik geloof ik iets minder enthousiastquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:20 schreef Chanty het volgende:
[..]
Alleen prettig dat je de luxe hebt om er 5 af te wijzenDenk dat die laatste vast goed gaat komen als jullie beiden zo enthousiast zijn
![]()
Dan kunnen ze idd niet te lang wachten. Of jij moet per direct willen beginnen. Ga je trouwens nog op vakantie?quote:Joah waarschijnlijk volgende week uiterlijk. Functie is per 1 augustus dus ze kunnen ook niet te lang wachten. Straks nog een brief tikken voor twee promotieplekken maar ben daar iets minder enthousiast over. De onderzoeken zijn tof, maar de baan is in Utrecht en ben dan van deur tot deur minimaal 1.45 uur onderweg enkele reis... Maar goed, ervan uitgaande dat ik het toch niet word, gewoon solliciteren, daarin ervaring opdoen en mocht ik onverhoopt de baan aangeboden krijgen, kunnen we altijd nog kijken wat de verhuisopties zijn
Wat is er mis met de vakantie dan?quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:29 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik hoop het. Hoop vooral dat er ook te onderhandelen is over mijn vakantie, want mijn moeder heeft ontzettend graag dat ik mee ga. Alleen ben ik geloof ik iets minder enthousiast![]()
[..]
Vrees dat het daar wel op neer gaat komen. Midden juli hoop in alles in te kunnen leveren, uiterlijk eind juli. De functie is per 1 augustus, uiterlijk 1 september. Als ze me willen hebben, dan stel ik voor dat ik in augustus wel gewoon begin maar dan bv 2 a 3 dagen per week om in te werken/ in te lezen en om mijn bijbaan goed af te kunnen ronden.quote:Dan kunnen ze idd niet te lang wachten. Of jij moet per direct willen beginnen. Ga je trouwens nog op vakantie?
Waarom niet? Er zijn zat nederlanders die op ebay rondhangen en dingen uit de VS kopen. Argwaan is goed en als je het niet vertrouwt moet je het niet doen, maar je mag mensen ook een beetje het voordeel van de twijfel gunnen vind ik. Niet iedereen is slecht.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:10 schreef Isdatzo het volgende:
Waarom zou een belg in nederland op marktplaats gaan kijken.
Het ligt er denk ik ook aan hoe het zit met soortgelijke advertenties.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Waarom niet? Er zijn zat nederlanders die op ebay rondhangen en dingen uit de VS kopen. Argwaan is goed en als je het niet vertrouwt moet je het niet doen, maar je mag mensen ook een beetje het voordeel van de twijfel gunnen vind ik. Niet iedereen is slecht.
Doen die nigerianen dat ook niet? Extra betalen voor te verenden en eerst betalen, en daarna krijg je gezeik met paypal.. Ik heb ook al zaken gedaan met Belgen, maar zodra ze engels gaan spreken en vaag gaan doen is het voor mij een no-goquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En je kan natuurlijk besluiten om te versturen maar hem EERST laten betalen.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:31 schreef Timmos het volgende:
[..]
Doen die nigerianen dat ook niet? Extra betalen voor te verenden en eerst betalen, en daarna krijg je gezeik met paypal.. Ik heb ook al zaken gedaan met Belgen, maar zodra ze engels gaan spreken en vaag gaan doen is het voor mij een no-go
Natuurlijk, maar dan moet je niks gaan kopen of verkopen via internet als je zo denktquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:47 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zonder paypal kunnen ze je ook oplichten.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:55 schreef Timmos het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar dan moet je niks gaan kopen of verkopen via internet als je zo denkt.. Met Paypal betalen ze eerst waarna er later gezeik over dat geld is en je je geld weer kwijt bent
Dat wordt lastig van de sluitingstermijn is overmorgen alquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:34 schreef Isdatzo het volgende:
Nee, je moet hem een week nadat 'ie verstuurd is nog eens doorlezen.
Als je hem dan nog goed vindt is 'ie geweldig.
Hij zegt "een week nadat ie verstuurd is"quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:45 schreef Chanty het volgende:
[..]
Dat wordt lastig van de sluitingstermijn is overmorgen al
Oh lolquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:47 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Hij zegt "een week nadat ie verstuurd is"
dus dan ben je met versturen wel optijd
Basis SQL query werkt... 2e SQL query nietquote:
Dat ken ik.quote:Op donderdag 17 juni 2010 09:54 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Basis SQL query werkt... 2e SQL query nietQuery is valid in SQL2005
Mjah, die code ken ik ook. Maar om mijn oma uit te leggen dat het ook zo kan is best moeilijkquote:Op donderdag 17 juni 2010 11:37 schreef Cryothic het volgende:
Ik heb er geen een op m'n (reguliere) toetsenbord.
Dus daar kan ik je niet mee helpen
Ik gebruik standaard altijd (linker)ALT-0128 (op numerieke toetsenbord) want ik ben die eurotekens op toetsenborden helemaal zat, heb daar altijd ruzie mee.
Ze komt er uiteindelijk wel uitquote:Op donderdag 17 juni 2010 11:54 schreef Ultimato het volgende:
Puala, er zijn ook bedrijven die op facturen enzo ipv ¤ de afkortin EUR gebruiken.
Misschien is dat wat voor je oma?
Ja zeker wetenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 08:52 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
En wat fijn Puala!
Wat kan jij snel een baan vinden en dan ook nog zoveel keuze, ik hoop dat het voor mij straks ook maar voor de helft zo gemakkelijk gaat
Achja ik moet nog minstens 2 jaar dus dingen kunnen dan weer heel anders zijnquote:Op vrijdag 18 juni 2010 08:54 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja zeker wetenBesef heel goed dat het niet voor iedereen zo is
maar ik hoop het voor jou ook
Banen waar ze mensen vragen met een pedagogische opleiding kom ik best veel tegenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 08:52 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
En wat fijn Puala!
Wat kan jij snel een baan vinden en dan ook nog zoveel keuze, ik hoop dat het voor mij straks ook maar voor de helft zo gemakkelijk gaat
Laten we het hopenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:22 schreef Chanty het volgende:
[..]
Banen waar ze mensen vragen met een pedagogische opleiding kom ik best veel tegen
Ik kom het beiden aardig wat tegen. Sowieso is het zoeken denk ik iets gemakkelijker. Het vakgebied en de banen met een pedagogische opleiding zijn wat duidelijker afgebakend. Met criminologie is het zo van: ja je moet zelf maar kijken of hetgeen jij geleerd hebt is in te passen bij een bepaalde functiequote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:34 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Laten we het hopenen dat ze dan ook niet liever iemand van het HBO hebben....
Gisteren voorlichting gehad voor het 3e bachelor jaar en we moeten nu toch echt een richting gaan kiezen, moeilijk
Hmm dat is inderdaad wel vervelender zoeken.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:43 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik kom het beiden aardig wat tegen. Sowieso is het zoeken denk ik iets gemakkelijker. Het vakgebied en de banen met een pedagogische opleiding zijn wat duidelijker afgebakend. Met criminologie is het zo van: ja je moet zelf maar kijken of hetgeen jij geleerd hebt is in te passen bij een bepaalde functie
Weet je al welke kant je op wilt?
Welke welke welke?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:09 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hmm dat is inderdaad wel vervelender zoeken.
Ik twijfel tussen 2 richtingen, een daarvan is nogal groot (100 studenten) en de andere juist heel klein (10 studenten) maar die is dan ook meteen een stuk specifieker en ik vraag me af of dat wel slim is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |