quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:26 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Dat Danny je forceert een andere layout te gebruiken om daardoor het "Volg Topic" knopje bij de QuickReply te zien.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:40 schreef Cryothic het volgende:
Maar wat is nu de juiste layout dan?
'baggerlayout' is de standaard, en ook de layout die onderhouden wordt, of zie ik dat verkeerd?
TVP.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:35 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Mij interesseert 't verder ook niet zoveel of mensen die tvp-knop gebruiken of niet. Die irritante tvp's zijn gewoon verleden tijd.
quote:
quote:
Over ongeveer 48 uur gaat het hier helemaal los hoorquote:
Heeft die linker brandweerman in z'n broek gepist?? Hij kijkt zo moeilijk.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:33 schreef Timmos het volgende:
Oefening gister was weer tof.. En toen we daar aankwamen gelukkig droog na een hele dag regen
..
[ afbeelding ]
Tofquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
Morgen That's live fotograferen voor 3FM
Vorige week met HMistress al JazzbyDuurstede gedaanquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
TofVanavond en morgen The Hague Jazz fotograferen
Ik zag de Ploctones op het programmaquote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:35 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Vorige week met HMistress al JazzbyDuurstede gedaan
Feliquote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:25 schreef Puala het volgende:
Ik heb mijn diploma gehaaldik ben geslaagd voor de laatste
24 juni bier drinken op kosten van school
wooohooooooooo
Zekerquote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:00 schreef Netsplitter het volgende:
Dat is nog eens een zeeeeer goed begin van het weekend.
Ik zal zo eens kijken of ik er eentje kan vindenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:34 schreef Chanty het volgende:
Moet je er eigenlijk een oud toetsenbord bij uithangen
quote:Mijn auto is vandaag apk gekeurd en heeft de test doorstaanAlleen een lampje vervangen
Meer mensen hebben hem besteld denk en de prijs is omhoog geschotenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:04 schreef Omniej het volgende:
Wtf?
[ afbeelding ]
500D body voor 515 euro, en de 500D + 18-55 kit voor 479?Lijkt me een buitenkansje voor iemand die toevallig op zoek is naar een goedkope 500D, of zie ik nou iets over het hoofd?
Inderdaad ja.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Meer mensen hebben hem besteld denk en de prijs is omhoog geschoten
Have funquote:
Slecht gevoel over, niet doen zegt mijn eerste gevoelquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:56 schreef Puala het volgende:
* Puala is op zoek naar advies
Ik heb mijn oude camera te koop staan op marktplaats. Nou had ik een deal met iemand, maar die is niet komen opdagenen hij beantwoord mijn mail ook niet
Nou komt er een franse belg in mijn mail met een keurig net engels mailtje. Hij wilt de vraagprijs bieden en 35 euro geven voor een verzekerde verzending. Maar ik krijg er nogal kriebels bij? Ik heb een nederlands berichtje op marktplaats staan namelijk en dat snapt ie gewoon?
en ik heb er duidelijk bij staan dat ik hem liever niet verzend
Doen of niet doen?
Ondanks dat franstalige belgen erg irritant zijn omdat ze weigeren NL te spreken, begrijpen ze het over het algemeen wel dus dat is niet zo heel vreemdquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:56 schreef Puala het volgende:
* Puala is op zoek naar advies
Ik heb mijn oude camera te koop staan op marktplaats. Nou had ik een deal met iemand, maar die is niet komen opdagenen hij beantwoord mijn mail ook niet
Nou komt er een franse belg in mijn mail met een keurig net engels mailtje. Hij wilt de vraagprijs bieden en 35 euro geven voor een verzekerde verzending. Maar ik krijg er nogal kriebels bij? Ik heb een nederlands berichtje op marktplaats staan namelijk en dat snapt ie gewoon?
en ik heb er duidelijk bij staan dat ik hem liever niet verzend
Doen of niet doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |