Ik heb van Velzen nog nooit uit deze hoek gezien.. meestal altijd schuin van bovenquote:Op maandag 28 juni 2010 21:46 schreef Puala het volgende:
[ afbeelding ]
Toch wel tof om te zien hoe het er met mijn nieuwe camera uit ziet en hoe het er de vorige keer met mijn oude camera uit zag. Duidelijk verschil
Eens moet de eerste keer zijnquote:Op dinsdag 29 juni 2010 06:57 schreef Ronhui het volgende:
[..]
Ik heb van Velzen nog nooit uit deze hoek gezien.. meestal altijd schuin van boven
Hoiquote:
Mwa, ik schat jou hoger in dan mezelf en mijn trouwfoto's werden met gejuich ontvangenquote:Op maandag 28 juni 2010 16:30 schreef xjoyce het volgende:
Hierboven zei ook iemand dat als ik net begonnen ben het moeilijk moet zijn die kwaliteit te leveren voor die website(Tenminste dat begreep ik eruit) Maar ik denk wel dat ik dit kan het ligt er wel aan wat voor shoot een trouwshoot zou ik nooit doen ik ben veel te onzeker en bang dat de foto's niet worden hoe ze het willen en dan heb je toch een beetje de dag verpest ofzo.
Goed bezig!!!!quote:Op maandag 28 juni 2010 17:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
http://frontpage.fok.nl/s(...)tmf-awards-2010.html
Wat doe je hier dan?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:08 schreef einschtein het volgende:
Ik heb het nut van dit topic nooit echt in kunnen zien..
Bedankt voor het compliment haha. Ja ik vind het super jammer dat er niemand in mijn omgeving is die trouwt waarbij ik zou kunnen vragen foto's te mogen maken(of gewoon als 2e fotograaf zegmaar) Om te oefenen. Lijkt me ook wel vermoeiend hoor zo'n hele dag fotograferen maar ook erg leuk!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:04 schreef photolex het volgende:
[..]
Mwa, ik schat jou hoger in dan mezelf en mijn trouwfoto's werden met gejuich ontvangen![]()
Dus ook dat kan je wel. Gewoon zorgen dat de verwachtingen niet té hoog oplopen. Mijn koppel wilde gelukkig niet te aparte foto's en als je dan wat speciale ideetjes weet uit te werken en je camera een beetje kent dan lukt het wel. Je gewoon goed inlezen over wat je gedurende zo'n laaaaange dag allemaal moet uitspoken, want een hele dag fotograferen duurt en duurt en duurt![]()
Wat mijzelf tegenvalt is de nabewerkingstijd: 2000 foto's doorwerken, nabewerken en een album maken, daar gaan pas uren in zitten![]()
Maar 't is wel super om mee te maken.
Mijn dank is grootquote:
grootste verschil wat ik zie is focus op achtergrond, of focus op onderwerpquote:Op maandag 28 juni 2010 22:05 schreef Puala het volgende:
[..]
Dit was ongeveer een zelfde situatie op een ander festival:
[ afbeelding ]
Ruilen? *puppy eyes*quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:49 schreef Cryothic het volgende:
hoi hoi
Morge is de jongste jarig thuis, dus dan ben ik vrij.
Vrijdag is m'n part-time dag, dus eh... mijn weekend begint over een uur of 4 al...
Oh, dat is het nut van het topic. Nee, dan snap ik hem. :pquote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:32 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Wat doe je hier dan?![]()
Gewoon lekker ouwehoeren, soms over fotografie. Klaar
Je kan ze altijd nog aan de katten geven... ik kom ook nog wel eens wat oranje pluisjes tegen in t tapijt...quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:25 schreef Chanty het volgende:
Dat zou zonde zijn inderdaad, maar dan halen we ze gewoon met het voglende EK/ WK weer tevoorschijn
We hadden ook al het idee voor een rood witte beesies kerstboom dit jaar(afgelopen jaren hadden we een wuppieboom
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |