SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tips? Opmerkingen? Ideeen? Alles is welkom!
[ Bericht 2% gewijzigd door Saffier op 12-06-2010 16:16:18 ]Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
ik moest even denken hoor, maar bedoel je met die 2e baby die van de collega? die is voorlopig nog niet geboren hoor, dus wat dat betreft heb ik nog wel wat speling.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:31 schreef caroline88 het volgende:
Leuke dingen allemaal en Trui ik vind het dekentje ook volkomen "neutraal" dus dat kun je best aan een jongetje geven. Een ander ding is, red je het voor beide kindjes met je tijd? Want 2 babydekentjes is natuurlijk wel een boel werk.
Sorry ja dat bedoelde ik, een babydekentje is natuurlijk een prachtig cadeau maar je moet er allemaal maar tijd voor hebben - ik ben natuurlijke de enige op de wereld die wel eens wat te veel hooi op haar vork neemtquote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:46 schreef trui het volgende:
[..]
ik moest even denken hoor, maar bedoel je met die 2e baby die van de collega? die is voorlopig nog niet geboren hoor, dus wat dat betreft heb ik nog wel wat speling.
dat is kl*te! Heb je ze gemaild?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:34 schreef B.ertha het volgende:
@#$%&%$@*^%&$#
Er is maar één set haaknaalden geleverd.
Echt?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:34 schreef B.ertha het volgende:
@#$%&%$@*^%&$#
Er is maar één set haaknaalden geleverd.
euh nee, ponden... volgens mij... of europrijzen...quote:Op zondag 13 juni 2010 11:41 schreef mmascha het volgende:
Aha, .com=dollar. Dat is beter dan de pondDank voor de tip!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |